Přejít na obsah

Jak si říct o retenci...?


Návštěvník OndrejB

Doporučené příspěvky

Návštěvník OndrejB

Dobrý večer,

 

poslední dobou tu čtu, kdo má jakou nabídku za kolik a docela mě mrzí, že se opravdu ukazuje, že Noví zákazníci jsou neustále pro společnost více než dlouhodobí. Proto bych se chtěl zeptat, jakým způsobem si zařídit slevu, příp. navýšení rychlosti v takovém případě, že jste dlouhodobě platícím zákazníkem bez problémů, ale v okolí není žádná konkurence (O2, T-Mobile se za konkurenci považovat nedá), takže UPC v podstatě ví, že vás mají v hrsti.

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník OndrejB

Díky za tip, máme to teď v balíčku s DTV Standart a telefonem za nějakých 1050 cca, nevím přesně.

 

Za nějakých 899 Kč je v nabídce DTV Standart + Fiber Power 25, což se cenově blíží k tomu našemu aktuálnímu balíčku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník OndrejB

Tak díky za tip, z dosavadního balíčku:

DTV Standart + Fiber Power 10 + Kredit 50 + pronájem DVR za 1104 Kč jsme přešli na:

DTV Standart + Fiber Power 25 + Kredit 50 + pronájem DVR za 1100 Kč.

 

Jediná změna tedy je, že došlo k rozbalení balíčku, díky za rady :) Teď jen čekám, až se změna rychlosti projeví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník OndrejB

17.7. 10:30: Další telefonát (v pořadí už asi sedmý), rychlost stále nezvýšená, objednávka někde stojí.

 

Chápu, že může dojít k nějaké chybě systému, kdy je (jak mi bylo řečeno) nutno objednávku manuálně vyřídit. Ale aby to trvalo i po několika urgencích tolik dní, když standardní doba je 24 hodin, to se mi opravdu nelíbí. Zbytečně platím už 13 dní víc, než musím.

 

Dnes jsem chtěl už celou věc reklamovat, slečna nebo paní řekla, že to bude ještě jednou urgovat (o tom už si ale myslím svoje). Ale je fajn, že když 3 lidi z linky řeknou, že se ozvou max do dvou dnů telefonicky, nebo mailem, tak se neozve ani jednou ani jeden.

 

Je nějaký reálný rozdíl mezi 241 005 100 (non-free) a 222 980 980 (free-UPC)? Ta první prý slouží k reklamacím a řešení už uzavřených smluv a změn a ta druhá k řešení ohledně změn tarifů, atd. Předpokládám, že je to tak rozdělené jen proto, aby si ten debil, co si pořád stěžuje, aspoň zaplatil za hovor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník st33m

Tedka jsem domluvil s operatorem a mel jsem jenom FIBER 100 s 20% slevou a chtel jsem po nem nejakou lepsi DEAL, podle toho co jsem cetl ve zdejsich diskuzich a operator mi rekl ze maximalne muzu dostat u FIBER 10 a 25 35% slevu. Dale u tarifu FIBER 50 a 100 maj tu slevuj prej jen 20%. Tak jsem presel na FIBER 25 s 35% slevou. 100Mbits proste nema jeste tu spravnou domaci cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...