-
Vánoce 2025
@dad18 Ano, toto je možné a pokud byste balíček následně rušil, můžete ho zrušit i v samoobsluze, není nutné volat.
-
Vánoce 2025
Nabídku balíčku k Vodafone TV+ na první 2 měsíce zdarma mohou využít i stávající zákazníci, podmínkou je, že mají Vodafone TV+ a že balíček není nebo nebyl aktivní v době platnosti této nabídky (jedná se tedy o novou aktivaci balíčku).
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
Je to přesně, jak píšete. Splátky můžete získat i ke starším tarifům, ale slevu na zařízení jde (platí to dlouhodobě) získat jen k aktuálně nabízeným tarifům. To nyní znamená, v případě nefiremních zákazníků, že slevu na zařízení lze získat k tarifům sLimitem Extra a BezLimitu Extra.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@Honza333 Pěkný den, neznám sice detaily, ale je zvláštní, že byste musel do prodejny, k tomu nevidím důvod. Prosím, pošlete nám popis situace, klidně i se screeny, přes https://tam.je/forum, ověříme, jak to je řešené, případně předáme k řešení.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@1woko Pokud stále nevidíte čerpaná data v zóně 1, pošlete nám prosím screen nebo odkaz na příspěvek tady ve fóru přes https://tam.je/forum, předáme to ke kontrole a opravě. Díky. @Technikus Je to tak a potvrzuji, že potíže se zobrazením plateb máme nahlášené.
-
Změna paušálu na kredit
@Lenka Pěkný den, pokud bychom číslo měnili na kredit, tak na něm pořád budou fungovat příchozí SMS, takže byste se měla přihlásit i do Můj Vodafone. Zkuste to prosím, návod na přihlášení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/prihlaseni-do-muj-vodafone. Ze samoobsluhy Můj Vodafone nám také můžete případně napsat dotaz, pokud budete potřebovat něco upřesnit, a to ze sekce Zeptejte se nás https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas/. Obecně platí, že kredit na předplacené kartě platí 7 měsíců od posledního dobití, po 7 měsících se kredit znepřístupní, máte ale stále ještě 3 měsíce na dobití kreditu, než číslo úplně zrušíme. Pokud si dobijete, tak vám také opět zpřístupníme případný propadlý kredit. Všechny možnosti dobíjení kreditu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit.
-
Médium nelze přehrát WV1862
@cvancara Mrzí mě, že máte s přehráváním potíže, bohužel k této chybě není popis, který by jednoznačně odkazoval na jednu příčinu. Je tedy potřeba to řešit s naší technickou podporou na základě popisu té konkrétní situace - například na 800770077.
-
Modem Commscope Arris CM3500
@krobotak Pěkný den, je pravda, že aktuálně převodníky nejsou, tato informace je správná. Druhá část nikoliv, to se omlouvám, že jste dostal chybnou informaci. Pokud byste měl převodník, tak už samozřejmě nepoužíváte Vodafone Station, ale za něj zapojujete jakýkoliv svůj router.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
Standardně změna probíhá během chvilky (píšu z vlastní zkušenosti). Pokud se vám po změně plánu na HBO Premium přes stránku Vodafone Předplatné+ změna nepropsala do účtu HBO, tak je určitě nejlepší, když nám to nahlásíte telefonicky na 800770077 nebo nám můžete vše popsat (klidně i se screenshoty) do zprávy přes https://tam.je/forum. A my to předáme k opravení.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@1woko Čerpání dat v zahraničí najdete po kliknutí na telefonní číslo v části Čerpání (nebo Služby - klik na podrobnosti k číslu - Čerpání). U některých tarifů se aktuálně může stát, že čerpání v zahraničí není viditelné, pokud by to byl váš případ, tak za pár dnů vydáme aktualizaci, měla by pomoct :)
-
Bezplatné navýšení tarifu na 6 měsíců
@Honza35 Pěkný den, tyto "balíčky" není možné v aplikaci (a obecně na žádost zákazníka) zapnout, pouze zde můžete vidět, jestli je máte či nemáte aktivované. Balíčky využíváme při různých akcích atp.
-
Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium
@kautskym HBO Max Premium je k dispozici výhradně k balíčku ALLinONE. Všechny ostatní balíčky, které obsahují přístup do HBO Max, obsahují variantu Standard.
-
Problém s registrací v síti
@Salavan Já jen doplním, že pokud jste přenášel své číslo, tak v tomto případě by nevadilo, že jste v zahraničí. Pokud se telefon nepřihlásil napoprvé do sítě, zkuste si najít ruční volbou dostupné sítě a opakovaně se přihlaste k síti některého z roamingových partnerů. Někdy se to podaří až na několikátý pokus.
-
Aplikace Můj Vodafone+
To není o zařízení, ale o tom, jestli máte/nemáte zapnutou biometriku. Pokud ji máte zapnutou, tak jste trvale přihlášený a máte appku zabezpečenou biometrií. Pokud biometrii nepoužijete, zůstanete po určitou dobu (bavíme se o dnech, nikoliv o hodinách) přihlášený, ale časem k odhlášení dojde.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@Technikus Zkuste se podívat, jestli na takovém zařízení (tablet) máte zapnutou biometriku, resp. jestli v nastavení aplikace jde zapnout. Pokud ano, můžete tím pádem přístup do aplikace "zamknout" přes biometrii. Pokud to je tak, že tablet biometriku nemá (nebo ji nemáte povolenou), tak aplikace po určitou dobu zůstává přihlášená - dokud nedáte odhlásit se ručně v menu, případně dojde k odhlášení po uplynutí určitého času... Takže ano, je to správně, nějakou dobu appka zůstane přihlášená, ale není to napořád.