-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět). Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.
-
CA modul od Vodafonu
@randomofamber Není to tak a už to i ve fóru vysvětlované bylo, ale chápu, že jste to nemusel zaznamenat. Odkoupená zařízení jsou výhradně z doby exUPC, v našem systému v zásadě nejsou podporována, respektive pouze jsme je převedli při přesunu ze systémů bývalého UPC do Vodafonu, ale žádné změny u nich nejsou podporované ani možné. Náš systém na takový typ zařízení není přizpůsobený, protože zařízení k odkoupení nenabízíme, proto u nich nepodporuje žádné změny apod.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
To číslo požadavku vypadá jako nekompletní, nicméně nejde o formát čísla, které by bylo spojené s písemnou komunikací. Pokud nemáte něco jiného, tak to nevypadá, že bychom od vás dostali nějaký e-mail, zprávu či reklamaci. Samozřejmě je možné, že to řešíte telefonicky. Pokud požadavek vidíte ve webové samoobsluze na https://www.vodafone.cz/pozadavky jako otevřený, tak bude v řešení a jakmile bude vše opraveno, kolegové vám dají vědět. Jestli nikde žádnou informaci o řešeném požadavku nemáte a máte pochybnosti, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a budeme moct zjistit víc.
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@Petr Štěpánek Pěkný den, pokud nemůžete najít vícero aplikací, doporučuji ověřit, že je hledáte správně. LG má na webu i návod (https://www.lg.com/cz/podpora/produktova-podpora/odstrante-problemy/help-library/cs-CT20112005-20153411171369), mohlo by to pomoct (i když to vypadá, že tam nemají screenshoty k poslední verzi softwaru). Zároveň je potřeba při instalaci televize zvolit jako region Česko, kdybyste zvolil jiný, tak konkrétně aplikaci Vodafone TV CZ by vám to nevyhledalo.
-
Řazení kanálů v aplikaci Vodafone TV
@Merlo Můžu potvrdit, že s vlastním řazením programů v TV aplikacích (pro chytré TV) aktuálně nepočítáme a zároveň platí, že chystáme nové aplikace (zatím je vše v přípravě, nemám žádné termíny), tak uvidíme, jaké funkce budou dostupné v nich, může se to pak změnit :-)
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Pěkný den, pokud jste nám posílal reklamaci nebo písemnou žádost, máte prosím číslo takové zprávy? Buď přijde do e-mailu, nebo je zobrazené v samoobsluze. Jinak nedokážu odpovědět, protože netuším s kým a kdy jste byl v kontaktu.
-
CA modul od Vodafonu
@randomofamber Pěkný den, převod odkoupených zařízení na jinou osobu bohužel není systémově možný v žádném případě.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@kraftwerk007 Týká se to jen některých zákazníků, kteří si požádali o změnu na HBO Max Premium a změna se nepropsala u HBO, v tomto případě nejde o plošné nastavení...
-
Nové tarify sLIMITEM, bezLIMITU a BLACK
Jedná se o vánoční nabídku :-)
-
Mobilní CLIP na pevné lince
Je to tak, u pevné linky nemůžeme nastavit, aby se při volání zobrazovalo místo pevného čísla vaše mobilní číslo.
-
SimCard not working in UK
@Ian Hi Ian, I recommend you try manual network selection – try choosing one operator several times in a row. If that doesn’t help, we’ll need to check the status of your number. From abroad, you can call us from any number at +420776977100 or write to us at pece@vodafone.cz. In your email, please include details about your situation, provide the first and third digits of your administrator password (see https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/password-communication-vodafone) or at least a working contact number for you.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Včera jsem dostal od kolegů informaci, že spolu s HBO situaci řešíme, týká se to malého počtu zákazníků, ale problém je evidovaný a řešíme ho. Pokud jste tedy situaci u svého Vodafone TV účtu nahlásili, prosím o trpělivost.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@Pavel m Máte pravdu, tuto situaci musíme řešit u nás, omlouvám se, kolegyně vám k tomu znovu napíše.
-
Přehled programů
@ludekUPC Díky za upozornění, předávám kolegům, kteří mohou seznam upravit na webu.
-
Vánoce 2025
Ve vánoční nabídce je opravdu podmínkou mít Vodafone TV+ pro aktivaci balíčku na první 2 měsíce zdarma, je možné, že jste měl možnost získat individuálně tuto nabídku na základě toho, jaké služby a jak dlouho využíváte, případně šlo o chybný postup operátora.