Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

A co dělat v případě, když nefunguje ani resetování set-top-boxu, automatické vyhledávání, ruční vyhledávání a ani vytáhnutí přívodního kabelu ze zásuvky a znovuvložení karty do slotu a HBO nikde a nikde? Dokud se UPC nezačalo vrtat v programech, tak mně u Karnevalu fungovalo vše jak má. Navíc se na jejich linku nedá dovolat a na e-maily neodpovídají. Tohle je nějaká služba zákazníkům? U Karnevalu sice člověk taky platil za volání, ale aspoň se dovolal!

Me uz dva dny nejde ani jeden HBO a ani jeden Cinemax, misto nich tam je nejake prouzkovani, za kterym obcas nejaky obrazek probleskne. Hlasi mi 50% kvalitu prijmu. Celou nedeli nesel ani digital ani analog. Kazdou hodinu mi to neco aktualizuje, kazdych 5 minut se kterykoliv program na par sekund sekne a zahlasi ti "prerusene spojeni". Budu zadat vraceni penez, protoze takovy bordel si nenecham libit.

Asi to bude chtit dopis na obchodni inspekci.

Radim a BW : to bude nejaky mistni problem zkontroluj kabely doma a kdzy to nepomuze tak kontaktuj technickou podporu UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Mistni problem? Ze dne na den, zrovna u vsech HBO? Po kompletnim nedelnim vypadku, kdy neslo vubec nic? Mozna mistni problem u ostravske UPC. Jinak, kabelu mam dost, muzu vyskouset.

Mistni je mysleno ve vasi crtvrti ci ulici, ale lepsi je nejprve zacit hledat doma, muzes si tim usetrit nervy a penize.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Používám kabel, který mi dodal přímo technik z Karnevalu a přes který mi HBO fungovalo bez problémů. Myslím, že bude problém jinde. HBO má mít frekvenci 170/64/5000, jenže pod touto frekvencí set-top-box nic nenašel a zvláštní je, že se neobjevují i další placené kanály. Problém bude nejspíš na straně UPC.

Musiš naladit manualne 170.5 a pak by melo byt vse v poradku.

Mockrát díky za radu, skutečně funguje vše i s HBO. Tak tohle by mě tedy nenapadlo. Je zvláštní, že to set-top-box automaticky nevyhledá. :)

Jen perlička k té zákaznické lince. Kamarád se tam taky nemohl několik dní dovolat a pak šel přes volbu - nový zákazník - a prý ho to spojilo hned. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.