Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @kraftwerk007 Týká se to jen některých zákazníků, kteří si požádali o změnu na HBO Max Premium a změna se nepropsala u HBO, v tomto případě nejde o plošné nastavení...
  2. Jedná se o vánoční nabídku :-)
  3. Je to tak, u pevné linky nemůžeme nastavit, aby se při volání zobrazovalo místo pevného čísla vaše mobilní číslo.
  4. @Ian Hi Ian, I recommend you try manual network selection – try choosing one operator several times in a row. If that doesn’t help, we’ll need to check the status of your number. From abroad, you can call us from any number at +420776977100 or write to us at pece@vodafone.cz. In your email, please include details about your situation, provide the first and third digits of your administrator password (see https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/password-communication-vodafone) or at least a working contact number for you.
  5. Včera jsem dostal od kolegů informaci, že spolu s HBO situaci řešíme, týká se to malého počtu zákazníků, ale problém je evidovaný a řešíme ho. Pokud jste tedy situaci u svého Vodafone TV účtu nahlásili, prosím o trpělivost.
  6. @Pavel m Máte pravdu, tuto situaci musíme řešit u nás, omlouvám se, kolegyně vám k tomu znovu napíše.
  7. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli ludekUPC v Vodafone TV
    @ludekUPC Díky za upozornění, předávám kolegům, kteří mohou seznam upravit na webu.
  8. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Ve vánoční nabídce je opravdu podmínkou mít Vodafone TV+ pro aktivaci balíčku na první 2 měsíce zdarma, je možné, že jste měl možnost získat individuálně tuto nabídku na základě toho, jaké služby a jak dlouho využíváte, případně šlo o chybný postup operátora.
  9. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Všechny zde nahlášené chyby jsme samozřejmě předali, ale vývoj probíhá podle priorit a některé další aktualizace jsou už "plné". Proto prosím neočekávejte, že oprava přijde automaticky v nejbližší aktualizaci.
  10. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @dad18 Ano, toto je možné a pokud byste balíček následně rušil, můžete ho zrušit i v samoobsluze, není nutné volat.
  11. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nabídku balíčku k Vodafone TV+ na první 2 měsíce zdarma mohou využít i stávající zákazníci, podmínkou je, že mají Vodafone TV+ a že balíček není nebo nebyl aktivní v době platnosti této nabídky (jedná se tedy o novou aktivaci balíčku).
  12. Je to přesně, jak píšete. Splátky můžete získat i ke starším tarifům, ale slevu na zařízení jde (platí to dlouhodobě) získat jen k aktuálně nabízeným tarifům. To nyní znamená, v případě nefiremních zákazníků, že slevu na zařízení lze získat k tarifům sLimitem Extra a BezLimitu Extra.
  13. @Honza333 Pěkný den, neznám sice detaily, ale je zvláštní, že byste musel do prodejny, k tomu nevidím důvod. Prosím, pošlete nám popis situace, klidně i se screeny, přes https://tam.je/forum, ověříme, jak to je řešené, případně předáme k řešení.
  14. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @1woko Pokud stále nevidíte čerpaná data v zóně 1, pošlete nám prosím screen nebo odkaz na příspěvek tady ve fóru přes https://tam.je/forum, předáme to ke kontrole a opravě. Díky. @Technikus Je to tak a potvrzuji, že potíže se zobrazením plateb máme nahlášené.
  15. @Lenka Pěkný den, pokud bychom číslo měnili na kredit, tak na něm pořád budou fungovat příchozí SMS, takže byste se měla přihlásit i do Můj Vodafone. Zkuste to prosím, návod na přihlášení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/prihlaseni-do-muj-vodafone. Ze samoobsluhy Můj Vodafone nám také můžete případně napsat dotaz, pokud budete potřebovat něco upřesnit, a to ze sekce Zeptejte se nás https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas/. Obecně platí, že kredit na předplacené kartě platí 7 měsíců od posledního dobití, po 7 měsících se kredit znepřístupní, máte ale stále ještě 3 měsíce na dobití kreditu, než číslo úplně zrušíme. Pokud si dobijete, tak vám také opět zpřístupníme případný propadlý kredit. Všechny možnosti dobíjení kreditu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.