Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
zadal jsem o zmenu na UPC 10M a tohle odepsali: Na základě Vašeho e-mailu byla prověřena naše databáze s tím, že nyní užíváte službu Intenetu UPC STARTER s tím, že stávající klienti Internetu bohužel nemají nárok na přechod na nový tarif Internetu.

 

Myslím, že věta v TK, že "Současní zákazníci mohou, pokud si budou přát, přejít na vlastní žádost na nové služby UPC 10M a UPC 20M od 1.1.2009" je zcela jasná.

Odesláno

me muze byt nejaka jejich veta napsana kdovi kde ukradena, videl jsem nabidku na http://www.upc.cz/internet/ a tak jsem chtel zmenu, aspon je videt jak si vazi stavajicich zakazniku

Odesláno

tak jsem taky zadal o zmenu rychlosti ze Starteru na tarif 10 M a poslali mi odpoved,ze me budou informovat v prubehu podzimu.Proste na stare zakazniky kaslou. Davam vypoved a manzelka si hned zazada o novy tarif. Navic dostane jako novy zakaznik slevu na 4 mesice za 50 %. Tak me jeste napada, kdyz si o internet zazadam znova na sve jmeno,brali by to jako,ze jsem novy zakaznik?

Odesláno
Davam vypoved a manzelka si hned zazada o novy tarif. Navic dostane jako novy zakaznik slevu na 4 mesice za 50 %.

a nevyplatí se víc mít tu slevu 50% na 12 měsíců ? ono tak teda asi dopadne...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Už jsem tady někde psal, že jsem žádal přes formulář o info ke změně balíčku z "Easy + Standard + Freetime" na "10M + Standard + Freetime + DVR" a dávám k dobru co odpověděli pro změnu mně. Jelikož jsem jim rovnou napsal, že na smlouvě nemám žádných 12 měsíců na užívání služby, tak už s tím že nemám nárok na změnu balíčku nebyli tak nekompromisní, ale na druhou stranu, kdo ví na jak dlouho jsou ty balíčky pozastaveny a jestli po jejich obnovení budou ještě tak výhodné jak se zdály být ty jednodenní. :) .

Odpověděli mi toto:

Vážený pane, 

dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 15. 9. 2008, 
týkající se žádosti o zaslání programové nabídky (ceníku služeb). 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, 
ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/. 

V současné době byl prodej těchto nových zvýhodněných balíčků dočasně 
pozastaven. Jakmile však bude znovu obnoven je možné jej získat. S tímto 
balíčkem je ovšem spojený 12 měsíční závazek k užívání služeb. 

Další aktuální informace o uvedených balíčcích najedete na www.upc.cz. 

Děkujeme za pochopení. 

S pozdravem a přáním příjemného dne 

M. Šnáblová 
operátor klientského centra 

Odesláno

Řešíte tu stále to samé a dokola, lidi co takto trochu číst? :)

Pochopte, že psát UPC můžete, ale stále budete dostávat stejné odpovědi.

 

Hlavně je stále nepostujte zde, zbytečně se tento thread stává nepřehledným.

 

No, v podstatě už nepřehledný je. :)

 

To, že budete argumentovat tím, že jste zákazník a máte právo si stát za svými právy, to chápu i já jsem uživatelem UPC, ale pochopte, že tím, že to tu napíšete stejně nic nevyřešíte :wink:

 

Tady se nikoho nedovoláte z UPC, toto je neoficiální fórum :)

Odesláno

No mně se zdálo, že odpověď pro mě byla poněkud jiná. Všem píšou máte smůlu nemáte nárok a mně napsali: "Až bude, rádi vám to dáme". Prostě jenom dokumentujeme rozdílný přístup k různým zákazníkům.

Odesláno

OT : Tady je aspoň vidět povaha lidí. Hamtyhamty ať mám víc než tamty :) . To je opravdu problém vydržet těch pár měsíců , když jste to vydrželi doteď ?

Odesláno

Jestli sis ráčil všimnout, tak si tu spíš vyměňujeme zkušenosti a spíš směřujeme k tomu, abychom měli stejně.

Odesláno
No mně se zdálo, že odpověď pro mě byla poněkud jiná. Všem píšou máte smůlu nemáte nárok a mně napsali: "Až bude, rádi vám to dáme". Prostě jenom dokumentujeme rozdílný přístup k různým zákazníkům.

 

Tak jim pohroz vypovezenim smlouvy, kdyz to nezabere tak ji vypovez a uzavri znova treba na nekoho jineho z rodiny.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.