Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @DusanH Pěkný den, mrzí mě, jestli začátek používání služeb u nás neproběhl hladce. Jak už v diskuzi zaznělo, vždy je potřeba se nejdřív obrátit na nás, ať už nám zavoláte na *77 nebo podáte oficiální reklamaci (viz informace na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/). Díky tomu budeme moct zjistit, co se u vašeho telefonního čísla dělo a pokud došlo k nějaké chybě, tak ji napravíme. Pokud byste podával reklamaci a nebyl spokojený s jejím vyřešením, pak je možné se obrátit na ČTÚ s námitkou.
  2. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @kautskym Ještě mohou být zákazníci, kteří stále mají nastavený některý ze starších tarifů, tak proto jsem to zmínil.
  3. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @kolík Ano, stanici Joj Svět budeme zařazovat, pravděpodobně k 9. prosinci :) Bude dostupná ve všech nabídkách (včetně starších Klasik apod.).
  4. EPG

    Ondra - Vodafone odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Díky @namec za doplnění a radu :-) Zkusím to předat také u nás, zda s tím něco půjde udělat.
  5. @Iceman06 Pronájmy zařízení se do GIGA Kombo nepočítají. Další informace najdete také zde: https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/nabidka-tarifu-karet/giga-kombo/
  6. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Není to časté, takže ani běžné, ale nejde o chybu - někdy se může stát, že se SMSky potkají...
  7. Dnes jsem to ověřoval a u některých zákazníků se starší Vyúčtování nemusela načítat, před pár dny jsme tuto chybu opravili.
  8. @Alex Pěkný den, Alexi, asi by mi více pomohl příklad s konkrétním popisem situace. Obecně platí, že nemůžete odebrat posledního administrátora u konkrétního zákaznického účtu - vždy tam musí alespoň jeden e-mail s rolí administrátor zůstat. Pokud máte u svého zákaznického účtu více e-mailů s oprávněním administrátora a sám jste administrátorem, můžete některý z dalších účtů odebrat přes nabídku Nastavení přihlašování e-mailem - Přístup do mých účtů, kde můžete přes ikonu popelnice přístup k vybranému zákaznickému účtu odebrat.
  9. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Původní verzi aplikace Můj Vodafone postupně "vypínáme", někteří zákazníci se do ní už nedostanou a mohou použít už jen novou aplikaci Můj Vodafone+. Do nové appky budeme i nadále přidávat další funkce, už teď ale umí většinu nejpoužívanějších funkcí z té původní. Diagnostika modemu v nové appce není, v seznamu funkcí do budoucna ji máme, ale abych nastavil správné očekávání, tak upřesňuji, že to nějakou dobu potrvá, na seznamu jsou věci, které mají vyšší prioritu nebo jsou už v pokročilejší fázi přípravy.
  10. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Ptal jsem se na to kolegů a zájem regionálních televizí jsme zjišťovali, když jsme přidávali ZAK TV a Ústeckou televizi a ten zájem nebyl... Pokud bude mít v budoucnu TV Brno 1 zájem, je možné, že se domluvíme.
  11. @dad18 Zkusím to ještě jednou zopakovat - porovnával jsem základní ceny tarifu Vodafone TV+ a Vodafone TV+ 2.0. To znamená ceny, které by platily u samostatně pořízené televize v době, kdy není k dispozici žádná jiná nabídka či promoakce. Reagoval jsem tím na to, že jste psal, že jsme nový tarif udělali kvůli tomu, abychom televizi zdražili, přitom jsme naopak základní cenu snižovali. Samozřejmě jiná věc je, že stávající zákazníci mohou mít TV tarif v rámci kombinované nabídky s dalšími službami a ve výsledku tedy výhodněji, případně lze v nějaké promoakci získat cenové zvýhodnění apod. Aktuální nabídka na Vodafone TV+ 2.0 za 258 Kč je akční nabídka, kdy prvních 6 měsíců platíte sníženou cenu 258 Kč měsíčně a od 7. měsíce základní cenu 299 Kč měsíčně. Tato cena platí i pro pořízení samostatné televize. Rozdíl mezi tarify bez pluska a s pluskem je v tom, že pokud máte Vodafone TV bez pluska, nemáte součástí TV nabídky předplatné na prima+ PREMIUM.
  12. @dad18 Základní cena Vodafone TV+ byla 390 Kč, základní cena Vodafone TV+ 2.0 je 299 Kč. Píšu opravdu o základní ceně, tedy o ceně samostatné televize bez spojení s dalšími službami a bez případné akční nabídky.
  13. @dad18 Nikde jsem nezaznamenal, že bychom to takto prezentovali. Pokud se budeme bavit o základní ceně samostatné televize, tak je to přesně naopak, protože Vodafone TV+ 2.0 má nižší základní cenu než původní tarif Vodafone TV+.
  14. Tarif Vodafone TV+ 2.0 není funkčně jiná televize (má stejné prostředí, aplikace a nabídku jako Vodafone TV+), ale jde o tarif, který je možné zařadit do nabídky GIGA Kombo. Původní nabídku Vodafone TV+ je/bylo možné zařadit do původní kombinované nabídky... Jde spíše o technickou věc :)
  15. @brunilda74 Věřím vám, že jste nám volal, jen k tomu nemohu nic konkrétního napsat, protože k tomu zde na fóru nemám k dispozici vůbec žádné informace. Číslo požadavku v tomto formátu opravdu není celé. Protože jste předtím zmínil, že vám neodpovídáme na e-mail či reklamaci, což mi přišlo zvláštní, tak jsem chtěl ověřit, co se v tomto případě stalo, ale podle všeho od vás žádný přijatý e-mail ani reklamaci nemáme (pokud byste posílal zprávu nějakému konkrétnímu zaměstnanci, tak o tom se nemám jak dozvědět). Podle toho, co píšete nyní, jste s kolegy byl ve spojení a vše jste nám nahlásil, v tomto případě tedy prosím počkejte, jakmile s HBO příčinu odstraníme, budeme vás informovat.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.