Ondra - Vodafone
Centrum péče
-
Registrace
-
Přítomen
-
Aktuálně
Prohlíží přehled fóra
-
GIGA Kombo do každé rodiny
@dad18 Zkusím to ještě jednou zopakovat - porovnával jsem základní ceny tarifu Vodafone TV+ a Vodafone TV+ 2.0. To znamená ceny, které by platily u samostatně pořízené televize v době, kdy není k dispozici žádná jiná nabídka či promoakce. Reagoval jsem tím na to, že jste psal, že jsme nový tarif udělali kvůli tomu, abychom televizi zdražili, přitom jsme naopak základní cenu snižovali. Samozřejmě jiná věc je, že stávající zákazníci mohou mít TV tarif v rámci kombinované nabídky s dalšími službami a ve výsledku tedy výhodněji, případně lze v nějaké promoakci získat cenové zvýhodnění apod. Aktuální nabídka na Vodafone TV+ 2.0 za 258 Kč je akční nabídka, kdy prvních 6 měsíců platíte sníženou cenu 258 Kč měsíčně a od 7. měsíce základní cenu 299 Kč měsíčně. Tato cena platí i pro pořízení samostatné televize. Rozdíl mezi tarify bez pluska a s pluskem je v tom, že pokud máte Vodafone TV bez pluska, nemáte součástí TV nabídky předplatné na prima+ PREMIUM.
-
GIGA Kombo do každé rodiny
@dad18 Základní cena Vodafone TV+ byla 390 Kč, základní cena Vodafone TV+ 2.0 je 299 Kč. Píšu opravdu o základní ceně, tedy o ceně samostatné televize bez spojení s dalšími službami a bez případné akční nabídky.
-
GIGA Kombo do každé rodiny
@dad18 Nikde jsem nezaznamenal, že bychom to takto prezentovali. Pokud se budeme bavit o základní ceně samostatné televize, tak je to přesně naopak, protože Vodafone TV+ 2.0 má nižší základní cenu než původní tarif Vodafone TV+.
-
GIGA Kombo do každé rodiny
Tarif Vodafone TV+ 2.0 není funkčně jiná televize (má stejné prostředí, aplikace a nabídku jako Vodafone TV+), ale jde o tarif, který je možné zařadit do nabídky GIGA Kombo. Původní nabídku Vodafone TV+ je/bylo možné zařadit do původní kombinované nabídky... Jde spíše o technickou věc :)
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět). Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.
-
CA modul od Vodafonu
@randomofamber Není to tak a už to i ve fóru vysvětlované bylo, ale chápu, že jste to nemusel zaznamenat. Odkoupená zařízení jsou výhradně z doby exUPC, v našem systému v zásadě nejsou podporována, respektive pouze jsme je převedli při přesunu ze systémů bývalého UPC do Vodafonu, ale žádné změny u nich nejsou podporované ani možné. Náš systém na takový typ zařízení není přizpůsobený, protože zařízení k odkoupení nenabízíme, proto u nich nepodporuje žádné změny apod.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
To číslo požadavku vypadá jako nekompletní, nicméně nejde o formát čísla, které by bylo spojené s písemnou komunikací. Pokud nemáte něco jiného, tak to nevypadá, že bychom od vás dostali nějaký e-mail, zprávu či reklamaci. Samozřejmě je možné, že to řešíte telefonicky. Pokud požadavek vidíte ve webové samoobsluze na https://www.vodafone.cz/pozadavky jako otevřený, tak bude v řešení a jakmile bude vše opraveno, kolegové vám dají vědět. Jestli nikde žádnou informaci o řešeném požadavku nemáte a máte pochybnosti, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a budeme moct zjistit víc.
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@Petr Štěpánek Pěkný den, pokud nemůžete najít vícero aplikací, doporučuji ověřit, že je hledáte správně. LG má na webu i návod (https://www.lg.com/cz/podpora/produktova-podpora/odstrante-problemy/help-library/cs-CT20112005-20153411171369), mohlo by to pomoct (i když to vypadá, že tam nemají screenshoty k poslední verzi softwaru). Zároveň je potřeba při instalaci televize zvolit jako region Česko, kdybyste zvolil jiný, tak konkrétně aplikaci Vodafone TV CZ by vám to nevyhledalo.
-
Řazení kanálů v aplikaci Vodafone TV
@Merlo Můžu potvrdit, že s vlastním řazením programů v TV aplikacích (pro chytré TV) aktuálně nepočítáme a zároveň platí, že chystáme nové aplikace (zatím je vše v přípravě, nemám žádné termíny), tak uvidíme, jaké funkce budou dostupné v nich, může se to pak změnit :-)
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Pěkný den, pokud jste nám posílal reklamaci nebo písemnou žádost, máte prosím číslo takové zprávy? Buď přijde do e-mailu, nebo je zobrazené v samoobsluze. Jinak nedokážu odpovědět, protože netuším s kým a kdy jste byl v kontaktu.
-
CA modul od Vodafonu
@randomofamber Pěkný den, převod odkoupených zařízení na jinou osobu bohužel není systémově možný v žádném případě.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@kraftwerk007 Týká se to jen některých zákazníků, kteří si požádali o změnu na HBO Max Premium a změna se nepropsala u HBO, v tomto případě nejde o plošné nastavení...
-
Nové tarify sLIMITEM, bezLIMITU a BLACK
Jedná se o vánoční nabídku :-)
-
Mobilní CLIP na pevné lince
Je to tak, u pevné linky nemůžeme nastavit, aby se při volání zobrazovalo místo pevného čísla vaše mobilní číslo.
-
SimCard not working in UK
@Ian Hi Ian, I recommend you try manual network selection – try choosing one operator several times in a row. If that doesn’t help, we’ll need to check the status of your number. From abroad, you can call us from any number at +420776977100 or write to us at pece@vodafone.cz. In your email, please include details about your situation, provide the first and third digits of your administrator password (see https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/password-communication-vodafone) or at least a working contact number for you.