
-
Passtrough režim (bridge) u Gigacube
@Lukino78 Máte pravdu a díky za vaši investigaci, povedlo se nám to také otestovat a bridge mód fungoval :-) Dlouhodobější zkušenosti nemáme, ale třeba se někdo najde.
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@Mystix @fillbeck Situaci s LG nadále řešíme, bohužel zatím v tom není žádný posun a tedy ani nic nového, co bych mohl sdílet. Probral jsem ale s kolegy možnost upozornění na web, aktuálně už informaci uvádíme v nápovědě v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/aplikace-vodafonetv-chytre-tv a kolegové se ještě zamyslí, zda jsou i jiná místa, kde by informace měla být uvedena. Díky za vaše podněty.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@kautskym Za pár dnů vydáme aktualizaci 3.1, pokud by vám i poté zobrazení hlavní stránky nefungovalo správně, prosím, ozvěte se nám s konkrétním popisem přes https://tam.je/forum, díky moc :)
-
Posun zvuku/obrazu u CT kanalu pres koax
@JirkaCZ @homberg Znovu jsem to s kolegy konzultoval, na TV, které máme k dispozici, se chyba neprojevuje a ani jinde jsme chybu nedohledali. Doporučuji tedy zavolat na 800770077 a přes TOBiho se nechat spojit na operátora kvůli řešení potíží s televizí. Kolegové z technické podpory to ještě mohou zkusit prověřit konkrétně k vaší TV a přípojce.
-
Dostat se do účtu
@Vyboš Pěkný den, pokud nemáte k dispozici své číslo pro 2faktorové přihlášení, je několik možností, například: 1) Můžete nám zavolat z jakéhokoliv čísla na 800770077, operátor/ka vás zkusí ověřit pomocí číselného hesla nebo náhradním způsobem a pomůžou vám s dalším postupem. 2) Můžete se osobně zastavit v prodejně Vodafonu s dokladem totožnosti. 3) Heslo pro komunikaci s námi a tím pádem možnost komunikovat na dálku (např. po telefonu) můžete získat také dalšími způsoby, mimo jiné pomocí písemné žádosti, kterou můžete poslat jako sken e-mailem. Podrobnosti najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@Technikus Je to takto úmyslně a očekávané chování. Ještě doplním, že jsme v nové aplikaci na základě chování uživatelů upravili to, že pokud uživatel (který používá biometriku) vybere v menu aplikace odhlášení, tak při dalším otevření aplikace se aplikace pokusí uživatele ověřit biometrikou a pokud to bude úspěšné, rovnou vás přihlásí. Přestože to není nutné, tak se stává, že se uživatelé z aplikace ručně odhlašují, proto jsme na to v nové aplikaci reagovali...
-
Nové tarify sLIMITEM, bezLIMITU a BLACK
Tarif BezLimitu Black je zcela nový, žádný podobný jsme v nabídce neměli. Jde o nejvyšší tarif, proto také má nejvyšší cenu a zahrnuje v sobě jak volání, SMSky a data, tak i další služby a výhody (včetně například předplatného pro různé TV služby apod.). Jde tedy o prémiový tarif pro nejnáročnější uživatele 🙂 Nové tarify aktuálně nabízíme pouze samostatně, nikoliv v balíčcích s dalšími službami. Všechny tarify BezLimitu existují ve variantě bez výhod navíc a ve variantě Extra. Extra varianta obsahuje mimo jiné vyšší maximální rychlost připojení. Tedy: BezLimitu M - max. rychlost 8 Mbit/s BezLimitu M Extra - max. rychlost 10 Mbit/s BezLimitu L - max. rychlost 15 Mbit/s BezLimitu L Extra - max. rychlost 20 Mbit/s BezLimitu XL - max. rychlost 30 Mbit/s BezLimitu XL Extra - max. rychlost 50 Mbit/s Tiskovou zprávu také budeme vydávat, nicméně v naší říjnové kampani ještě hrají prim původní tarify (Neomezený xxx...), které jsou dočasně také k dispozici. To znamená, že teď si zákazníci mohou dočasně vybrat jak například tarif Neomezený Super, tak tarif BezLimitu. V budoucnu ale budeme nabízet už jen nové tarify. Slevu na zařízení poskytujeme k aktuálně nabízeným tarifům, což teď je jak Neomezený Super, tak nové tarify sLimitem Extra a BezLimitu Extra. Je vidět, že tarif BezLimitu Black je opravdu unikátní :-)) No ale vážně - předávám k opravě, díky :-) @bobis Už jsem reagoval na podobný dotaz, jen doplním, že vydání nových tarifů neznamená a nikdy neznamenalo, že bychom obratem všechny zákazníky převáděli na tyto nové tarify. Určitě se tedy nestane, že bychom vám za měsíc sami změnili tarif Neomezený Super na některý z nových tarifů. Samozřejmě nemůžu vyloučit a je asi pravděpodobné, že někdy v budoucnu staré tarify postupně vyřadíme ze systémů a nahradíme je novými...
-
Aplikace Můj Vodafone+
@kautskym Pro účty s více než 5 službami aplikaci teprve budeme upravovat, nebude to ze dne na den, pravděpodobně by to mohlo být v řádu týdnů, ale jde jen o můj odhad. Aplikaci tedy můžete zkoušet na jiných účtech a zde prosím o strpení. Proto také zákazníky s více službami zatím nebudeme cíleně informovat o nové aplikaci. @bobis Chápu to správně, že s ostatními sdílíte jeden přihlašovací e-mail? To není úplně vhodné - jak kvůli praktickému používání, tak kvůli bezpečnosti (protože tím pádem sdílíte i heslo)... Pro přihlášení k jednomu zákaznickému účtu můžete mít nastavených více e-mailů, každý pak má své telefonní číslo pro potvrzení. Čili každý člověk má svůj vlastní e-mail... Návody najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho. Můžu vás ujistit, že pokud z nějakého důvodu došlo k odhlášení, tak to nemá nic společného s oprávněními...
-
Modem Commscope Arris CM3500
Je to tak, zmiňoval jsem to i zde ve vláknu, aktuálně je dostupnost hodně omezená...
-
Divné emaily
@Divad E-mail nám můžete přeposlat na pece@vodafone.cz a nezapomeňte také připsat důvod / dotaz :-)
-
Posun zvuku/obrazu u CT kanalu pres koax
@JirkaCZ@sodekcz Nemáte v nastavení zvuku volbu DTS DRC? Zkuste ji případně zapnout (nebo naopak vypnout), zda to situaci změní.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@Technikus Předal jsem kolegům, zjevně to někdy nemusí zafungovat správně. Díky.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@Technikus Z mé zkušenosti - po přečtení zprávy zmizí ikona o nové zprávě až při dalším otevření aplikace.
-
Aplikace Můj Vodafone+
Ne, jde o novou verzi mobilní aplikace (resp. to je nová aplikace), webová samoobsluha zůstává :-)
-
Aplikace Můj Vodafone+
@Technikus Zrovna jsem chtěl psát, že se mi povedlo zprovoznit ještě Samsung telefon a vidím to také a byl jste rychlejší :-) Moc díky i za to porovnání, kolegové se na to podívají.