Jump to content

Featured Replies

Posted

Dnes jsme v Moje UPC spustili možnost dálkového restartu modemu + jsme začali zobrazovat informace k modemu a připojení jako:
-    Stav modemu: Aktivní / Neaktivní
-    Stav Wifi: Aktvní/Neaktivní + zdali jde o 2,4 či 5GHz síť
-    Veřejnou Wan IP adresu
-    Datum, od kdy je modem aktivní na síti, čili od posledního restartu či zapnutí

Informace k modemu a možnost jeho restartu je v tuto chvíli možná pouze pro modemy, zatím se tedy netýká modemové části HD DVR Mediaboxu. Do budoucna s touto možnost počítáme.
Klient je v Moje UPC upozorňován na níže uvedené scénáře:
-    pokud se provádí restart či se načítají data o modemu ve chvíli, kdy je v lokalitě výpadek INT, pak může být doba odezvy delší, či se restart nepodaří, nebo se data nenačtou
-    pokud si provedete restart modemu přes prohlížeč, který běží na restartovaném modemu, tak restart může skončit chybou, respektive Moje UPC vrátí chybu při dotazování se na server modemu.
-    klient je také upozorněn, že restartem modemu ztratí konektivitu jak internetu, tak i telefonní služby po dobu restartu

Detaily k modemu a možnost jeho restartu jsou v Moje UPC umístěny:
1.       Internet v sekci Moje služby
2.       Detaily a restart modemu v sekci Moje zařízení

01.jpg

2.jpg

Solved by mojmax

Go to solution
  • Guest changed the title to Novinka v Moje UPC - dálkový restart modemu

ted jsem to zkousel a pise to OMLOUVÁME SE, ALE DOŠLO K CHYBĚ.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno

@kotasek děje se po kliknutí na Restartovat nebo v průběhu restartování modemu? 

me to pise jiz po kliknuti na DETAILY A RESTART MODEMU / u teto instalace mam modem pronajaty/ a  u druhe instalace kde mam modem odkoupeny, tak polozku  DETAILY A RESTART MODEMU vubec nemam

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno

Teď jsem to vyzkoušel a funguje to. 

Dávám palec nahoru, tohle  je funkce,která mě docela chyběla.  👍

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

@kotasek dám dotaz na kolegy - pošlete prosím do zprávy číslo smlouvy, kde máte ten modem odkoupený.

@tomus super, to jsem rád 🙂

V Moje UPC menu "Moje zařízení" vůbec nemám, rovnou "WiFree", čítač dat a pak už jen nabídky internetu. Mám odkoupený Technicolor přímo od UPC už leta.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Presne jako u me

 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno

I pres povoleny bridge mod a vypnute WiFree mi to ukazuje aktivni 5 GHz wifi.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK

Také mám modem odkoupený a "Moje zařízení" rovněž neexistuje. Asi to funguje (doufám, že prozatím) jen u modemů v pronájmu. 😥

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community