May 7, 20195 yr O2 mělo dobrý diskuzní fórum. Na dotazy odpovídal kvalifikovaně O2 Guru. Vedla se tam živá diskuze. Toto plně funkční fórum bylo nahrazeno paskvilem, kde už se nevedla živá diskuze a ani jediný dotaz nikdo z O2 neodpověděl. Podle mě to byl záměr, nahradit to něčím horším, aby o to nebyl zájem o mohlo se to celé zrušit. Také jsem si všiml, že byl zrušen. hojně využívaný "Dotaz pro guru". Super - Základní - Litomyšl
May 7, 20195 yr A co nebo kdo brani uzivatelum O2 si zridit neoficialni forum jako je napr. tohle? Vzdycky se najde nejaky guru - David - UPC 🙂 Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
May 7, 20195 yr Ano, toto fórum začínalo jako neoficiální a až později (loni nebo už předloni, ono to strašně letí) se stalo oficiálním fórem UPC. Nic nebrání uživatelům O2 jít opačnou cestou a udělat si fórum vlastní, na O2 nezávislé. Ale to by se o to musel někdo z nich dobrovolně starat a ono to není jen tak. Snadné je založit skupinu na FB, ale fórum, jako je tohle "naše", FB nahradit nemůže. - - TV Komplet CA modul (1× vlastní, 1× pronajatý) Plzeň
May 7, 20195 yr Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄 Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
May 7, 20195 yr Díky za pozitivní zprávy :) Těší mě, že jste s spokojení, co se týče klientské péče a tohoto fóra.
May 7, 20195 yr Suhlasim, ze toto forum je skvele. Hlavne co sa tyka podpory a odpovedi na rozne otazky. Paradne je to, ze su tu ludia priamo z UPC, ktori vedia dat rychlu a fundovanu odpoved. Za mna palec hore.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.