Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Tak zase jsou to údaje 2 měsíce staré. Na to bych moc nespoléhal. A o těch dalších zařízeních jsem nikde žádný článek nenašel.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Na začátku září bylo okolo 165 tisíc zákazníků s Horizon boxy. Alespoň to vyplývá z tohoto: http://www.mediar.cz/horizon-od-upc-vyu ... zakazniku/

 

...no ale taky je třeba dodat,že velkou většinu těchto zákazníků s Horizon boxy tvoří ti,kteří ač chtěli nebo nechtěli,museli se svým "malým" Kaonem

migrovat na HORIZON

...anebo jestli se pletu...tak kolik je v oběhu "cihel" ?

  • 4 weeks later...

Tak po nějaké době aktualizuji své poznatky s tímto Kaon-em.

 

S nárůstem množství HD kanálů a změnou formátu GUIDE se zdá, že Kaon prostě padá i když je disk evidentně v pořádku. Dle mého pozorování to má zřejmou souvislost s přepínáním kanálu, kdy v okamžiku velkého 'zpětného' bufferu dochází k mazání nahraných dat a současnému novému nahrávání. Bohužel tuto funkci nelze vypnout, lze jen nastavit velikost bufferu na 1h, 2h, 3h, 4h.

 

V každém případě hádám že UPC nic řešit nehodlá a přejde veškeré reporty svým standardním stoickým klidem. Horizon si platit nechci - takže žádné jiné řešení zatím asi v dohledu není.

 

Pokud chce člověk jistotu že krabičku 'nesejme' (např. něco nahrává), pomůže PŘED přepnutím do GUIDE krátce někam přepnout (P+ P-) - zvlášť pokud předtím ťrebas 30 minut nepřepínal a sledoval HD kanál (ale je možné že to víc souvisí s typem video streamu, protože problémy s padáním jsou i s dětským Megamax apod.)

 

Nelze vyloučit, že řešením je pravidelný formát HDD, s tím, že filesystem pak ma mnohem snadnější 'metadata' a tudíž krabička má snazší práci s metadaty, ale to se mě nechce dělat když tam mám nahrané filmy :D

Nevíte někdo jestli i na tomto HD PVR Kaon bude "nové" řazení programů?

V tý půlce listopadu to nově naběhlo a pak to vrátili na původní.

Po dnešní "aktualizaci" ale nic nového.

Tak po nějaké době aktualizuji své poznatky s tímto Kaon-em.

 

S nárůstem množství HD kanálů a změnou formátu GUIDE se zdá, že Kaon prostě padá i když je disk evidentně v pořádku. Dle mého pozorování to má zřejmou souvislost s přepínáním kanálu, kdy v okamžiku velkého 'zpětného' bufferu dochází k mazání nahraných dat a současnému novému nahrávání. Bohužel tuto funkci nelze vypnout, lze jen nastavit velikost bufferu na 1h, 2h, 3h, 4h.

 

V každém případě hádám že UPC nic řešit nehodlá a přejde veškeré reporty svým standardním stoickým klidem. Horizon si platit nechci - takže žádné jiné řešení zatím asi v dohledu není.

 

Pokud chce člověk jistotu že krabičku 'nesejme' (např. něco nahrává), pomůže PŘED přepnutím do GUIDE krátce někam přepnout (P+ P-) - zvlášť pokud předtím ťrebas 30 minut nepřepínal a sledoval HD kanál (ale je možné že to víc souvisí s typem video streamu, protože problémy s padáním jsou i s dětským Megamax apod.)

 

Nelze vyloučit, že řešením je pravidelný formát HDD, s tím, že filesystem pak ma mnohem snadnější 'metadata' a tudíž krabička má snazší práci s metadaty, ale to se mě nechce dělat když tam mám nahrané filmy :D

 

Tak jsem si myslel, že to občas padá jenom mně...... Začalo to dělat z ničeho nic asi tak před dvěma měsíci a přitom se také zdá, že Kaon je v pořádku. Někdy se stane, že začne vypadávat obraz až se Kaon nakonec sám restartuje. Při vypadávání obrazu je zvuková stopa naprosto v pořádku, bez přerušení. Někdy Kaon spadne při přepnutí na jiný kanál a nebo dokonce jenom při požadavku na zvýšení hlasitosti...... Nepamatuji si, že by se tu v minulosti řešil podobný problém.

  • 1 year later...

Dá se na tomto STB programovat nahrávání?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.