-
TV Start
Existuje nějaká oficiální informace o budoucnosti TV Start jako součást pevného internetu ?
-
Email od Vodafone
Asi se zpráva nelíbila mému antiviru, tak ji preventivně pročistil. Na serveru jsem doručenou zprávu našel včetně textu.
-
Email od Vodafone
Přišel mi email od Vodafone, předmět "Vodafone: Řekněte nám, co pro vás můžeme udělat", odesílatel vodafone@feedback.vodafone.com; text je prázdný. Něco se nepovedlo nebo je to nějaký podvod ?
-
Pevný kabelový Internet - změna tarifu
Takže Premium 1 Gb/s je vlastně 300 Mb/s v noci, přes den 150 Mb/s. Nepřekvapuje mě, že technik prohlásil, že je vše O.K. Při otestování přes Múj Vodafone to taky hlásí, že vše je O.K. Dokud jsem měl Compal a tarif 300+, tak to běželo mnoho let celkem stabilně těch 300 Mb/s. Celá ta hurá akce byly jen sliby a kecy.
-
Pevný kabelový Internet - změna tarifu
Jaká je správná rychlost Internet Premium nebo Pevný internet ? Ani ve vyúčtování ani v Můj Vodafone žádná konkrétní rychlost uvedena není.
-
Pevný kabelový Internet - změna tarifu
Pokrok nezastavíš. Mě vyměnili Compal za Vodafonwe Station v únoru, měl jsem pevný internet 300+, slibovali lepší služby a internet Premium 1Gb/s. Je konec července, mám oficiálně i ve vyúčtování Premium, rychlost 120-150 Mb/s. Za tu dobu od února přišlo několik emailů se sliby, žádné přesné termíny, kdy to bude fungovat, v Můj Vodafone taky žádné zprávy.
-
Nový tarif - vyúčtování
Uplynul další měsíc a situace je stále stejná. Rychlost ukazuje cca 300 Mbps a méně, ve vyúčtování je Premium 1Gb/s. Jak se dozvím, že mám opravdu Premium 1 Gbps ? Je tato rychlost vůbec reálná, když máme rozvody koaxiálem ? Děkuji za srozumitelnou odpověď.
-
Aktualizace fóra
Údaje v profilu jsou matoucí. Mně se samovolně změnil Internet 300 na Premium, který jsem nikdy neměl. Pustit do provozu "vylepšení" bez jejich otestování taky něco vypovídá o solidnosti firmy. Kdybych si toto dovolil ve své práci, velmi rychle bych tam skončil.
-
Nový tarif - vyúčtování
Situace se vyvíjí. Včera mi přišlo Potvrzení o přijaté platbě. Dnes mi přišel email "Dobrá zpráva", kde je uvedeno, že přechod na Premium 1 Gb/s bude oficiálně k 1.6.2025, ale rychlost bude zvýšena již dříve. (dle mého měření prudce stoupl upload z 20 na 100 Mbps, download zatím zůstal na 300 - 400 Mbps) Současně je ve zprávě zminka o fakturované částce, bude dočasně trochu zvýšena, pak se zase vrátí na původní částku. Pokud je to zásluha zdejší péče o zákazníky, tak děkuji.
-
Nový tarif - vyúčtování
Děkuji za odpověď. Čekám, kolik Kč mi bude skutečně fakturováno a odečteno z účtu. S překvapením jsem zjistil, že mi přestalo chodit Potvrzení o provedené platbě na email. Poslední potvrzení přišlo 17,1,2025. Asi proběhla nějaká revoluce u VF. Já jsem ve svém profilu ani v Můj Vodafone neměnil nic, pouze jsem se díval na své služby
-
Nový tarif - vyúčtování
Modem mi vyměnili v lednu, mám VF Station 3.1. výměna modemu by stála za další vlákno. I když jsem byl ujišťován technikem, že vše bude fungovat jako dříve, není třeba nic nastavovat, skutečnost byla jiná.
-
petrmet začal sledovat Nový tarif - vyúčtování
-
Nový tarif - vyúčtování
Dnes mi emailem přišlo vyúčtování. Píše se v něm, že mě budou převádět v dubnu nebo květnu z tarifu Pevný internet 300 na tarif Premium 1000Mbps. V rozpisu plateb vidím, že novou cenu platím už od 3.3.2025. Celková cena služeb ve vyúčtování je jiná, než platba v SIPO. Když se podívám do Můj Vodafoe, tak tam je cena ještě jiná. Co je to za blázinec ? Až mi zavedou ten superrychlý internet, tak mi budou zase peníze vracet ? Pozn: ten současný 300 Mbps internet mi běží cca 150-200 Mbps, PC připojeno kabelem, technik v lednu při výměně modemu zkontroloval.
-
WiFi kanál 36
To mi je jasné, že si můžu sám vybrat kanál. Není mi jasné, jak funguje nastavení AUTO a proč nastavuje téměř všem kanál 36, když je tam takový "nával". V minulosti to tak nebylo.
-
WiFi kanál 36
Díky za vysvětlení, i když jsem laik a tyto věci mi moc neříkají. Asi 5 let jsem jel na k100 a rychlost WiFi byla kolem 200 - 220 Mb/s. Teď na k36 dosahuji sotva 140 Mb/s. Proto jsem se ptal. Modem mám pořád stejný Compal a do nastavení nevrtám.
-
WiFi kanál 36
Nevím, co je DFS. Představa, že budu obcházet 40 bytů a nastavovat kanály, je povzbudivá. Řekl bych, že když všichni jedou na stejném kanálu, tak asi rychlost není optimální.
petrmet
Uživatel
-
Registrace
-
Přítomen