Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravim; vymenili mi modem/router za tento a nejako sa mi nedari z internetu dostat na webserver (Raspberry Pi) za nim - nastavim port forward a nic... Skusil som teda, ci sa aspon dostanem na aministraciu routeru - povolim cez Admin/Remote access a tiez nic (skusam aj z inej siete). Podarilo sa to dakomu resp. vedel by niekto odskusat ci sa dostane na administraciu cez internet? Vdaka!

Odesláno

Zdravím,

 

Po instalaci nového modemu jsem zaznamenal bizarní problém - u několika zařízení s Androidem (2 stejné mobily, tablet) se dramaticky zvýšila spotřeba (30% vybito za noc - 8 hod. nečinnosti, jen wifi a mobilní data). U zařízení s Windows jsem to nerozpoznal. Může být taková souvislost?

 

Tablet (Android 4.1) se navíc nemůže připojit k domácí wifi. Po zadání hesla se nestane nic - síť zůstane zobrazena jako uložená. Krátkodobě pomohla změna hesla na routeru, ale problém se vyskytl za pár dní znovu. Na WiFree se tablet připojí bez problému. Jiná zařízení s připojením na tuto wifi nemají. V čem může být problém?

Odesláno

Smažte na těchto zařízeních záznamy o této síti, zkontrolujte, na jakém kanálu ona WiFi vysílá a jak je tento kanál volný / zarušený. Jestli najdete volnější kanál, přelaďte na něj (na jeden z kanálů 1-12) a poté se znovu na mobilu přihlašte.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Síť jsem samozřejmě několikrát smazal ("odstranit síť v nastavení) - nevím, jestli něco ještě zůstává někde v cache apod. a jak to odstranit. Kanál už je nastavený manuálně na ten nejméně zarušený (stejné nastavení bylo i na původním modemu).

Odesláno

Skúsil by som šírku pásma nastaviť na 20MHz. Mal som podobné problémy ak som mal (na iných WIFI ap/routroch) auto resp. 20/40.

Odesláno

20 tam bylo defaultně a nechal jsem to tak, protože o nějakých problémech jsem taky slyšel.

Odesláno

Zdravím,

 

mám malej server + domácí pc, nedávno mi měnili modem a dali mi tenhle. Nastavil jsem DMZ na ten svůj server. Z venku, třeba přes tor jde vidět a pingovat normálně, ale když se pokusím na tu IP přistoupit z lokální sítě (např. pingovat vlastní veřejnou IP), tak mě to nepustí - vyprší čas. Zkusil jsem i vypnout firewall v modemu a nic. Jak z domácího pc, tak ze serveru. Potřebuju na to přistupovat přes doménu, která mi na IP směruje a nechce se mi na lokálu zbytečně nastavovat na každém PC speciálně DNS. Nevíte co s tím?

Odesláno

Tak jsem volal podporu a dozvěděl jsem se to nejhorší... že ten krám prostě neumí NAT loopback. Resp. jeho debilní user-friendly (advanced-nightmare) administrace od UPC. Takže zbytečně - i přes relativně dobré vybavení modemu/routeru musím koupit to samé znovu - router který mě bude stát zhruba tolik, co mě stál ten stupidní modem.

Odesláno

Včera v noci som dostal novy fw. CH7465LG-NCIP-4.50.18.22-1-NOSH

Odesláno

Zdravim, mam taky tento Compal, funguje uz dobre, akorat se nemohu dostat pres web. rozhrani do rozhrani, pac me nepusti heslo. Dam admin a nic, prej je spatne, tak fakt nevim, myslel sem, ze admin je standartni heslo....ale zapira se s tim, ze heslo je spatne. Nebo je tu nejaka zmena? Diky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.