-
Pevný kabelový Internet - změna tarifu
Takže Premium 1 Gb/s je vlastně 300 Mb/s v noci, přes den 150 Mb/s. Nepřekvapuje mě, že technik prohlásil, že je vše O.K. Při otestování přes Múj Vodafone to taky hlásí, že vše je O.K. Dokud jsem měl Compal a tarif 300+, tak to běželo mnoho let celkem stabilně těch 300 Mb/s. Celá ta hurá akce byly jen sliby a kecy.
-
Pevný kabelový Internet - změna tarifu
Jaká je správná rychlost Internet Premium nebo Pevný internet ? Ani ve vyúčtování ani v Můj Vodafone žádná konkrétní rychlost uvedena není.
-
Pevný kabelový Internet - změna tarifu
Pokrok nezastavíš. Mě vyměnili Compal za Vodafonwe Station v únoru, měl jsem pevný internet 300+, slibovali lepší služby a internet Premium 1Gb/s. Je konec července, mám oficiálně i ve vyúčtování Premium, rychlost 120-150 Mb/s. Za tu dobu od února přišlo několik emailů se sliby, žádné přesné termíny, kdy to bude fungovat, v Můj Vodafone taky žádné zprávy.
-
Nový tarif - vyúčtování
Uplynul další měsíc a situace je stále stejná. Rychlost ukazuje cca 300 Mbps a méně, ve vyúčtování je Premium 1Gb/s. Jak se dozvím, že mám opravdu Premium 1 Gbps ? Je tato rychlost vůbec reálná, když máme rozvody koaxiálem ? Děkuji za srozumitelnou odpověď.
-
Aktualizace fóra
Údaje v profilu jsou matoucí. Mně se samovolně změnil Internet 300 na Premium, který jsem nikdy neměl. Pustit do provozu "vylepšení" bez jejich otestování taky něco vypovídá o solidnosti firmy. Kdybych si toto dovolil ve své práci, velmi rychle bych tam skončil.
-
Nový tarif - vyúčtování
Situace se vyvíjí. Včera mi přišlo Potvrzení o přijaté platbě. Dnes mi přišel email "Dobrá zpráva", kde je uvedeno, že přechod na Premium 1 Gb/s bude oficiálně k 1.6.2025, ale rychlost bude zvýšena již dříve. (dle mého měření prudce stoupl upload z 20 na 100 Mbps, download zatím zůstal na 300 - 400 Mbps) Současně je ve zprávě zminka o fakturované částce, bude dočasně trochu zvýšena, pak se zase vrátí na původní částku. Pokud je to zásluha zdejší péče o zákazníky, tak děkuji.
-
Nový tarif - vyúčtování
Děkuji za odpověď. Čekám, kolik Kč mi bude skutečně fakturováno a odečteno z účtu. S překvapením jsem zjistil, že mi přestalo chodit Potvrzení o provedené platbě na email. Poslední potvrzení přišlo 17,1,2025. Asi proběhla nějaká revoluce u VF. Já jsem ve svém profilu ani v Můj Vodafone neměnil nic, pouze jsem se díval na své služby
-
Nový tarif - vyúčtování
Modem mi vyměnili v lednu, mám VF Station 3.1. výměna modemu by stála za další vlákno. I když jsem byl ujišťován technikem, že vše bude fungovat jako dříve, není třeba nic nastavovat, skutečnost byla jiná.
-
petrmet začal sledovat Nový tarif - vyúčtování
-
Nový tarif - vyúčtování
Dnes mi emailem přišlo vyúčtování. Píše se v něm, že mě budou převádět v dubnu nebo květnu z tarifu Pevný internet 300 na tarif Premium 1000Mbps. V rozpisu plateb vidím, že novou cenu platím už od 3.3.2025. Celková cena služeb ve vyúčtování je jiná, než platba v SIPO. Když se podívám do Můj Vodafoe, tak tam je cena ještě jiná. Co je to za blázinec ? Až mi zavedou ten superrychlý internet, tak mi budou zase peníze vracet ? Pozn: ten současný 300 Mbps internet mi běží cca 150-200 Mbps, PC připojeno kabelem, technik v lednu při výměně modemu zkontroloval.
-
WiFi kanál 36
To mi je jasné, že si můžu sám vybrat kanál. Není mi jasné, jak funguje nastavení AUTO a proč nastavuje téměř všem kanál 36, když je tam takový "nával". V minulosti to tak nebylo.
-
WiFi kanál 36
Díky za vysvětlení, i když jsem laik a tyto věci mi moc neříkají. Asi 5 let jsem jel na k100 a rychlost WiFi byla kolem 200 - 220 Mb/s. Teď na k36 dosahuji sotva 140 Mb/s. Proto jsem se ptal. Modem mám pořád stejný Compal a do nastavení nevrtám.
-
WiFi kanál 36
Nevím, co je DFS. Představa, že budu obcházet 40 bytů a nastavovat kanály, je povzbudivá. Řekl bych, že když všichni jedou na stejném kanálu, tak asi rychlost není optimální.
-
WiFi kanál 36
Zjistil jsem že téměř celý dům používá WiFi kanál 36, jen výjimečně někdo kanál 40. Dříve pod UPC to bývalo rovnoměrně rozděleno od k36 až do k112. To je nějaké vylepšení od VF ? Nebo jak tomu mám rozumět ? Díky za vysvětlení.
-
DVB-T MUX1 kanál 21 nekoukatelný
Bože, kam to všechno spěje. Jsem více než 16 let klientem užívajícím služby TV mini a na začátku Fiber Power 10, který platí, nikdy nic nedlužil, pomoc od techniků za celou dobu potřeboval 2x, z toho jednou dálkově a jednou osobně, když nepočítám instalaci zásuvky. Na fóru, které vždy fungovalo jako podpora a rádce uživatelů, tak si najednou připadám jako línej debil, který otravuje s něčím, na co vlastně nemá nárok a jen zdržuje a obtěžuje ostatní. Asi už jsem starý a ničemu nerozumím. Děkuji za pomoc zkušených a chytrých a těším se na další rady.
-
DVB-T MUX1 kanál 21 nekoukatelný
2x s dlouhým čekáním, aby to někdo zvednul a pak příslibem, že se ozvou Kolik hodin čekání se sluchátkem u ucha a počtu volání je potřeba, aby se KLIENT dočkal reakce ?
petrmet
Uživatel
-
Registrace
-
Přítomen