Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

petrmet

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Takže Premium 1 Gb/s je vlastně 300 Mb/s v noci, přes den 150 Mb/s. Nepřekvapuje mě, že technik prohlásil, že je vše O.K. Při otestování přes Múj Vodafone to taky hlásí, že vše je O.K. Dokud jsem měl Compal a tarif 300+, tak to běželo mnoho let celkem stabilně těch 300 Mb/s. Celá ta hurá akce byly jen sliby a kecy.
  2. Jaká je správná rychlost Internet Premium nebo Pevný internet ? Ani ve vyúčtování ani v Můj Vodafone žádná konkrétní rychlost uvedena není.
  3. Pokrok nezastavíš. Mě vyměnili Compal za Vodafonwe Station v únoru, měl jsem pevný internet 300+, slibovali lepší služby a internet Premium 1Gb/s. Je konec července, mám oficiálně i ve vyúčtování Premium, rychlost 120-150 Mb/s. Za tu dobu od února přišlo několik emailů se sliby, žádné přesné termíny, kdy to bude fungovat, v Můj Vodafone taky žádné zprávy.
  4. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v O Vodafonu
    Uplynul další měsíc a situace je stále stejná. Rychlost ukazuje cca 300 Mbps a méně, ve vyúčtování je Premium 1Gb/s. Jak se dozvím, že mám opravdu Premium 1 Gbps ? Je tato rychlost vůbec reálná, když máme rozvody koaxiálem ? Děkuji za srozumitelnou odpověď.
  5. petrmet odpověděl na téma uživateli Technikus v O Techforu
    Údaje v profilu jsou matoucí. Mně se samovolně změnil Internet 300 na Premium, který jsem nikdy neměl. Pustit do provozu "vylepšení" bez jejich otestování taky něco vypovídá o solidnosti firmy. Kdybych si toto dovolil ve své práci, velmi rychle bych tam skončil.
  6. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v O Vodafonu
    Situace se vyvíjí. Včera mi přišlo Potvrzení o přijaté platbě. Dnes mi přišel email "Dobrá zpráva", kde je uvedeno, že přechod na Premium 1 Gb/s bude oficiálně k 1.6.2025, ale rychlost bude zvýšena již dříve. (dle mého měření prudce stoupl upload z 20 na 100 Mbps, download zatím zůstal na 300 - 400 Mbps) Současně je ve zprávě zminka o fakturované částce, bude dočasně trochu zvýšena, pak se zase vrátí na původní částku. Pokud je to zásluha zdejší péče o zákazníky, tak děkuji.
  7. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v O Vodafonu
    Děkuji za odpověď. Čekám, kolik Kč mi bude skutečně fakturováno a odečteno z účtu. S překvapením jsem zjistil, že mi přestalo chodit Potvrzení o provedené platbě na email. Poslední potvrzení přišlo 17,1,2025. Asi proběhla nějaká revoluce u VF. Já jsem ve svém profilu ani v Můj Vodafone neměnil nic, pouze jsem se díval na své služby
  8. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v O Vodafonu
    Modem mi vyměnili v lednu, mám VF Station 3.1. výměna modemu by stála za další vlákno. I když jsem byl ujišťován technikem, že vše bude fungovat jako dříve, není třeba nic nastavovat, skutečnost byla jiná.
  9. Dnes mi emailem přišlo vyúčtování. Píše se v něm, že mě budou převádět v dubnu nebo květnu z tarifu Pevný internet 300 na tarif Premium 1000Mbps. V rozpisu plateb vidím, že novou cenu platím už od 3.3.2025. Celková cena služeb ve vyúčtování je jiná, než platba v SIPO. Když se podívám do Můj Vodafoe, tak tam je cena ještě jiná. Co je to za blázinec ? Až mi zavedou ten superrychlý internet, tak mi budou zase peníze vracet ? Pozn: ten současný 300 Mbps internet mi běží cca 150-200 Mbps, PC připojeno kabelem, technik v lednu při výměně modemu zkontroloval.
  10. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v Vodafone internet
    To mi je jasné, že si můžu sám vybrat kanál. Není mi jasné, jak funguje nastavení AUTO a proč nastavuje téměř všem kanál 36, když je tam takový "nával". V minulosti to tak nebylo.
  11. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v Vodafone internet
    Díky za vysvětlení, i když jsem laik a tyto věci mi moc neříkají. Asi 5 let jsem jel na k100 a rychlost WiFi byla kolem 200 - 220 Mb/s. Teď na k36 dosahuji sotva 140 Mb/s. Proto jsem se ptal. Modem mám pořád stejný Compal a do nastavení nevrtám.
  12. petrmet odpověděl na téma uživateli petrmet v Vodafone internet
    Nevím, co je DFS. Představa, že budu obcházet 40 bytů a nastavovat kanály, je povzbudivá. Řekl bych, že když všichni jedou na stejném kanálu, tak asi rychlost není optimální.
  13. Zjistil jsem že téměř celý dům používá WiFi kanál 36, jen výjimečně někdo kanál 40. Dříve pod UPC to bývalo rovnoměrně rozděleno od k36 až do k112. To je nějaké vylepšení od VF ? Nebo jak tomu mám rozumět ? Díky za vysvětlení.
  14. Bože, kam to všechno spěje. Jsem více než 16 let klientem užívajícím služby TV mini a na začátku Fiber Power 10, který platí, nikdy nic nedlužil, pomoc od techniků za celou dobu potřeboval 2x, z toho jednou dálkově a jednou osobně, když nepočítám instalaci zásuvky. Na fóru, které vždy fungovalo jako podpora a rádce uživatelů, tak si najednou připadám jako línej debil, který otravuje s něčím, na co vlastně nemá nárok a jen zdržuje a obtěžuje ostatní. Asi už jsem starý a ničemu nerozumím. Děkuji za pomoc zkušených a chytrých a těším se na další rady.
  15. 2x s dlouhým čekáním, aby to někdo zvednul a pak příslibem, že se ozvou Kolik hodin čekání se sluchátkem u ucha a počtu volání je potřeba, aby se KLIENT dočkal reakce ?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.