Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @Pavel m Podrobnosti k nově přidávaným stanicím budu znát až v lednu, zatím nevím, na které pozici budou.
  2. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bobis Na detail průběžné útraty se zeptám. Stav částky k zaplacení (pro vystavená Vyúčtování = minulá zúčtovací období) se aktualizuje nejpozději po připsání platby u nás, v případě platby kartou to je nejrychlejší, ale přesto to může nějaký čas trvat (nejpozději 24 hodin).
  3. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @JirkaP Dárek 2 GB navíc v aplikaci Můj Vodafone platí dlouhodobě do odvolání. Čili tato nabídka zatím nemá žádné datum ukončení. https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/predplacene-karty/balicky-ke-karte/
  4. @jiri.mrazek Je to tak, tuto informaci jsem zde v tématu před časem zveřejňoval, s ohledem na nízké zásoby je do odvolání omezena nabídka převodníku a nabízíme ho pouze firemním zákazníkům k vybraným tarifům.
  5. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Ano, to je výjimka, ale technicky vzato to není první strana Vyúčtování, ale příbalová informace :-D
  6. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @marek-81 V tuto chvíli získáte QR kód přímo v appce tak, že půjdete do sekce Vyúčtování a kliknete na požadovaný měsíc v části Předchozí vyúčtování. Tam pak dáte "Stáhnout PDF fakturu", QR kód je hned na první straně Vyúčtování. Pro své potřeby si můžete například udělat screenshot. Nicméně s ohledem na to, že podobných ohlasů máme více, plánujeme přidat QR kód i přímo k zobrazení ve formě obrázku do některé z příštích aktualizací.
  7. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bnone Úpravy ohledně pořadí služeb - aby aplikace první zobrazila nastavenou výchozí službu na seznamu úprav máme a mělo by to přijít na řadu v prvním čtvrtletí 2026.
  8. @pavlos Dopoledne jsme měli s nahrávkami krátký problém, který je odstraněný, tak to prosím zkuste znovu (doporučuji případně znovu i ten restart).
  9. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Michal Pěkný den, Michale, omlouvám se za komplikaci, o této chybě už víme a pracujeme na opravě - je možné, že se vejde už do příští verze... Využijte tedy prosím webovou verzi samoobsluhy. @Jack_6428 Pěkný den, díky za zpětnou vazbu! Vodafone Happy je platforma pro soutěže, zvýhodněné nabídky partnerů i věrnostní nabídky od Vodafonu, kterou Vodafone používá i v jiných zemích a čerstvě ji spouštíme také u nás. Zatím se vše rozbíhá a funkce budeme postupně přidávat. Na tlačítko "1/2" jsem nenarazil, tak bohužel nemůžu sám předat, když nám nasdílíte obrázek, kde se ukázalo, určitě předáme ke kontrole a opravě. Novou aplikaci jsme vytvářeli na kompletně novém "technickém podvozku", to nám do budoucna zajistí, že budeme moct rychleji přidávat funkce, celkově je aplikace rychlejší a podporuje i novější typy služeb, které stará aplikace nepodporovala. Aplikace Můj Vodafone+ je na světě doslova pár měsíců , takže ji neustále rozvíjíme, postupně přidáváme nové funkce, opravujeme chyby atp. Některé méně používané funkce jsou udělány pomocí "webview", to znamená, že v prostředí aplikace se vám načte stránka z webové samoobsluhy (kam se už nemusíte znovu přihlašovat). To nějakou chvíli trvá, ale i na to se budeme průběžně dívat a zkusíme na čase načítání zapracovat.
  10. @Standa Ano, to je pravda, po ukončení vysílání ze strany provozovatele budou programové pozice ještě pár dnů dostupné, ale už na nich nebude běžet žádné vysílání...
  11. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Moravec Karel Pěkný den, Karle, ohledně stanic Canal+ už jsme odpovídali dříve a zatím se nic nezměnilo, tyto stanice bohužel neplánujeme zařadit do nabídky.
  12. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli ludekUPC v Vodafone TV
    @ludekUPC Omlouvám se, že to trvá, stále to je na seznamu úprav, protože bychom to chtěli spojit i s úpravou vzhledu.
  13. @jezevcik8475 Reklamaci je možné uplatnit pouze písemně - poštou nebo přes online reklamační formulář. Pokud jste tedy s někým mluvil telefonicky, nejednalo se o podání reklamace. Samozřejmě bez ohledu na to není správně, že vám kolegyně nezavolala, pokud jste na tom byli domluveni, za to se omlouvám a chápu, že jste z toho zklamaný.
  14. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Pavel m S přidáním počítáme, vydržte prosím. Bude na pozici 135 a v případě CA modulu 538 MHz, SR6900, QAM256. Ohledně hudebních to vypadá tak, že zařadíme hudební stanice Deluxe (Music, Dance).
  15. @DusanH Pěkný den, mrzí mě, jestli začátek používání služeb u nás neproběhl hladce. Jak už v diskuzi zaznělo, vždy je potřeba se nejdřív obrátit na nás, ať už nám zavoláte na *77 nebo podáte oficiální reklamaci (viz informace na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/). Díky tomu budeme moct zjistit, co se u vašeho telefonního čísla dělo a pokud došlo k nějaké chybě, tak ji napravíme. Pokud byste podával reklamaci a nebyl spokojený s jejím vyřešením, pak je možné se obrátit na ČTÚ s námitkou.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.