Přejít na obsah

Modem neprideluje IP


Návštěvník Jenik

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jenik

Ahoj,

od vcerejska mi modem neprideluje externi IP adresy.(modem v rezimu Bridge) sviti zelene, ale vsechny zarizeni skonci v APIPA (169.254.*.*)

da se nastavit IP konfigurace rucne? a dokazu odvodit masku a GW pokud si pamatuju k routeru IP?

diky za info.

Jenik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jenik

Ahoj,

je to volake divne, pres myupc jsem schopen dalkove restartovat modem, ale problem se nevyresil.

pokud nastavim 192.168.100.2 tak se na modem dostanu na -> .1, ale rika mi to ze modem neni pripojen k siti (diagnostika)

(pak moc nechapu, jak muzu dalkove restartovat modem, kdyz neni pripojen k siti)

kazdopadne ted mi na infolince rekli, ze to predavaji na technicke oddeleni, ze problem reportovalo vice zakazniku.

tak uvidime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty máš modem v režimu bridge a přímo za tím nějaká zařízení, která mají dostávat veřejnou IP adresu? Nebo máš za modemem ještě vlastní router? Jak to máme chápat?

Jinak ten restart modemu na dálku zřejmě může probíhat po jiném kanálu, než samotný internet. Resp. UPC se dokáže na modem připojit vlastními vnitřními adresami.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jenik

Ahoj,

za modemem mam vlastni router, kterej dostane externi IP adresu.

tj pokud mas modem v bridge rezimu tj "rezimu modem" (stranka 22 https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/navody/internet/Compal_CH7465LG.pdf), tak se z modemu distribuuji pouze externi IP adresy (na router za modemem) a proto to muzes rovnout pichnout do PC a k pc dostanes rovnou take externi adresu (samo zalezi i od typu internetu, plati tusim od 150 a vyse)

kazdopadne posledni update:

technicke oddeleni mi hodilo modem "do rezimu router" a nastavilo IPv6, tj ted mi funguje aspon internet.

UPC potvrdilo problem na jejich strane a resi se.

Jenik

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jenik

Ahoj podle podpisu mam Compal a i v odkazu na nej odkazuji 🙂

kazdopadne, jak rikam UPC potvrdilo problem na jejich strane, a cekam na update uvidime co pak napisou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak si nerozumíme. Já jsem se ptal tebe, jak to máš zapojené, že nedostáváš správné adresy. Já mám svá zařízení v pořádku. A vím, jak funguje bridge s navázaným vlastním routerem a s vnitřními adresami. Tedy aspoň ve vztahu veřejná IP(v.4) - vlastní router - za ním oddělená vnitřní síť. Já žádnou "externí" nebo veřejnou IP na svých vnitřních zařízeních nepotřebuji a doufám, že mi tak ještě nějakou dobu vystačí. Stačí mi ta jedna veřejná na vnější straně mého routeru. Nebo jsem možná nějak neporozuměl tvé odpovědi.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jenik

Ahoj,

mam to v bridge tj.

modem (zadnaIP) -> router WAN (externi IP z UPC poolu), LAN (interni IP)

ted mi volali z UPC, ze problem je vyresen jdu zkusit.

tak funguje, co sem pochopil, tak vyprsel pool IP adres pro nektere segmenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...