Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Kvalita odpovědí je skutečně mizerná.

 

Nedávno jsem reklamoval nekvalitní zvuk u Discovery. Závadu jsem popsal poměrně detailně a zdůraznil jsem, že problém nevyskytuje jen v naší domácnosti, abych se vyhnul klasické odpovědi na všechny problémy v sítích UPC.

Operátorka mi stejně druhý den napsala, že mi mám zkontrolovat kabely... :x:x

Odesláno

kocour65: a ty jako volas z mobilu? :shock::roll:

 

Ja musim zaklepat, ale ja mam zkusenosti dobre. Pred mesicem jsem rusil smlouvu. Pres web odpoved konkretni druhy den, pak telefon cca 10min celkem. Technik si prijel pro modem. Zadny problem.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Jen tak mimochodem, zkouseli jste nekdo volat na placenou telefonni linku technicke podpory UPC 900 069 908 (uctovani 6 Kc/min.) :?:

Zajimalo by me jak dlouha cekaci doba je na teto lince.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno
Me by ale zajimalo jaka je momenstalne skutecna realna situace,

jake mate zkusenosti z infolinkou UPC z rekneme poslednich tydnu, je to porad tak spatne, nebo uz ty spatne zkusenosti uzivatele proste jen maji zafixovane. :?:

Včera před osmou večer jsme měli výpadek všeho (net, digi i analog, upc telefon), takže jsem musela telefonovat z mobilu. Volala jsem na 844111112 (číslo jsem vzala z faktury) a byla jsem mile překvapena - žádné čekání, okamžitě jsem mluvila s operátorem, který hned zjistil jakousi závadu na rozvodně (nebo něco takového :wink: ), omlouval se za výpadek a že prý to předá okamžitě technikovi.

Za nějaké dvě hodiny to jelo :wink: . Jasně, v sobotu večer nepříjemný výpadek, ale prostě může se to stát a jsem ráda, že to opravili :wink:

V poslední době mě upc spíše štve, takže aspoň že ta info fungovala, když měla. :wink:

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.