Přejít na obsah

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Dnes jsme o tom s kolegy mluvili, zatím to vypadá tak, že diagnostika v aplikaci podporovaná z naší strany nebude, využívá staré řešení, které už nemusí být funkční, což svými příspěvky i potvrzujete. Aktuálně řešíme, zda by se přece jen nenašlo řešení, nebo zda uděláme v aplikaci odkaz, který by otevřel webovou samoobsluhu, kde je diagnostika dostupná.
  2. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    U IPTV se veškeré nahrávky (zpětné zhlédnutí) ukládají vzdáleně na serveru poskytovatele a můžete nahrávat libovolné množství pořadů z různých stanic, které běží souběžně. Limitem může být maximální délka všech nahrávek a maximální doba jejich uložení. U Vodafone TV vydrží nahrávky až 90 dnů a máte kapacitu 100 hodin.
  3. Jen to upřesním - samostatnou kartu opravdu vydat nemůžeme. Pořád je ale možnost si požádat o CA modul do pronájmu (tedy kompletní pár CA modul i s kartou).
  4. Posílám ještě návod, jak přiřadit IP adresy zařízením v síti. Je potřeba se přihlásit do webového UI (viz návod) a pak postupovat následovně: Kliknout na Pokročilá Nastavení Kliknout na Směrovač Kliknout na Vazba MAC-IP Kliknout na Povolit Přiřadit vazbu MAC adresy konkrétního zařízení a IP adresy MAC adresu konkrétního zařízení lze nalézt v seznamu připojených zařízení na hlavní stránce webového UI po kliknutí na část Přístupové zařízení.
  5. Pěkný den, pokud modem vyžaduje určité podmínky pro heslo, tak to obejít nepůjde. Super Wi-Fi funguje pouze tak, že první extender je k modemu připojený kabelem. Ke třetí otázce odpověď teď neznám, předpokládám, že možnosti v sekci Pokročilá nastavení - Směrovač / Ostatní jste už zkoušel? Ještě doplním, že stručný návod a některé postupy jsou k dispozici na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/gigacube-5g-gen2/.
  6. @michael Pěkný den, mrzí mě, že jste nemohl využít právě možnost získání SmartTagu, je možné, že je ještě naskladníme, ale potvrdit to nemůžu, akce byla koncipovaná tak, že jsou do vyprodání zásob. Žádné rezervace v tomto případě opravdu možné nebyly/nejsou. Informaci o tom, že SmartTagy už obvykle nejsou dostupné, uvádíme na oficiální stránce akce https://www.vodafone.cz/udrzitelne-podnikani/pomoc-mobilem/. Nadále můžete akci využít a získat slevu na některý z telefonů, to už je na vašem uvážení, chápu, že ne každý potřebuje kupovat nový mobil. Staré telefony také můžete v naší prodejně odevzdat k recyklaci, pokud byste je jinak vyhodil... Právě to je cílem této akce - zvýšit povědomí o tom, že stará zařízení má smysl předat k recyklování.
  7. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    @petrmet Pěkný den, pokud nenaměříte víc než 300 Mb/s ani na počítači, který máte připojený k modemu síťovým kabelem, tak prosím využijte kontakty, které jsme vám tu už psali dříve. Ideálně zavolejte na 800770077 v době, kdy budete doma u modemu, hlasovému asistentu TOBimu řekněte, že řešíte potíže s internetem a následně se nechte spojit s operátorem.
  8. Pěkné ráno, zájem o akci je skutečně obrovský, máme z toho velkou radost! Je ale pravda, že na většině prodejen už bohužel SmartTagy nejsou k dostání. Mrzí nás, že se nedostalo na všechny, proto momentálně jednáme s dodavatelem o možném navýšení zásob.
  9. Ondra - Vodafone odpověděl na příspěvek k tématu uživateli tomus v O Vodafonu
    @Jan Novak Akce platí ode dneška a rozhodně není online, naopak ji lze využít jen v prodejně. Nebavili jste se spíš o výkupu telefonu? Ten opravdu probíhá online, to je ale něco jiného. V některých situacích může být pro vás výkup výhodnější (jde o 2 různé nabídky, které nejdou kombinovat). Pokud jste ale opravdu donesl starý telefon (i kdyby nefunkční), tak je to tak, že za něj v prodejně dostanete Smarttag nebo slevu - viz https://www.vodafone.cz/udrzitelne-podnikani/pomoc-mobilem/. Odkázat se v případě potřeby můžete na tu stránku nebo i na příspěvek zde v Techfóru. Věřím, že to při další návštěvě klapne a šlo jen o nedorozumění nebo jste byl jeden z prvních, kdo chtěl akci využít a kolegové si to neuvědomili (což by se samozřejmě i tak stát nemělo).
  10. Ondra - Vodafone odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    @dad18 Mrzí mě, že jste dostal nepřesné info na lince, omlouvám se. Pokud máte zájem o nastavení tarifu Vodafone TV bez prima+, můžete nám napsat přes https://tam.je/forum a pomůžeme vám s tím. Jak jsem už zmínil - běžně ho nenabízíme, nicméně pokud o něj máte zájem, můžeme vám ho nastavit.
  11. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Díky, předávám vývojářům, aby se na to podívali.
  12. Ondra - Vodafone odpověděl na příspěvek k tématu uživateli tomus v O Vodafonu
    Telefon může být nefunkční :-)
  13. Pěkný den, u Vodafone TV není k dispozici ruční volba kvality obrazu (datového toku). Vždy dochází k automatickému nastavení kvality podle rychlosti připojení.
  14. Ondra - Vodafone odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    @melmus Nevím, co tím konkrétně myslíte, ale tyto balíčky v nové podobě nabídky Vodafone TV už neexistují. Pokud jste měl nějaký balíček s trvalou slevou apod., tak to znamená, že sleva nemá krátkodobou platnost (například na měsíc), ale neznamená to, že ten balíček budeme nabízet "doživotně". Snad to je jasnější :-)
  15. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Aha, já zkoušel na iOS :-) Ověřím u kolegů.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community