Přejít na obsah

Platby


Návštěvník likli

Doporučené příspěvky

Návštěvník likli

Byl jsem zákazník Karnevalu a po přechodu na UPC mě teď došla upomínka,že jim dlužím 540,- za jejich služby.Nikdo mě neinformoval o změně čísla smlouvy,tudíž i o V.S. u plateb které převádím na jejich účet.Částka se mě strhla z účtu jako vždy a teď jí chtějí po mě znovu,ale na nový účet.

Chci se zeptat,zda měl někdo stejný problém s UPC?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník ron

UPC v tom má neskutečný bordel, to se hned tak nevidí. Sám to posílám na starý účet i VS podle smlouvy s Karnevalem a zatím bez problému. Mě taky nikdo neinformoval o změně těch čísel, takže tak hodlám postupovat i nadále. Jak se dočteš tady: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=1505, dělají to tak i další.

Od září se ti strhávala ta částka bez upomínek? Pošli jim naskenovaný doklad o převodu, nejlíp doporučeně poštou a vybodni se na ně. Maximálně zároveň požádej o zaslání nových bankovních údajů pro platby.

 

Teda, tato firma mě ses svým "zombím" přístupem čím dál víc nasírá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník halali

Já to teda platím přes inkaso,za karnevalu jsem měl první dva měsíce zdarma,a teď mám na inkasu normálně platbu pro UPC,nic jsem neměnil,a oni mi taky žádnej dopis o změně čísla účtu neposílali,tak doufám že to chodí tam kam má

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník MichalW

Mě od pohlcení Karnevalu neikasovali ani jednou současně ve správný termín a současně správné výši. Nejsem úvěrující banka, takže ani jedno inkaso se jim nepovedlo provést. Dovolat na KC se nelze, telefony mají tajná čísla, mail taktéž utajený, místo adresy většinou uvádí jen P.O.Box. Na WWW formulář odpovídají obyčejné operátorky, naprosto zmateně a totální blbosti. Televizi jsem již vypověděl, na net hledám nejvhodnější alternativu. Zatím vrchol je v lednové faktuře účtovaná zdražená TV namísto vrácení přeplatku za dobu od ukončení smluvního vztahu do konce měsíce. Pro neustálý naprostý bordel v účetnictví a opakované pokusy se neoprávněně obohatit na můj úkor,zvažuji udání na Finanční úřad, PČR a ČTÚ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník chvalnas

Ahoj,

 

tak já mama podobný problém a jsem už vážně rozzuřen..22.10.2007 jsem vypovídal smlouvu s tím, že z nabídky KLASIK s HBO přejdu na MINI . Bylo mi řečeno že mají 30ti denní výpovědní lhůtu(chápu) a že do 22.11.2007 provedou změnu služeb. Ještě jsem se naivně ptal, zda mám být doma, jestli nebudou potřebovat nějaký podpis atd.Bylo mi řečeno, že ne... 30.11.2007 se nic nedělo, to už bylo po výpovědní lhůtě.Tak jsem nelenil, 45 minut jsem vydržel na drátu, než mě přepojili na operátora CC UPC...Na můj dotaz , že už je po výpovědní lhůtě a nikdo mi nepřijel změnu provést mi bylo sděleno, že je dobře, že volám, jelikož se nikdo nedostal do objektu, nemohli změnu provést... ("Proč mě tedy nikdo nekontaktoval a musím se o to zase starat sám"??)...Sdělil jsem o.k., ale služba měla být vypovězena 22.11.2007, takže doufám, že v lednu už tedy budu platit za službu MINI...Operátorka řeklla samozřejmě, to je naše chyba, služba měla být ukončena k 22.11.2007...4.12. jsem našel v kasliku dodatek, že služba se mění s dovětkem ukončení služby k 22.11.2007 - přesně podle výpovědní lhůty....Takže jsem si říkal fakn je to o.k., od ledna platím 199,-... No a včera jsem našel v kasliku SIPO a na SIPU částka 804 ,- ...Tak teď už vážně nevim, ale mají tam neskutečný bordel a mám už toho opravdu plné zuby ...Máte nědo stejnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam ted uplne stejny problem... Platime pres SIPO, 4.12 jsme snizili sluzby na mini a light, ale i na lednovem sipu mame uctovano za classic a komplet - na mail odpovedi vzdy, ze je vse v poradu, pri zadosti o podrobne vysvetleni mi napisou, ze mam uctovaci obdobi od 23. kazdyho mesice..

 

ok, sluzby nam snizili 8.12 (coz je urcite drive nez 23.12), ale internet i tv jsme platitli na prosincovem SIPU cele, na lednovem taky... To uctuji s 2 mesicnim zpozdenim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

J.. ale internet i tv jsme platitli na prosincovem SIPU cele, na lednovem taky... To uctuji s 2 mesicnim zpozdenim?

 

V Listopadu hlášena a provedena změna nabídky. Změna nabídky proběhla.

 

Ale lednové SIPO je stále po staru a jsem zvědav zda aspoň v únoru už to bude v pořádku. Takže u Tebe to vidím tak na březen - duben. :D

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si pamatuju tak u Karnevalu to chodilo tak ze v platbe se zmena sluzby projevila az o mesic pozdeji, nasledujici mesic pak uctovali nizsi castku o vas preplatek.

Neni vylouceno ze nyni za UPC se to nezmenilo.

Mozna by nam to tu nekdo z UPC mohl osvetlit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Od 1.2.2008 UPC zřídilo pro úhradu plateb nový bankovní účet 3983815/0300 u ČSOB a.s., který je uváděn ve složenkách a na fakturách. V případě, že hradíte poplatky převodem z účtu, změňte prosím číslo bankovního účtu v co nejbližším Vám vyhovujícím termínu.

 

Tak by me zajimalo jestli jste si toho uz nekdo vsimnul :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...