Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak jsem to vyřešil jinak a nebudu ho muset posílat poštou - objednal jsem třetí CA modul přímo od UPC (2 mám od Lica) a poté, co mi volali jsem jim vysvětlil, že ten CA modul chci jako výměnu za jejich STB, který bych jim rád vrátil, což se vyřeší tak, že mi technik CA modul doveze a STB oproti potvrzení odveze. Myslím, že by Lica měla zareagovat s cenami - když uvážím, že jejich CA moduly mne stály každý 1500,- včetně "poštovného a balného" a od UPC je za 999,- včetně bezplatného dovezení.... :D

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno
To je ale stejně svým způsobem divný. Já když si objednám STB, tak mi ho taky nepošlou poštou, ale přijede technik a předá mí ho. A já podepíšu papír o převzetí. Alespoň takhle to bylo u mě (pravda - je to už nějaký ten pátek - to ještě všeobecně fungovala normálnost). Takže logické a normální by bylo, že když chci STB vrátit, tak by zase měl přijet technik, zařízení si ode mě převzít a nechat mi kopii nějakýho ofocielního papíru o tom, že jsem přístroj odevzdal. (ale já, i v této zvláštní době, ještě stále používám selský rozum, který se dnes nějak ze zásady nenosí)

Zas tak moc divné to není. Když jede technik k Vám musí zkontrolovat zda je vše OK, podepsat smlouvu, zapojit v LB atd. Když službu ukončujete, už k Vám nikdo prakticky nemusí. Proč tedy platit technikovi za vyzvednutí zařízení.

Je to všechno ve výsledku o penězích :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A hlavně při získávání nového zákazníka se logicky poskytovatel chová jinak (vstřícněji), než při jeho ztrátě. A to platí ve všech oblastech prodeje zboží a služeb v tržním hospodářství.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.