Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vulva

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @Veronika - Vodafone tak je to osmý den, co nemohu nic změnit na svém čísle v samoobluze, protože se vám to zaseklo. Původní termín byl max do 48 hodin. Neskutečný průser, nejsem schopen změnit nastavení roamingu, SIM kartu, limity, nic... Z vaší strany nulová komunikace, kdy se průser vyřeší. Na začátku přitom bylo jediné kliknutí, kdy jsem na webu nastavil "Posílat SMS i na druhé OneNumber číslo". Běžná věc. Tak akorát vyřešeno... 8 dní + 1 hodina na smazání nastavení, co si člověk nakliká v samoobsluze
  2. @kautskym jsem volal 3x.. ve středu zadán technický incident, co má deadline 48 hodin a absolutní neschopnost to řešit, tak už to urguji všude možně..
  3. @Veronika - Vodafone po 6 dnech to stále není vyřešeno, furt vidím v samoobsluze toto a nejsem schopen dělat žádné změny. Číslo nové zprávy 2478376
  4. @Veronika - Vodafone není s čím "nesouhlasit", prostě už třetí den nemáte řešení vůbec žádné, v samoobsluze svítí "nastavujeme službu" a nedá se změnit nic dalšího. Fakt je tak ukrutně složité něco zatuhlého prostě smazat? Furt jen sliby, že se to vyřeší a nic..
  5. @Veronika - Vodafone jj, kontaktoval, a stejně jako infolinka to nejste schopni řešit. Už mám v hlavě jen proud sprostých slov, ;) Nemohu si vůbec nic změnit v samoobsluze již třetí den.. Jediné co jsem si ve středu kliknul bylo "Posílat SMS i na OneNumber číslo" a od té doby je vše blokováno, protože tato změna se "zpracovává". A NIKDO to neumí vyřešit, či aspoň tu změnu zastavit.
  6. @Veronika - Vodafone bohužel, vaše neschopost pokračuje už třetím dnem a stále nejsem schopen změnit cokoliv v Samoobsluze. To tam fakt nemáte člověka, co je schopen stisknout na klávesnici klávesu Delete na tom požadavku a odblokovat to?
  7. No, já i po 26 hodinách mám v samoobsluze toto a nikdo z VF to není schopen řešit, aka smazat. To není moc hezká funkčnost systémů :(
  8. Jo, už od včerejška to blbne. Mě tam visí jedna změna služby už skoro 24 hodin a nemohu nic měnit.. A nejsou to na infolince ani schopní zrušit :(
  9. Vulva odpověděl na téma uživateli Vulva v Vodafone volání
    Tak funguje to krásně :) eSIM profil stažen do notebooku a mám data kdykoiliv, i bez hotspotu.
  10. Vulva odpověděl na téma uživateli Vulva v Vodafone volání
    Super, objednal jsem Quectel RM520N-GL 5G M.2 WWAN s eSIM podporou :)
  11. Vulva odpověděl na téma uživateli Vulva v Vodafone volání
    Díky, to vypadá, že 5G modem v notebooku s eSIM by tedy měl jet :)
  12. Když mám tarif, co má zdarma 2x OneNumber, mohu jej použít jinde než v hodinkách? Chtěl bych si jej dát do záložního telefonu, to stejné číslo, pomocí eSIM, ale jak to pak funguje? Pojedou na obou telefonech data i hovory, podle toho, který naposledy zapnu? Nebo budou zvonit oba, když je nechám zapnuté? Pojedou paralelně data na obou telefonech, aka je možné to třeba použít jako SIMku pro modem v notebooku?
  13. Pokud to funguje s Cloudflare, bude problém v nastavení tvého routeru. Zkoušel jsi hard-reset a nastavit jej znovu?
  14. @sismon ta IPv6 je DNS Vodafone, ta 192.168.0.1 se resolvuje na interní router. Být tebou, tak na routeru vynutím DNS třeba Cloudflare. Tedy: 1.1.1.1 1.0.0.1 2606:4700:4700::1111 2606:4700:4700::1001 A myslím, že poté ti pojede i ten iPhone, i bez Cloudflare aplikace. Tam bude ten problém.
  15. To bude jen DNS, ne? Zkus si v nastavení Wifi zvolit manuální konfiguraci a tam dát třeba 1.1.1.1 nebo 8.8.8.8 a pak to otestovat znovu. Anebo si instaluj https://apps.apple.com/us/app/1-1-1-1-faster-internet/id1423538627 a pak otestuj... Případně, nemáš náhodou instalovanou a zapnutou nějakou VPN na tom telefonu? Anebo něco v Private DNS?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.