Přejít na obsah

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Pěkný den, vyloučené natrvalo není nikdy nic, ale v tuto chvíli se zařazením Canal+ Sport nepočítáme.
  2. @david.vrba1 Hezký den, Davide, příčinu se nám povedlo najít a teď už to je opravené, tak zkuste :-)
  3. Situaci vyřeší nová verze aplikace, kterou jsme poslali LG k certifikaci. Termín bohužel nedokážu odhadnout, protože někdy trvá certifikace relativně krátce, někdy to je na řádově na týdny.
  4. @Norbis Pěkný den, můžete mi prosím napsat přesný model televize a ideálně i verzi webOS? S dohledáním názvu modelu může pomoct návod přímo od LG. Moc díky.
  5. @sslgtvcz Díky za doplnění, předám.
  6. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @zahradnice1 Pěkný den, pořady nahráváme na základě EPG - tedy TV programu, který nám TV stanice poskytují. Pokud se pak stane, že TV stanice nedodržuje program (pořad začíná a končí později), může se bohužel stát, že konec nahrávky nebude dostupný. Máme na to 15minutovou rezervu (zatím není funkční při přehrávání v aplikaci pro chytré TV LG a Samsung), takže většinu zpoždění díky této rezervě pokryjeme. Druhé části se zhlédnutím do 7 dnů bohužel nerozumím, potřeboval bych upřesnění.
  7. @dusanv Díky moc, předávám.
  8. Potíže se sledování Nova Sport 3 a 4, o kterých jsme si tu psali, jsme opravili :-)
  9. @dusanv Pěkný den, Dušane, jaký přesně máte model televize? S dohledáním názvu modelu může pomoct návod přímo od LG.
  10. Žádné novinky v té oblasti opravdu nemáme, záleží to hlavně na Applu...
  11. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Je to tak, řazení programů v TV aplikaci není. Jinak další info najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/aplikace-vodafonetv-chytre-tv/
  12. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @Oto Dobrý den, jak už zmínil @tomus , přihlašovací údaje do aplikace Vodafone TV jsou odlišné od přihlášení do Můj Vodafone. Tuto informaci najdete na našich stránkách, chodí také v SMSce, najdete ji i v samoobsluze... Viz třeba zde: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-aplikace/#heslo. A jak už tady padlo, má to i své výhody a opodstatnění, sice máte přihlašovací údaje určené jen k Vodafone TV, ale můžete je bez obav sdílet s někým z rodiny a víte, že jen na základě těchto údajů nemůže dojít ke změnám u vašich služeb.
  13. @Slamb Zkoušel jsem to u sebe a měření proběhlo v pořádku, kontroloval jsem to pak ještě přes Speedtest a ten mi naměřil dokonce o trošku víc. Pokud ti to na telefonu nejde, tak bychom potřebovali konkrétní údaje o telefonu, číslu, zda to je aktuální verze appky apod., aby k tomu kolegové mohli něco zjistit. Klidně nám to můžeš poslat přes https://tam.je/forum s odkazem na video tady v Techforu a předáme :-)
  14. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    @H8meCZ Pěkný den, stále platí, že u tohoto modelu by musel podporu přidat výrobce...
  15. Hezké odpoledne, moc díky za detaily, zrovna tento týden jsme to kolegům, co mají appku na starost, říkali, tak jim k tomu přidám i detaily odsud, ať to můžou prozkoumat.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community