Posted June 30, 201113 yr Dobrý večer, poslední dobou tu čtu, kdo má jakou nabídku za kolik a docela mě mrzí, že se opravdu ukazuje, že Noví zákazníci jsou neustále pro společnost více než dlouhodobí. Proto bych se chtěl zeptat, jakým způsobem si zařídit slevu, příp. navýšení rychlosti v takovém případě, že jste dlouhodobě platícím zákazníkem bez problémů, ale v okolí není žádná konkurence (O2, T-Mobile se za konkurenci považovat nedá), takže UPC v podstatě ví, že vás mají v hrsti. Edited June 30, 201113 yr by Guest
June 30, 201113 yr Pokud máte Internet a DTV využijte některý z balíčků služeb Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
June 30, 201113 yr Díky za tip, máme to teď v balíčku s DTV Standart a telefonem za nějakých 1050 cca, nevím přesně. Za nějakých 899 Kč je v nabídce DTV Standart + Fiber Power 25, což se cenově blíží k tomu našemu aktuálnímu balíčku.
July 1, 201113 yr jedinej balíček, co se vyplatí, je standard+25M za 899 (podobně jako 453+399 na rok)... starter+25M je za 699 (samostatně 150+399), případně ještě s 10M za 599 (samostatně 150+299) - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
July 1, 201113 yr Díky, dá se na to jednoduše přejít ze stávajícího tarifu, nebo je nutno to vypovědět (to snad ne).
July 4, 201113 yr Tak díky za tip, z dosavadního balíčku: DTV Standart + Fiber Power 10 + Kredit 50 + pronájem DVR za 1104 Kč jsme přešli na: DTV Standart + Fiber Power 25 + Kredit 50 + pronájem DVR za 1100 Kč. Jediná změna tedy je, že došlo k rozbalení balíčku, díky za rady Teď jen čekám, až se změna rychlosti projeví.
July 17, 201113 yr 17.7. 10:30: Další telefonát (v pořadí už asi sedmý), rychlost stále nezvýšená, objednávka někde stojí. Chápu, že může dojít k nějaké chybě systému, kdy je (jak mi bylo řečeno) nutno objednávku manuálně vyřídit. Ale aby to trvalo i po několika urgencích tolik dní, když standardní doba je 24 hodin, to se mi opravdu nelíbí. Zbytečně platím už 13 dní víc, než musím. Dnes jsem chtěl už celou věc reklamovat, slečna nebo paní řekla, že to bude ještě jednou urgovat (o tom už si ale myslím svoje). Ale je fajn, že když 3 lidi z linky řeknou, že se ozvou max do dvou dnů telefonicky, nebo mailem, tak se neozve ani jednou ani jeden. Je nějaký reálný rozdíl mezi 241 005 100 (non-free) a 222 980 980 (free-UPC)? Ta první prý slouží k reklamacím a řešení už uzavřených smluv a změn a ta druhá k řešení ohledně změn tarifů, atd. Předpokládám, že je to tak rozdělené jen proto, aby si ten debil, co si pořád stěžuje, aspoň zaplatil za hovor.
July 17, 201113 yr Tak nevím na obou číslech se ozve stejná "plechová máma" tak si myslím, že je "jedno" na které číslo budeš volat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
July 17, 201113 yr obě čísla sou rovnocenný, já mám zažitý jenom to bezplatný a dávám ho všem... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
July 22, 201113 yr Tedka jsem domluvil s operatorem a mel jsem jenom FIBER 100 s 20% slevou a chtel jsem po nem nejakou lepsi DEAL, podle toho co jsem cetl ve zdejsich diskuzich a operator mi rekl ze maximalne muzu dostat u FIBER 10 a 25 35% slevu. Dale u tarifu FIBER 50 a 100 maj tu slevuj prej jen 20%. Tak jsem presel na FIBER 25 s 35% slevou. 100Mbits proste nema jeste tu spravnou domaci cenu.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.