Posted October 6, 20195 yr Ahoj. U mého modemu Technicollor TC 7200 v poslední době divně bliká LED s popisem US. Poblikává v pravidelném intervalu - odhadl jsem interval na 1,5s. Vím že to v minulosti nedělalo. Možná to nic neznamená, ale raději se tady zeptám jestli se modem chová normálně. Já si před modem v posledních týdnech parkuji pouzdro na brýle, takže jsem si tohoto pravidelného blikání nevšiml. Modem jsem i na nějakou dobu vypnul a opětovně zapnul. Dělá to stále. Je to tedy normální? Díky. KEMA.
October 6, 20195 yr Koukl bych se do navodu toho modemu , je na webu UPC www.upc.cz Jeste se muzes mrknout do weboveho rozhrani modemu, zda na upstreamu neni nejaky problem se signalem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
October 7, 20195 yr Ked blika US, znamena to, ze modem nevie spojit upload kanaly, za normalnych okolnosti by mali svietit svietit stale minimalne Power, DS, US, Online (dalsie podla zapojenia - WiFi, Ethernet ci telefon).. internet inak bezi? Super - Základní - Bratislava
October 10, 20195 yr Ano. Internet funguje. Zde je video jak to poblikává. https://webshare.cz/#/file/66b2dq10R2 V 7. 10. 2019 v 1:08 AM, tomus napsal: Koukl bych se do navodu toho modemu , je na webu UPC www.upc.cz Jeste se muzes mrknout do weboveho rozhrani modemu, zda na upstreamu neni nejaky problem se signalem. To je zde?http://imgWorld.cz/nhhNuq6Odf.jpg
October 10, 20195 yr Zkoušels dotaz na technické podpoře? (Mně trvale svítí.) Premium - Základní Vodafone Station KrPole
October 10, 20195 yr Zkontroluj přívodní kabel co vede od zásuvky UPC k modemu, zda neni někde zlomeny nebo poškozený a také konektory, klidně je odsroubuj a znovu zasroubuj, když to nepomůže tak zavolej na UPC a oni ti to na dálku zkontroluji. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
October 11, 20195 yr Na technickou podporu UPC jsem psal. Zatím neodpověděli. Ale dočetl jsem se tam že zavedli novou službu - restart modemu na dálku. Ale to s tím asi nesouvisí. Ty kabely prohlédnu. Tak už mám odpověď od UPC: "Kontroloval jsem Váš kabelový modem, nyní se hlásí na síti bez problémů, bez jakékoli ztrátovosti a signál je také v pořádku. Připojení by tedy mělo být plně funkční. V případě potíží odpovězte nás kontaktujte telefonicky na čísle 241 005 100 (případně 729 929 111) a společně vše prověříme."
October 11, 20195 yr Hele zkus občas udělat rychlostni test na http://speedtest.dkm.cz/ Pokud bude rychlost odpovídat tvému tarifu a ping bude někde do 20 ms, tak není potřeba se tím dál znepokojovat. Ještě můžeš modem na chvilku odpojit od elektrického napájení a zase ho zapojit, tím se modem restartuje, když to nepomůže Je tu ještě možnost vyresetovat modem do továrního nastavení a toho podržením malého tlačítka ze zadní straně modemu na asi 10 vteřin. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
October 11, 20195 yr Jojo. Vyzkouším. A ty kabely vypadají OK. Dokonce jsem u koaxu proměřil i odpor mezi jádrem a pláštěm. Jestli třeba není někde zlomený. Není a ani nemá kde. Jde skoro rovně k modemu. Kromě toho továrního nastavení jsem zatím vyzkoušel vše. Je to záhada. Třeba mi tam někdo vlezl z venku - nějaký "hekr" :-) HURÁ - pomohlo Tovární nastavení z web rozhraní modemu. Tak děkuji za pomoc. Snad to je už OK. Ale stejně mně zajímá co mi ten modem říkal.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.