Přejít na obsah

Infolinka


Návštěvník jarada

Doporučené příspěvky

Návštěvník Groveer

Tak jsem jim teď napsal přes ten jejich webovej formulář a jsem zvědav jestli někdo odpoví! Nehodlám jim platiti za něco co pořád nejde a trávit hodiny na infolince a poslouchat písničky....a teď ještě ani ty čísla nejsou funkční :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

No hlavně, že dneska UPC vydalo další tiskovou zprávu (viz Parabola). Kde píšou, jak si můžou klienti služby objednat, ověřit dostupnost atd. To pak má fakt člověk chuť někomu i nafackovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník JTR.
Tak jsem jim teď napsal přes ten jejich webovej formulář a jsem zvědav jestli někdo odpoví!

Taky se už týden nemůže dovolat, přestal fungovat digitál, webovej formulář mi píše "Číslo smlouvy je nesprávné" přestože používám číslo, který na karneval infolince ještě v červnu bylo ok. Kde zjistím UPC zák. číslo? (platim přes SIPO a tam neni) Nebo UPC ještě nemá karnevaláckou databázi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer
Taky se už týden nemůže dovolat, přestal fungovat digitál, webovej formulář mi píše "Číslo smlouvy je nesprávné" přestože používám číslo, který na karneval infolince ještě v červnu bylo ok. Kde zjistím UPC zák. číslo? (platim přes SIPO a tam neni) Nebo UPC ještě nemá karnevaláckou databázi?

 

Mě to taky píše že mám nesprávný číslo smlouvy... tak jsem zadal že ještě nejsem zákazník a pěkně od plic jsem si ulevil ať mi laskavě dají kontakt kde se dají věci řešit jinak okmažitě končím....je to čím dál horší :( zlatej Karneval!!!

 

hlavně nepiště že to je přechodný a dá se to vydržet......nikdy za dob Karnevalu se mi nestalo že bych se nedovolal do 5minut a na webu odpověď byla do dvou dnů maximálně a věci řešili!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

Nevíte někdo, jak to chodí, když Vám někdo volá z UPC? Právě dneska mi volali a když jsem to zvednul, tak se mi tam ozval automat. Má to tak být nebo ne? Mám tam na tom automatu čekat až mě to spojí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník frank

TISKOVÁ ZPRÁVA: Klientské centrum UPC: restrukturalizace a problémy s dostupností

11.09.2007 11:04:20 Tisková zpráva UPC - František Malina (mj)

Společnost UPC Česká republika, a. s. oznamuje, že v těchto týdnech probíhá restrukturalizace a technická modernizace jejího klientského centra. Ta spočívá v plném převzetí všech služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalé společnosti Karneval a v jejich rozšíření, v navyšování počtu pracovníků a v instalaci nové, velkokapacitní telefonní ústředny.

 

Tyto změny mají přechodný záporný vliv na možnost přijímat příchozí telefonické hovory. Společnost se proto upřímně omlouvá těm volajícím zákazníkům, kterým vznikly v souvislosti s kapacitními možnostmi klientského centra jakékoliv obtíže.

 

„Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout,“ dodává.

 

Problémy s kontaktováním klientského centra by měly během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu bude instalována nová telefonní centrála s více jak 4 násobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů .Zároveň byla výrazně posílena 24 hodinová služba help linky internetu a digitální televize.

 

Klientské centrum UPC měsíčně obslouží na 125 000 hovorů, 40 000 e-mailů a 7 500 dopisů od zákazníků Největší počet hovorů se týká možností kombinací a přechodů mezi jednotlivými službami, dotazů souvisejících s digitálním televizním vysíláním a nabídkou nových služeb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník frank

Ona to tedy s infolinkou nebyla žádná sláva ani před tím sloučením. Takže jsem zvědav kdy se podaří převést slova v činy. Jestli až v tom říjnu / listopadu, tak potěš koště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

No nevím, je pravda že infolinka je přetížená už delší dobu.Ale neměli bysme zapomínat že už přes rok má prsty v Karnevalu UPC. Do té doby fungovalo KC dobře,neměl jsem nikdy problém se tam dovolat 8) a nejlepší jsou sliby které byli ještě na stránkách Karnevalu že v půlce srpna bude už všechno v pořádku :D:D No holt UPC a její sliby! :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, ja mam uz 3 den pomali net.. z 3Mbit na 40-50kbitu/sec.. !!! k tomu mi dnes (3) den jeste odpojili kabelovku.. psal jsem uz 3formulare volal tam asi 10x a nic. netusim cim to muze byt zaplaceno mam a limity na stahovani nejsou ( driv omezovali rychlost ale jen na 1/2 ne na 1/20 !!)

sehnat jejich adresu byl trochu problem.... ani na fakture poradna neni.. podarilo se to :) kdyby nekdo potreboval tak tady je :

Praha-Žižkov

P.O.Box 53

(Klientské centrum)

130 11

 

pisemne to pry resi hned:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...