Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Tak co mate jeste brblemy s cernou obrazovkou ?

 

Ja tu mel zase 2 zaseky behem tydne, tentokrat jsem ale odhalil duvod a to stary znamy,

kdy DVR nahravalo jeden porad (Barrandov TV), na ktery jsem soucasne se spozdenim koukal ze zaznamu,

pak zhruba v pulce zanamu toho prvniho se spustil zaznam dalsiho poradu, ale z jineho muxu (Discovery), v te chvily jsem stale sledoval zaznam, kdy pred jeho spustenim jsem mel DVR prepnuty na kanal CT1( coz je dalsi mux),

a zde je kamen urazu, DVR totiz pri sledovani zaznamu si neumi prepnout na dalsi mux a proto se pri spusteni druhe nahravky prvni nahravany porad z Barrandov TV v pulce prerusil a dal uz pokracoval jen zrychleny presun s cernou obrazovkou.

akurat som vykopiroval z disku davku za poslednych par tyzdnov

 

zo 181 nahravok len jedna vadna, vcelku slusne, i ked som presvedceny o tom, ze to je skor nahodou a moja snaha sa vyhnut problemom ako sikovnost sikmookych inzinierov handanu ;-)

Odesláno

Podobně jako "s", i já se snažím usilovně vyhnout možným problémům a pečlivě sleduji, kdy se co nahrává a z kterého muxu, takže někdy i při sledování nějakého pořadu ze záznamu raději přehrávaný pořad přeruším, přepnu mux a vrátím se ke sledování původně sledovaného přehrávaného pořadu. Přesto jsem po několika měsících, kdy vše bylo v pořádku, minulý čtvrtek místo sledování nahraného dílu Zoufalých manželek viděl jen černou obrazovku se zrychleným přehráváním. Co bylo příčinou, kde se stala, na to jsem nepřišel.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Vloni v lednu mi přestal nahrávat, respektive nahrál černou obrazovku nebo uprostřed nahrávání najednou byla černá obrazovka. Pak to začal dělat i při sledování TV. UPC mi vyměnilo 7x DVR a nic se nezměnilo!!!!! trvalo to 6 měsíců. Nakonec jsem někde na fóru našel, že by měl pomoct galvanický oddělovač antény a ejhle, po instalaci oddělovače se situace výrazně zlepšila. Ale pořád to není 100%. Tak bych chtěl DVR nahradit PC s tunerem DVB-C a CONAX kartou a Windows Media. máte s tím někdo zkušenosti?

Odesláno

Uff, 7x vymenit DVR, to snad ani neni mozne :-)

To je tak ,kdyz si nekdo mysli ze kdyz to kostickuje, tak je problem v STB a ono je to v signalu.

Takze pokud mas doma problem se signalem, tak ti TV karta nepomuze.

 

Nicmene TV karty na digital UPC funguji a neni s tim problem, uz se to tu mnohokrat serilo, tak si prohledej forum , viz:

Technisat CableStar HD 2 + CI modul

Mystique CaBiX-C2 + Mystique View CI rozhraní

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tomus: Nebyl problém se signálem, ale problém se stejnosměrnou složkou na kabelu od UPC. To odpalovalo DVR. Jeden vydržel jen 10min a umřel. Jinak druhý problém je od ledna 2009, kdy UPC změnilo princip povolování kanálů a standardní kanály, které byly nehlídané, tak začalo hlídat. A protože to zlobí, tak jsou občas kanály nedostupné.

Odesláno

Aha, tak to jsem spatne pochopil, namisto neustaleho meneni STB tam meli poslat technika a ten pokud by na to prisel, tak by instaloval galvanicky filtr primo do rozvodne skrine.

Jinak ja s nahravanim na DVR nemam vetsi problem, cas od casu se nejaka chyba v nahravce objevi, ale je to tak nanejvis 2x do mesice a to nahravam denne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Já měl taky problémy s rušením a až zhruba po 4 hodinách pokusů ze strany technika nainstaloval "Izolátor" což je galvanický oddělovač a problémy zmizly. Nainstaloval mi ho mezi kabel k DVR a rozdvojku u účastnické zásuvky. Je to tak myslím nejlepší, protože do DVR nemůže jít stejnosměrné rušení třeba z modemu a nebo z druhého STB případně TV.

Odesláno

UPC-021: Já mám oddělovač přímo u DVR. Teď mě tak napadá, že modem na internet mám přímo na kabelu. Tak bych mohl dát oddělovač mezi připojku a zásuvku, aby mi neodešel ještě modem. Taky nechápu, proč UPC 6 měsíců měnilo 7x DVR místo instalace jednoho oddělovače. :roll:

 

No stejně zvažuji, že nakonec nechám jen internet a celé TV i s DVR zruším a budu používat DVB-T. Mám settopbox HDD rekordér HYUNDAI 530 a plná spokojenost.

 

Co se týče problémů s TV od UPC, tak od ledna se stává, že najednou zmizí obraz a někdy i zvuk. A když se podívám, tak se neprodlouží zaplacené období pro CONAX. A stejný problém je u nahrávání, prostě DVR si myslí, že ten kanál nemám zaplacený a tak mi nahraje jen černou obrazovku.

Odesláno

Nahrávání černé obrazovky je u DVR skoro běžné.

k modemu oddělovač není třeba. U modemu by k zemním smyčkám docházet nemělo.

Odesláno

Tady musím oponovat, naopak u modemů dochází k zasmyčkování nejpravděpodobněji, protože zdroje u PC mají 3 kolíkovou šňůru a tudíž jsou uzeměny. Přes eth kabel se uzavírá zemnící smyčka ..

 

Je to obecně problém zařízení s 3 kolíkovou šňůrou

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.