Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ahoj , tak co ? deje se neco ?

Odesláno

Dobrý den,

předpokládám, že Dohledové centrum má možnost poslat textovou zprávu globálně všem abonentům digitální televize (opravte mě, pokud se pletu). Proč tak po téměř čtrnáct dnů trvající poruše dosud neučinilo, je otázka....

Nebo že by UPC v rámci zlepšení svých doplňkových služeb začalo ve svém EPG uvádět informace pouze o aktuálním a následujícím pořadu (jak činí již od 27.května)? Nebylo by to náhodou porušením smlouvy?

Včera jsem se pokusil uveřejnit zprávu o stavu EPG na serveru digizone.cz, ovšem pan Potůček zprávu nezveřejnil (UPC je asi štědrým sponzorem...)....

Odesláno

No, je to už pro UPC poměrně dost velká ostuda.

Navíc na svém webu stále lákají zákazníky na digitální kabelovou televizi s tím, že získají, kromě jiného, i "EPG, kompletní přehled o televizním vysílání na 7 dní".

Odesláno

Nejde EPG,ale dnes u některých stanic chybí čárky,háčky.

Odesláno

Musím se k něčemu přiznat...

13.května jsem UPC zaslal upozornění na několik let se vyskytující a tvrdošíjně opakovanou pravopisnou chybu v EPG (psaní "tečky" u řadových číslovek). Kromě automatické odpovědi jsem obdržel i zprávu, že můj email předají příslušnému oddělení.

Příslušné oddělení se sice dosud neozvalo, nicméně krátce na to přestalo aktualizovat EPG, další průběh již mnozí znáte z vlastní zkušenosti...

Takže se ještě jednou moc omlouvám a sypu si popel na hlavu....

Odesláno
  • Autor

Další chyba v EPG... jsou v něm vidět programy na 7 dní dopředu. A nebo to tak má být? Já už po té době ani nevím :-)

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Takže EPG na týden dopředu je opět funkční (ta pravopisná chyba je tam stále...). Technici-programátoři se zřejmě snažili závadu odstranit, což ovšem neomlouvá monopolní (slušně řečeno) chování UPC Českáí republika.

Odesláno

S tou funkcnosti bych to nevidel tak skvele, porad neni program kompletni, nektere stanice porad ukazuji jen dva porady

Odesláno

mill má bohužel pravdu, sorry za ukvapený závěr.

Odesláno
  • Autor

tak byla to chyba, už je to opravené, EPG opět v troskách a po sedmi dnech nikde ani stopa

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.