Přejít na obsah

UPC: ztratil se nám modem, tak ho zaplatíte vy


Slamb

Doporučené příspěvky

už dlouho tu nebylo téma o bordelu v upc, to se musí změnit... :)

dneska mi přišel tenhle pěknej dopis :lol:

upcdopis.jpg

tenhle problém musel vzniknout v souvislosti s výměnou modemu po ukončení testování FiberPower 100, kdy mi vyměnili modem vázanej na testovací smlouvu za ten, kterej používám teď u svý regulérní smlouvy... vyměnili mi stejnej typ modemu za jinej kus, toť vše... testovací modem si samozřejmě odnesli :)

když pominu skutečnost, že za celou dobu od konce srpna ani nepípli, tak je přinejmenším blbý se hned v prvním dopise domáhat vyplacení pokuty nebo dokonce vypisovat seznam položek spojenejch s vymáháním pohledávek, jako bych byl největší zločinec pod sluncem... :lol:

no nic, tak sem jim zavolal a na dispečinku to prej prověřej... domluvili sme se, že jak budou mít info, že mi zavolaj :) chudák ten borec, co má tohle na svědomí, na něj se nechám přepojit... pokud nepřepojej, chudák ten borec, co mi bude volat... :lol:

abych nebyl špatně pochopen, nejde mi ani tak o to, že tam mají bordel, je to velká firma a s tim je velkej bordel bohužel spojenej... de mi o to, jakou formou se pak ozývají...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

Jj, souhlasím, taky to považuji při nejmenším za nemorální. Ale bohužel v dnešní době je takovéhle jednání úplně v pořádku. Ve škole jsem se vždy učil, že bychom měli posílat min. 3 upomínky, přičemž ta třetí je poslední, nebo-li tzv. pokus o smír.

 

Docela by mě zajímalo, jak se mám tedy dozvědět, že zařízení bylo skutečně vráceno? To, abych pokaždé, když něco vrátím se okamžitě zajímal, zda-li to přijali nebo jestli jim to technik předal. Pár výměn modemů nebo vrácení nějakých zařízení jsem už taky zažil, tak doufám, že je tam pořád nemají vedené, a že mi někdy něco takovýho nepřijde.

 

Jinak přeju hodně pevné nervy při vyřizování téhle záležitosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážený pane,

dovolte nám tímto reagovat na kontakt Klientského centra ze dne 12. 1. 2010.

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz.

Touto formou Vám potvrzujeme, že zapůjčené zařízení bylo v pořádku vráceno.

Považujte prosím proto předžalobní upomínku za bezpředmětnou.

Závěrem bychom Vám rádi poděkovali za dosavadní zájem o naše služby a budeme potěšeni, pokud se v budoucnu rozhodnete pro kterýkoliv z produktů společnosti UPC Česká republika, a. s.

V případě Vašich dalších dotazů můžete využít kontaktní formulář na www.upc.cz v sekci Klientský servis pod odkazem kontaktní formulář.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

J. Richterová

operátor Klientského centra UPC

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Omluva? To snad chcete moc. :)

Možná tak "Dárek od UPC".

Vzhledem že Slamb zřejmě má Supreme, tak to sedí. Mě ho poslali nedávno podruhé.

 

... Velmi si vážíme toho, že využíváte našich služeb a proto jsme pro Vás připravili dárek v podobě filmového programu CS Film zdarma v případě, že si objednáte digitální televizi Starter za výhodnou cenu....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...