Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahojte,

 

nemáte někdo aktuálně problém s odesíláním mailů skrze smtp.upcmail.cz ? Nedaří se mne nic poslat - i když posílám vyloženě čistě textovou zprávu bez příloh, tak mně Outlook Express vyhazuje dvě hlášky:

 

Zprávu nelze odeslat, protože její velikost přesáhla omezení serveru. Zprávu můžete rozdělit na menší části pomocí možnosti v nabídce Nástroje, příkazu Účty, tlačítka Vlastnosti, na kartě Upřesnit. Předmět 'Re: Dotaz:', Účet: 'xxx@xxx.cz', Server: 'smtp.upcmail.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '552 5.2.0 U9Lp1a06Y2E4fzM029LrNt automated process detected unsolicited content', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 552, Číslo chyby: 0x800CCC6D

 

Server neočekávaně ukončil připojení. Možnou příčinou jsou potíže se serverem, potíže se sítí nebo dlouhá doba nečinnosti. Účet: 'xxx@xxx.cz', Server: 'smtp.upcmail.cz', Protokol: SMTP, Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba zásuvky: 10053, Číslo chyby: 0x800CCC0F

 

Dík za jakékoli info.

Odesláno

Aaaaa tak problém vyřešen - zdá se, že ten debilní outlook nezvládá adresy tohohle typu:

 

xxx_xxx@de.hettich.com

 

Osobně takový mail vidím prvně, ale bylo to tím!

Odesláno
Aaaaa tak problém vyřešen - zdá se, že ten debilní outlook nezvládá adresy tohohle typu:

 

xxx_xxx@de.hettich.com

 

Osobně takový mail vidím prvně, ale bylo to tím!

 

Podtrzitka do emailovych adres nepatri. Obcas se to vyskytuje, ale nic to nemeni na faktu, ze adresu s podtrzitkem muze libovolny ucastnik retezce prohlasit za chybnou a bude mit pravdu. Holt bezmozci se najdou vzdy a vsude.

Odesláno

kdepak, tahle hlaska znamena, ze odchozi mail neprosel pres ANTISPAMOVY filtr na smtp server

 

podtrzitko v emailove adrese je naprosto v poradku

 

setkal jsem se s timhle problemem (filtrovani odchozi posty) u zakaznika - posilal zcela neskodny mail, akorat si nakonec pridal podpis skladajici se z emailu a url jeho webu

-> antispam u upc to vyhodnotil jako nevyzadanou postu a neodeslal

 

kdyz podpis odstranil, email se odeslal

 

je to proste zase dalsi bordel v konfiguraci site / sluzeb u upc :-(

  • po měsících...
Odesláno

Už asi 4 dny nejsem schopen přijímat poštu i když normálně odesílám. Vždy se objeví hláška.

Server neočekávaně ukončil připojení. Možnou příčinou jsou potíže se serverem, potíže se sítí nebo dlouhá doba nečinnosti. Účet: 'xxx@xxx.cz', Server: localhost, Protokol: POP3, Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, , Číslo chyby: 0x800CCC0F

 

Na noťasu mám účty nastaveny úplně stejně a outlook normálně funguje. :( Můžete mi někdo poradit. Mám pocit, jestli outlook nemůže být "nakopnutej". PC však není můj šálek kávy.

Odesláno

Tak jsem ty účty přestavil jinak a už to chodí. :oops: Kdybych nebyl dement a 4 dny se to nesnažil udělat, tak jak to bylo původně, už jsem mohl fungovat. Vnitřně to ale nechápu proč se to změnilo. :shock:

Odesláno

Tak od 23.1.09 jsem měl ty samé problémy , volal jsem technikům UPC. poslal dva maily a oni pořád psali, že mám mít nastavený server smtp. upcmail.cz, což jsem vždy samozřejmě měl.Po třetím mailu mi kupodivu sdělili, že si mám nastavit pošt. server pro odesílání

smtp.dkm.cz a okamžitě pošta funguje bez problému... Když jsem tam volal znovu, tak mi sdělili , že smtp.upcmail.cz je v provozu stále, ale proč mi nefunguje , to oni neví...Prý ten smtp.dkm.cz mohu používat pořád, tak jsem rád...

  • po 3 týdnech...
Odesláno
Tak od 23.1.09 jsem měl ty samé problémy , volal jsem technikům UPC. poslal dva maily a oni pořád psali, že mám mít nastavený server smtp. upcmail.cz, což jsem vždy samozřejmě měl.Po třetím mailu mi kupodivu sdělili, že si mám nastavit pošt. server pro odesílání

smtp.dkm.cz a okamžitě pošta funguje bez problému... Když jsem tam volal znovu, tak mi sdělili , že smtp.upcmail.cz je v provozu stále, ale proč mi nefunguje , to oni neví...Prý ten smtp.dkm.cz mohu používat pořád, tak jsem rád...

 

Dík, konečně jsem to na základě tvýho popisu taky rozchodil.

  • po měsících...
Odesláno
Tak od 23.1.09 jsem měl ty samé problémy , volal jsem technikům UPC. poslal dva maily a oni pořád psali, že mám mít nastavený server smtp. upcmail.cz, což jsem vždy samozřejmě měl.Po třetím mailu mi kupodivu sdělili, že si mám nastavit pošt. server pro odesílání

smtp.dkm.cz a okamžitě pošta funguje bez problému... Když jsem tam volal znovu, tak mi sdělili , že smtp.upcmail.cz je v provozu stále, ale proč mi nefunguje , to oni neví...Prý ten smtp.dkm.cz mohu používat pořád, tak jsem rád...

 

Dík, konečně jsem to na základě tvýho popisu taky rozchodil.

 

no je to možný? proboha co je to za hovada v tom UPC... teď jsem řešil stejný problém a dík Alexovi mi to konečně funguje....všude píšou smtp. a nemuzou napsat, ze pro jiné mailové poskytovatele to je DKM. mr*at

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.