Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dnes jsme v Moje UPC spustili možnost dálkového restartu modemu + jsme začali zobrazovat informace k modemu a připojení jako:
-    Stav modemu: Aktivní / Neaktivní
-    Stav Wifi: Aktvní/Neaktivní + zdali jde o 2,4 či 5GHz síť
-    Veřejnou Wan IP adresu
-    Datum, od kdy je modem aktivní na síti, čili od posledního restartu či zapnutí

Informace k modemu a možnost jeho restartu je v tuto chvíli možná pouze pro modemy, zatím se tedy netýká modemové části HD DVR Mediaboxu. Do budoucna s touto možnost počítáme.
Klient je v Moje UPC upozorňován na níže uvedené scénáře:
-    pokud se provádí restart či se načítají data o modemu ve chvíli, kdy je v lokalitě výpadek INT, pak může být doba odezvy delší, či se restart nepodaří, nebo se data nenačtou
-    pokud si provedete restart modemu přes prohlížeč, který běží na restartovaném modemu, tak restart může skončit chybou, respektive Moje UPC vrátí chybu při dotazování se na server modemu.
-    klient je také upozorněn, že restartem modemu ztratí konektivitu jak internetu, tak i telefonní služby po dobu restartu

Detaily k modemu a možnost jeho restartu jsou v Moje UPC umístěny:
1.       Internet v sekci Moje služby
2.       Detaily a restart modemu v sekci Moje zařízení

01.jpg

2.jpg

Vyřešil mojmax

Přejít na řešení
  • Návštěvník změnil název na Novinka v Moje UPC - dálkový restart modemu
Odesláno

ted jsem to zkousel a pise to OMLOUVÁME SE, ALE DOŠLO K CHYBĚ.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

@kotasek děje se po kliknutí na Restartovat nebo v průběhu restartování modemu? 

Odesláno

me to pise jiz po kliknuti na DETAILY A RESTART MODEMU / u teto instalace mam modem pronajaty/ a  u druhe instalace kde mam modem odkoupeny, tak polozku  DETAILY A RESTART MODEMU vubec nemam

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Teď jsem to vyzkoušel a funguje to. 

Dávám palec nahoru, tohle  je funkce,která mě docela chyběla.  👍

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@kotasek dám dotaz na kolegy - pošlete prosím do zprávy číslo smlouvy, kde máte ten modem odkoupený.

@tomus super, to jsem rád 🙂

Odesláno

V Moje UPC menu "Moje zařízení" vůbec nemám, rovnou "WiFree", čítač dat a pak už jen nabídky internetu. Mám odkoupený Technicolor přímo od UPC už leta.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Presne jako u me

 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

I pres povoleny bridge mod a vypnute WiFree mi to ukazuje aktivni 5 GHz wifi.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK
Odesláno

Také mám modem odkoupený a "Moje zařízení" rovněž neexistuje. Asi to funguje (doufám, že prozatím) jen u modemů v pronájmu. 😥

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.