Přejít na obsah

Úroveň signálu


Návštěvník Miloš

Doporučené příspěvky

Mohu též potvrdit, po dnešní aktualizaci firmware se snížila hodnota úrovně signálu shodně u všech programů z 98 na 65 procent. Kvalita signálu zůstala stejná 98%. Zhoršení obrazui nepozoruji. Lokalita MOST.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

Tak dneska byl u mě ten technik, prý to teď mají takhle všichni, takže se to pohybuje v tom rozmezí 58 - 63 %. Nesmí to dlouhodobě spadnout ještě o pár procent níž. Pak je s tím už problém. Takhle se to pohybuje ještě v normálu.

Jinak co se týče kostičkování, nevadí když to občas zakostičkuje, nesmí to kostičkovat pořád a neměl by se zasekávat obraz, což mě se nestává, jen to občas zakostičkuje, někdy vůbec.

 

A programová nabídka už mi jde taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

No jasný jenže za dob Karnevalu jsem kostičky skoro neznal :( teď kostičkuje furt něco a v podstatě je jedno za jak dlouho,zkrátka kostičkuje :( jenže koupí Karnevalu UPC přišlo o konkurenci, kterou teď ať si říká každej co chce prostě nemá! A tak ho náprava nijak netíží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Tak tu čtu Vaše trápení a připoju ji se. Jen s tím rozdílem, že jsem si stěžoval, že se obraz zastavuje a kostičkuje. Bylo mi řečeno, že mi něco pošlou na set top box. Mám ho zapnout. Asi na hodinu. pak vypnout na 15 minut a pak, že bude vše OK. Hádejte... Nebylo a není. Je to pořád stejné. Jinak ze zoufalství jsem udělal update. A taky mi klesla úrověň signálu. Z Karnevalu nic podobného neznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, síla signálu je imaginární číslo, které vytváří STB od hodnoty na zásuvce. Na toto číslo se vykvajzněte, důležité je číslo kvality. Toto číslo nesmí klesnout pod 97 procent, pokud k tomu dojde, tak obraz zakostičkuje nebo se zastaví.

Postupujte tak: 3x zmáčkněte "i" na ovladači a koukejte, zda obraz zakostičkuje a zároveň poklesne kvalita pod 97%. Pokud kvatita stále drží, tak je s velkou pravděpodobností závada u sousedů na druhým konci drátu. Pokud se obraz rozkostičkuje a kvalita zároveň klesne, tak si začněte hrát u sebe, nejčastěji je vadná úč. šňůra od zásuvky kabelovky nebo je v cestě nekvalitní rozbok na dvě TV. To, že je závada v takovém případě na straně UPC je málo pravděpodobný.

Toto není zaručený návod, ale alespoň nějaké vodítko pro vykostičkovače :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém ale je, že v 99% případů kdy obraz kostičkuje (v mém případě), nedochází k poklesu kvality signálu. Kvalita je stále v rozmezí 97-99%. Přesto UPC dává ruce pryč a snaží se tento problém svést na špatné kabely. Kostičkování se bohužel projevuje až od konečného převzetí sítě UPC od Karnevalu. Myslíte si,že u všech co si tu stěžují na kostičkování došlo den ze dne k poškození jejich kabelů? Jaká to náhoda, nebo sabotáž? Viděl bych to spíš na tu sabotáž, ale provedenou ze strany UPC.

 

Jen tak mimochodem. Každá hlášená závada je vlastně reklamace služby. Pokud UPC neprokáže zavinění na straně zákazníka (třeba již zmíněný špatný kabel) a provádí nápravu, tím vlastně uznává reklamaci. V tom případě má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. Co kdyby jim všichni hromadně naúčtovali telefonní poplatky, za volání do jejich centra.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavé, že má každý stejný problém. Vina je na nich. Neměl jsem s Karnevalem žádný problém, ohledně kvality. Ale od dne převzetí UPC je vše děsný. Ta jejich linka mi taky štve, že se za ní platí, budiž. Ale být tam 1h než se dostanu na řadu je na infarkt.

Co s tím, ale budeme dělat. Nic jiného než si ztěžovat asi nepomůže. Jinak jsem na tom asi dobře. To prvním mám 73 % + - 2 a to druhé 98% +- 2. Ale stejně to kostičkuje. A když se to zastaví ukazuje to pořád stejně – třeba 73 %, 98 %.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Platit za dobu vlastního hovoru na infolinku by mi nevadilo. Mě štve, že platím i to čekání na spojení s operátorem. Byl bych radši, kdyby tam byl jen vyzváněcí tón, popř. obsazovací. Proč bych měl platit za to, že dokola slyším jen hlášku "nazavěšujte jste v pořadí" (to jen obrazně, přesné znění si teď nevybavuji). Formulář na webu je v podstatě také zbytečný, protože nejčastěji se z odpovědi člověk dozví, že si má zkontrolovat kabely, a když to nepomůže, má stejně volat na infolinku. To může ihned po odeslání formuláře dělat automat, a nemusí čekat 10 dnů na odpověď, ve které stejně nic jiného nebude. :cry:

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...