Přejít na obsah

Samsung T24A550 - problem s CI


Návštěvník kutak

Doporučené příspěvky

Návštěvník kutak

Dobrý den,

koupil jsem si monitor/TV Samsung T24A550 s DVB-C tunerem a CI, objednal si pres dvb-c-shop.cz CA modul se smart kartou... Po vložení do TV ji vubec nedetekue. V menu televize zůstava "běžné rozhraní" po vložení stále zašedlé. Vloženo je vše 100% správně.. i jsem zoufale zkoušel různě opačně a výsledek stejný... buď je v TV vadný tento slot nebo je chyba v tom modulu.. TV naladila všech 110 programů jak má... jen mi nejde zobrazit obraz a píše jen "zakodovaný signál" ... máte nějáký nápad v čem by mohla být chyba?

 

díky za jakoukoli radu,

 

Tomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kutak

před pár minutama jsem volal technikum na UPC a poradili mi totéž.. dal jsem to tam, nejdříve "inicialozovao" pak napsalo "no access" a asi po 2 minutách to naběhlo a tu kartu to vidělo.. takže problém je zřejmě v TV :( je možný že je problém s kompatibilitou nebo je ta TV vadná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kutak

jj zkoušel jsem asi 2 další zeme.. akorat to ale naladilo min stanic.. na ČR mi to naladilo všechny kanaly jak má.. jen je proste nerozkodovalo.. už je TV v servisu tak uvidime, každpopadne diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Návštěvník Jindrich

Dobrý den,

mám úplně stejný problém s monitorem/TV Samsung T27A550 s DVB-C tunerem a CI. CA modul se smart kartou UPC od dvb-c-shop.cz se nedetekuje. Jsem si jistý, že jsem vše zapojil správně, konzultoval jsem to i s technikem od UPC po telefonu. Zkoušel jsem CA modul s kartou zapojit do STB Handan CV-5000 a tam vše běží. Takže podle všeho je chyba v kompatibilitě, nebo vadné TV. Popravdě, ten plastový držák CI karty se mě nějak nezdá. Jak jste dopadl v servisu?

 

Díky za jakoukoli dobrou radu.

 

Jindřich

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník Jindrich