Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @dad18 Ano, toto je možné a pokud byste balíček následně rušil, můžete ho zrušit i v samoobsluze, není nutné volat.
  2. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nabídku balíčku k Vodafone TV+ na první 2 měsíce zdarma mohou využít i stávající zákazníci, podmínkou je, že mají Vodafone TV+ a že balíček není nebo nebyl aktivní v době platnosti této nabídky (jedná se tedy o novou aktivaci balíčku).
  3. Je to přesně, jak píšete. Splátky můžete získat i ke starším tarifům, ale slevu na zařízení jde (platí to dlouhodobě) získat jen k aktuálně nabízeným tarifům. To nyní znamená, v případě nefiremních zákazníků, že slevu na zařízení lze získat k tarifům sLimitem Extra a BezLimitu Extra.
  4. @Honza333 Pěkný den, neznám sice detaily, ale je zvláštní, že byste musel do prodejny, k tomu nevidím důvod. Prosím, pošlete nám popis situace, klidně i se screeny, přes https://tam.je/forum, ověříme, jak to je řešené, případně předáme k řešení.
  5. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @1woko Pokud stále nevidíte čerpaná data v zóně 1, pošlete nám prosím screen nebo odkaz na příspěvek tady ve fóru přes https://tam.je/forum, předáme to ke kontrole a opravě. Díky. @Technikus Je to tak a potvrzuji, že potíže se zobrazením plateb máme nahlášené.
  6. @Lenka Pěkný den, pokud bychom číslo měnili na kredit, tak na něm pořád budou fungovat příchozí SMS, takže byste se měla přihlásit i do Můj Vodafone. Zkuste to prosím, návod na přihlášení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/prihlaseni-do-muj-vodafone. Ze samoobsluhy Můj Vodafone nám také můžete případně napsat dotaz, pokud budete potřebovat něco upřesnit, a to ze sekce Zeptejte se nás https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas/. Obecně platí, že kredit na předplacené kartě platí 7 měsíců od posledního dobití, po 7 měsících se kredit znepřístupní, máte ale stále ještě 3 měsíce na dobití kreditu, než číslo úplně zrušíme. Pokud si dobijete, tak vám také opět zpřístupníme případný propadlý kredit. Všechny možnosti dobíjení kreditu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit.
  7. @cvancara Mrzí mě, že máte s přehráváním potíže, bohužel k této chybě není popis, který by jednoznačně odkazoval na jednu příčinu. Je tedy potřeba to řešit s naší technickou podporou na základě popisu té konkrétní situace - například na 800770077.
  8. @krobotak Pěkný den, je pravda, že aktuálně převodníky nejsou, tato informace je správná. Druhá část nikoliv, to se omlouvám, že jste dostal chybnou informaci. Pokud byste měl převodník, tak už samozřejmě nepoužíváte Vodafone Station, ale za něj zapojujete jakýkoliv svůj router.
  9. Standardně změna probíhá během chvilky (píšu z vlastní zkušenosti). Pokud se vám po změně plánu na HBO Premium přes stránku Vodafone Předplatné+ změna nepropsala do účtu HBO, tak je určitě nejlepší, když nám to nahlásíte telefonicky na 800770077 nebo nám můžete vše popsat (klidně i se screenshoty) do zprávy přes https://tam.je/forum. A my to předáme k opravení.
  10. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @1woko Čerpání dat v zahraničí najdete po kliknutí na telefonní číslo v části Čerpání (nebo Služby - klik na podrobnosti k číslu - Čerpání). U některých tarifů se aktuálně může stát, že čerpání v zahraničí není viditelné, pokud by to byl váš případ, tak za pár dnů vydáme aktualizaci, měla by pomoct :)
  11. @Honza35 Pěkný den, tyto "balíčky" není možné v aplikaci (a obecně na žádost zákazníka) zapnout, pouze zde můžete vidět, jestli je máte či nemáte aktivované. Balíčky využíváme při různých akcích atp.
  12. @kautskym HBO Max Premium je k dispozici výhradně k balíčku ALLinONE. Všechny ostatní balíčky, které obsahují přístup do HBO Max, obsahují variantu Standard.
  13. @Salavan Já jen doplním, že pokud jste přenášel své číslo, tak v tomto případě by nevadilo, že jste v zahraničí. Pokud se telefon nepřihlásil napoprvé do sítě, zkuste si najít ruční volbou dostupné sítě a opakovaně se přihlaste k síti některého z roamingových partnerů. Někdy se to podaří až na několikátý pokus.
  14. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    To není o zařízení, ale o tom, jestli máte/nemáte zapnutou biometriku. Pokud ji máte zapnutou, tak jste trvale přihlášený a máte appku zabezpečenou biometrií. Pokud biometrii nepoužijete, zůstanete po určitou dobu (bavíme se o dnech, nikoliv o hodinách) přihlášený, ale časem k odhlášení dojde.
  15. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Zkuste se podívat, jestli na takovém zařízení (tablet) máte zapnutou biometriku, resp. jestli v nastavení aplikace jde zapnout. Pokud ano, můžete tím pádem přístup do aplikace "zamknout" přes biometrii. Pokud to je tak, že tablet biometriku nemá (nebo ji nemáte povolenou), tak aplikace po určitou dobu zůstává přihlášená - dokud nedáte odhlásit se ručně v menu, případně dojde k odhlášení po uplynutí určitého času... Takže ano, je to správně, nějakou dobu appka zůstane přihlášená, ale není to napořád.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.