Jump to content

Featured Replies

Posted

Ahoj,

od vcerejska mi modem neprideluje externi IP adresy.(modem v rezimu Bridge) sviti zelene, ale vsechny zarizeni skonci v APIPA (169.254.*.*)

da se nastavit IP konfigurace rucne? a dokazu odvodit masku a GW pokud si pamatuju k routeru IP?

diky za info.

Jenik

Tohle modem dělá když není přihlášen do sítě, Koukni se do nastavení modemu, zda tam není nějaký problém. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Ahoj,

je to volake divne, pres myupc jsem schopen dalkove restartovat modem, ale problem se nevyresil.

pokud nastavim 192.168.100.2 tak se na modem dostanu na -> .1, ale rika mi to ze modem neni pripojen k siti (diagnostika)

(pak moc nechapu, jak muzu dalkove restartovat modem, kdyz neni pripojen k siti)

kazdopadne ted mi na infolince rekli, ze to predavaji na technicke oddeleni, ze problem reportovalo vice zakazniku.

tak uvidime.

Ty máš modem v režimu bridge a přímo za tím nějaká zařízení, která mají dostávat veřejnou IP adresu? Nebo máš za modemem ještě vlastní router? Jak to máme chápat?

Jinak ten restart modemu na dálku zřejmě může probíhat po jiném kanálu, než samotný internet. Resp. UPC se dokáže na modem připojit vlastními vnitřními adresami.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Ahoj,

za modemem mam vlastni router, kterej dostane externi IP adresu.

tj pokud mas modem v bridge rezimu tj "rezimu modem" (stranka 22 https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/navody/internet/Compal_CH7465LG.pdf), tak se z modemu distribuuji pouze externi IP adresy (na router za modemem) a proto to muzes rovnout pichnout do PC a k pc dostanes rovnou take externi adresu (samo zalezi i od typu internetu, plati tusim od 150 a vyse)

kazdopadne posledni update:

technicke oddeleni mi hodilo modem "do rezimu router" a nastavilo IPv6, tj ted mi funguje aspon internet.

UPC potvrdilo problem na jejich strane a resi se.

Jenik

 

To vyzerá, že bol Technicolor v bridge móde a mal DS Lite - takže si dostal iba IPv6 adresu bez IPv4..

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Ahoj podle podpisu mam Compal a i v odkazu na nej odkazuji 🙂

kazdopadne, jak rikam UPC potvrdilo problem na jejich strane, a cekam na update uvidime co pak napisou.

Nějak si nerozumíme. Já jsem se ptal tebe, jak to máš zapojené, že nedostáváš správné adresy. Já mám svá zařízení v pořádku. A vím, jak funguje bridge s navázaným vlastním routerem a s vnitřními adresami. Tedy aspoň ve vztahu veřejná IP(v.4) - vlastní router - za ním oddělená vnitřní síť. Já žádnou "externí" nebo veřejnou IP na svých vnitřních zařízeních nepotřebuji a doufám, že mi tak ještě nějakou dobu vystačí. Stačí mi ta jedna veřejná na vnější straně mého routeru. Nebo jsem možná nějak neporozuměl tvé odpovědi.

Edited by sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Ahoj,

mam to v bridge tj.

modem (zadnaIP) -> router WAN (externi IP z UPC poolu), LAN (interni IP)

ted mi volali z UPC, ze problem je vyresen jdu zkusit.

tak funguje, co sem pochopil, tak vyprsel pool IP adres pro nektere segmenty.

@Jenik jak to dopadlo?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community