Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět). Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.
  2. Ondra - Vodafone odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    @randomofamber Není to tak a už to i ve fóru vysvětlované bylo, ale chápu, že jste to nemusel zaznamenat. Odkoupená zařízení jsou výhradně z doby exUPC, v našem systému v zásadě nejsou podporována, respektive pouze jsme je převedli při přesunu ze systémů bývalého UPC do Vodafonu, ale žádné změny u nich nejsou podporované ani možné. Náš systém na takový typ zařízení není přizpůsobený, protože zařízení k odkoupení nenabízíme, proto u nich nepodporuje žádné změny apod.
  3. To číslo požadavku vypadá jako nekompletní, nicméně nejde o formát čísla, které by bylo spojené s písemnou komunikací. Pokud nemáte něco jiného, tak to nevypadá, že bychom od vás dostali nějaký e-mail, zprávu či reklamaci. Samozřejmě je možné, že to řešíte telefonicky. Pokud požadavek vidíte ve webové samoobsluze na https://www.vodafone.cz/pozadavky jako otevřený, tak bude v řešení a jakmile bude vše opraveno, kolegové vám dají vědět. Jestli nikde žádnou informaci o řešeném požadavku nemáte a máte pochybnosti, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a budeme moct zjistit víc.
  4. @Petr Štěpánek Pěkný den, pokud nemůžete najít vícero aplikací, doporučuji ověřit, že je hledáte správně. LG má na webu i návod (https://www.lg.com/cz/podpora/produktova-podpora/odstrante-problemy/help-library/cs-CT20112005-20153411171369), mohlo by to pomoct (i když to vypadá, že tam nemají screenshoty k poslední verzi softwaru). Zároveň je potřeba při instalaci televize zvolit jako region Česko, kdybyste zvolil jiný, tak konkrétně aplikaci Vodafone TV CZ by vám to nevyhledalo.
  5. @Merlo Můžu potvrdit, že s vlastním řazením programů v TV aplikacích (pro chytré TV) aktuálně nepočítáme a zároveň platí, že chystáme nové aplikace (zatím je vše v přípravě, nemám žádné termíny), tak uvidíme, jaké funkce budou dostupné v nich, může se to pak změnit :-)
  6. Pěkný den, pokud jste nám posílal reklamaci nebo písemnou žádost, máte prosím číslo takové zprávy? Buď přijde do e-mailu, nebo je zobrazené v samoobsluze. Jinak nedokážu odpovědět, protože netuším s kým a kdy jste byl v kontaktu.
  7. Ondra - Vodafone odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    @randomofamber Pěkný den, převod odkoupených zařízení na jinou osobu bohužel není systémově možný v žádném případě.
  8. @kraftwerk007 Týká se to jen některých zákazníků, kteří si požádali o změnu na HBO Max Premium a změna se nepropsala u HBO, v tomto případě nejde o plošné nastavení...
  9. Jedná se o vánoční nabídku :-)
  10. Je to tak, u pevné linky nemůžeme nastavit, aby se při volání zobrazovalo místo pevného čísla vaše mobilní číslo.
  11. @Ian Hi Ian, I recommend you try manual network selection – try choosing one operator several times in a row. If that doesn’t help, we’ll need to check the status of your number. From abroad, you can call us from any number at +420776977100 or write to us at pece@vodafone.cz. In your email, please include details about your situation, provide the first and third digits of your administrator password (see https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/password-communication-vodafone) or at least a working contact number for you.
  12. Včera jsem dostal od kolegů informaci, že spolu s HBO situaci řešíme, týká se to malého počtu zákazníků, ale problém je evidovaný a řešíme ho. Pokud jste tedy situaci u svého Vodafone TV účtu nahlásili, prosím o trpělivost.
  13. @Pavel m Máte pravdu, tuto situaci musíme řešit u nás, omlouvám se, kolegyně vám k tomu znovu napíše.
  14. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli ludekUPC v Vodafone TV
    @ludekUPC Díky za upozornění, předávám kolegům, kteří mohou seznam upravit na webu.
  15. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Ve vánoční nabídce je opravdu podmínkou mít Vodafone TV+ pro aktivaci balíčku na první 2 měsíce zdarma, je možné, že jste měl možnost získat individuálně tuto nabídku na základě toho, jaké služby a jak dlouho využíváte, případně šlo o chybný postup operátora.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.