Přejít na obsah

pubso

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. pubso přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Nedalo mi to a tak som ešte testoval a bastlil. Rozobral som zásuvku. Tam bol kábel odizolovaný (pôvodným technikom, ktorý to montoval pred rokom) v nesprávnych dĺžkach, ako doporučoval výrobca zásuvky. Tak som to upravil, zamontoval naspäť a trochu upravil polohu koax kábla, ktorý vedie zo steny do zásuvky. Zapojil naspäť kábel do modemu a F koncovky som dotiahol kľúčom. Kde bolo predtým v priebehu pár minút pre Docsis 3.1 tisíce až stotisíce non-correctable errors, to vyzerá po desiatkach minút takto krásne. MER sa zlepšilo z 35 na 40 db pre Docsis 3.1, MSE takisto zlepšenie. Technik videl preto dobrý signál, len sa asi bolo treba pohrať s tou zásuvkou. Nikoho nenabádam, aby sa v tom hrabal ako ja, len píšem moju skúsenosť.
  2. pubso přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Tak len update, technik u nás bol, vymenil klasické koax spojky za tie lisovacie, ktoré používa Vodafone. Podľa ich prístrojov na ich strane nevidia žiadne chyby. MER signál po zmene spojok je o trošičku slabší, ako bol predtým. Skúsil som prehodiť kábel vedúci do modemu zo zásuvky z jednej prípojky na druhú, tam je signál o trochu silnejší. Každopádne Non-correctable errors v modeme stále vidím, jeden kanál v tisíckach, druhý v státisícoch. Žiadny vplvy na rýchlosť a stabilitu to ale nemá. Tak to asi teda nechám už tak.
  3. pubso přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    @Vulva Tak to na tom asi nie som až tak zle. Na kanále 25 mám 35dB MER a len pár tisíc chýb a 26 je 34dB MER a tam je to asi 1-2m Non-correctable Errors denne. Technik je už na ceste, tak ho nebudem rušiť, nech sa na to pozrie a uvidíme :-D
  4. pubso přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Tiež ho už mám pár dní a potvrdzujem, že funguje bezchybne. Akurát čakám na technika na premeranie prípojky, lebo mám v pásme Docsis 3.1 dosť Non-correctable Errors. Na provoze som to nejak nepocítil.
  5. pubso přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Vlastný modem ale môže fungovať aj úplne v pohode, hlavne keď je Arris CM3500 prakticky zvnútra Vodafone Station akurát bez wifi a bez viacerých ethernet prípojok. Vodafone UltraHUB 7 je oproti Arrisu obrovská krava a ktovie koľko to bude žrať energie.
  6. pubso odpověděl na příspěvek k tématu uživateli zajdee v Vodafone internet
    Je nejaká šanca znížiť cenu internetu cez retenčné? Teraz platím plnú čiastku a keď vidím, že niekto platí polovicu, tak mám chuť tam zavolať :-)
  7. pubso odpověděl na příspěvek k tématu uživateli zajdee v Vodafone internet
    Náhodou nie je niekde dostupný plán, kde sa bude spúšťať modernizovaná sieť na 2gbit?
  8. pubso odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Ritchy v Vodafone internet
    Predtým som mal Compal prepnutý do bridge a za ním wifi 6 router TP Link AX20, pretože Compal wifi sa sekala. Prešiel som teraz na Vodafone Station Wifi 6 a má lepšie pokrytie wifi ako ten TP Link. Takže za mňa asi ok.
  9. pubso odpověděl na příspěvek k tématu uživateli pubso v Vodafone internet
    Predtým ste mali modem v prenájme, alebo vlastné zariadenie z minulosti? Lebo mne z VF odpísali, že najprv mi musia zrušiť celú prípojku (návšteva technica) aj s prenájmom a potom nanovo všetko aktivovať s ďalšou návštevou technika pre zapojenie nového modemu.
  10. pubso odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone internet
    Ja som sa informoval ohľadom Arris CM3500 B CE pred pár mesiacmi a takúto odpoveď som dostal od Vodafone: Vyjádření od kolegů jsem si dohledala. Zjistili, že současně využíváte pro připojení náš modem, který máte v pronájmu. Lze využít Vámi navrhovaný vlastní modem, ale nejde výměnu provést v případě, že máte v pronájmu ten náš (každá připojená služba je napojena jen na jeden základní modem). Museli bychom tedy ve Vašem případě ukončit službu, vrátit modem a pak zajistit novou instalaci rovnou s vlastním modemem a výjezdem technika. Vím, že to zní možná zbytečně složitě, ale jiný postup z technického hlediska bohužel zajistit nemůžeme, a to právě z již zmíněného důvodu, kdy můžete mít ke službě přiřazený jen jeden modem (jeden modem na jednu přípojku v aktuálním čase). Pokud byste byl ochotný tento postup podstoupit, musím uvést, že ukončení, vrácení modemu a znovu zapojení služby trvá několik dnů, při kterých byste byl bez pevného internetu. Řešíme to se zákazníky tak, že navrhneme možnost zařídit si hotspot ze svého telefonu, ale bohužel u nás mobilní číslo vedené nemáte, nemám tedy možnost ověřit, zda je možné to využít a zda máte neomezená data v tarifu, abyste mohl hotspot čerpat neomezeně. Také nevím, jaká další zařízení máte na internet vázána apod. Kolik lidí v domácnosti by si mohlo zajistit na svá zařízení hotspot nebo využívat pouze mobilní připojení. Prestane podporovať... Pri rýchlosti ako Vodafone inovuje, tak nové zariadenia budú podporované pekne dlho. Ja som mal Wifi6 router 2 roky predtým ako slávnostne uviedol VF Station Wifi6. Ten Arris CM3500 B CE je prakticky to isté ako Vodafone Station v bridge móde.
  11. pubso se přidal ke komunitě
  12. pubso přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Myslíte, že by bridge Arris CM3500B/CE fungoval v sieti Vodafone (CZ)? Rozdiel v požiadavkach som našiel len v jednej položke: Tuner MUSÍ splňovat následující konfigurace pro „Upstream“: 8x A-TDMA [D3.0] + 2x OFDMA [D3.1]. Spomínaný modem má pre Upstream Bonded Channels Up to 8 SC-QAM and/or 2 OFDMA.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community