Přejít na obsah

Přechod na UPC - záloha na modem


Návštěvník jarada

Doporučené příspěvky

Tak mě napadlo, pokud tomu opravdu tak je, že se záloha vrací až při vypovězení smlouvy tak by nebylo od věci (pokud má člověk nějaké alternativní připojení) stávající smlouvu v klidu vypovědět a počkat si na nějakou novou lákavou nabídku pro nové zákazníky (např. několik měsíců za poloviční cenu) a modem za korunu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jarada

Ja tam taky volal a zacatkem kvetna by mi mela prijit 1000,- slozenkou, takze uvidim kdyz tady strasite...

 

chtel sem vypovedet a vzit si obratem tarif UPC ale takhle sem jen presel...

 

..jako jestli to nevrati, tak vypovedet a znovu podepsat muzu vzdycky, nevim proc to musi tak komplikovat ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Happy - Jak to, že bych pro Karneval nebyl nový zákazník, když jsem vypověděl smlouvu a po čase bych podepsal novou. To by v podmínkách muselo být někde pod čarou, že zvýhodněná nabídka se nevztahuje na lidi, kteří už někdy internet od Karnevalu měli. To by muselo být někde upřesněno že akci je možné využít pouze jedenkrát za život zákazníka, případně přípojky.

Vždyť by to bylo stejně absurdní jako kdybys například využíval služeb mobilního operátora (a Karneval je svým způsobem také operátor), potom smlouvu ukončil a třeba na vánoce když operátor bude mít akci, že při nové aktivaci bude několik paušálů za polovinu a třeba minuty navíc tak by ti řekli - vážený pane, my vám tedy nové číslo dáme ale vzhledem k tomu, že jste již v minulosti byl naším zákazníkem, tak žádnou slevu nedostanete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážený pane xxxxxxxxxxxxxxxxx,

 

dovolte abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, který se týkal informacích o službě Karneval.

 

Vratná záloha za modem byla vybrána při sepsání smlouvy na službu Internetu. Vratná záloha Vám bude vrácena při ukončení služeb.

 

Omlouváme se Vám za mylně poskytnutou informaci.

 

V případě dotazů nás kontaktujte na níže uvedených číslech či pomocí formuláře na našich stránkách www.karneval.cz .

 

S pozdravem a přáním příjemného dne,

 

Miroslav Pohanka

Specialista Telefonního Centra

Karneval Media s.r.o.

P.O. Box 155/

130 11 Praha 3

 

tel: 844111116

fax:

více na: www.karneval.cz

 

 

------------------------------

od: xxxxxxx@karneval.cz

dne: 18.04.2007 10:41:27

předmět: Vrácení zálohy za modem.

text:

 

Dobrý den, dočetl jsem se na neoficiálním fóru, že je možné vrácení zálohy za modem, kterou jsem složil při připojení Internetu Vaší společností.

 

Dle Smlouvy o poskytnutí telekomunikační služby ze dne 19.11.2004 jsem vám jednorázově zaplatil za zapůjčení modemu vratnou zálohu ve výši 1.000 Kč. Pokud by šla tato záloha vrátit, ať již formou vrácení peněz, nebo odečtení částky od měsíčního poplatku, žádám tedy o vrácení této zálohy, je-li to možné.

 

Mé nové zákaznické číslo je: xxxxxxxxxxxx

Kontaktní telefon zůstává stejný: xxxxxxxxxxxxxxx

 

Děkuji, s pozdravem xxx

T045A_Synapse_boundary--

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na můj email, mi dnes ( v neděli ) :D přišla odpověď podovného znění :

 

Vážený pane xxxxx,

vaše vratná záloha může být navrácena až v případě,že vypovíte služby internetu a navrátíte náš kabelový modem,za který jste zálohu složil. S pozdravem a přáním příjemného dne Váš Karneval

 

Pokud budete reagovat na tento email, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na

 

http://web.upc.cz/klpoz/cz/index.asp

 

Děkujeme za spolupráci.

 

UPC Česká republika, a. s.

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

Modrá linka 844 111 112

(pro mimopražské volající)

T +42 02 41 00 51 00

F +42 02 41 00 51 05

 

www.upc.cz

 

Takže máme peška.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jarada

No tak to teda s nima ukoncime, a pak hned zase zavedeme, mozna budem par dni bez netu, ale co se da delat.. jeste jim zavolam ze mi rikali ze mi to poslou (pokud mi nic neprijde) a kdyz tak jim rovnou reknu ze to udelam takhle !! :evil:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já zas volal na infolinku Karnevalu a dvakrát se ptal na vrácení peněz za modem. Pokaždé mi řekli, že je to možné ale musím zaslat žádost přes webový formuář a můžu si vybrat jestli mi zálohu pošlou složenkou nebo odečtou od měsíční faktury. Přecházím z Turbo 2000 na Classic, tak nevim jestli jsem nový zákazník nebo ne... :shock:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Před měsícem mi poslali email viz příspěvek v tomto vlákně ze dne : ne, 22.duben, 2007 15:17

 

A před týdnem mi poslali - aniž bych něco jiného v tomto podnikal :

 

Vážený kliente,

 

dovolujeme si Vás informovat, že na základě Vaší žádosti byla záloha 1000,- Kč připsána do kreditu na Váš klientský účet.

 

K 31.5.2007 vykazuje Váš klientský účet přeplatek ve výši 1000,- Kč.

 

 

V případě dotazů nás kontaktujte na níže uvedených číslech či pomocí formuláře na našich stránkách www.karneval.cz .

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

 

Jana Klimentová

Specialista oddělení korespondence

Karneval Media s.r.o.

P.O. Box 155/

130 11 Praha 3

 

tel: 844111116

fax:

více na: www.karneval.cz

 

Takže HURÁ, zálohu vrátili. :D

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Návštěvník

Tak to jste šťaství, vy, co vám byla záloha zdárně navrácena. Ukončili jsme smlouvu už loni v listopadu a dodnes se s nima hádám, aby mi ten litr poslali. Ale jelikož jsou mezi námi lidmi parchanti, tak já kápla zrovna na parchanta v oblečku s nápisem karneval. Vzal si modem, nechal mě něco podepsat a podstrčim mi kopii, ale bez podpisu. A UPC teď tvrdí, že modem jejich technik vůbec neobdržel a že ať jim ho pošlu a pojistim a blabla. Ktomu ještě ze mě vymáhají nějaký nedoplatek, a to rovnou přes nějakou vymahačskou společnost. Upomínky prý posílali,ale na starou adresu. Přestože mají můj kontakt na mail i telefon. Navíc, službu jsme ukončovali z důvodu stěhování, tak je přeci logiské, že na staré adrese mě už nemůžou zastihnout. Zvláštní je, jakým způsobem jsem se o tom "nedoplatku" dozvěděla. Dostala jsem sms, ať ohledně dluhu ihned zavolám na určité číslo. Tak mi řekli, že to musim zaplatit a až když jsem volala podruhé, neboť ta "příjemná" slečna mě téměř zavěsila telefon, tak sjem se dozvěděla, s kýmže to vlastně mluvím. O dluhu nevěděli nic, jen to, že tam je. Na UPC klientské centrum se nemůžu dovolat, pořád jenom čekám a platim za čekání...10x mi dopověděli na mail, pokaždé jsem jim vyplnila kontakt na sebe, ten nový, do formuláře, a nikdy mi na tu adresu nic nepřišlo. Ani žádný telefonát. Rovnou vymahači a navíc k tomu asi připočetli nějaké penále, protože o nějakym nedoplatku se mi v jednom mailu zmínily, ten ale dělal o 200kč méně. Tak kde to jsme. UPC krade, lže a nejsou schopní se postrarat o svoje klienty, byť bývalé. Toť má zkušennost a názor. Nikomu to nepřeju,ale v hloubi duši tak trochu doufám, že nejsem sama, s kym takhle vy...běhli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...