Jump to content
Jste tu správně, z UPC Zone je teď Techforum! Mění se jen jméno a adresa, jinak stránky fungují dál tak, jak jste zvyklí, ke sdílení zkušeností a názorů nebo jako zdroj spousty dobrých rad.

Problém s Chromecastem


Guest lukyn_007
 Share

Recommended Posts

Guest lukyn_007

Nemáte někdo stejný problém? Když dám na svém mobilu Iphone6s spuštění videa z app Horizon GO přes Chromecast v TV, tak se mi v TV spustí aplikace Horizon GO, Objeví se název pořadu, název stanice, čas od kdy do kdy pořad běží, logo stanice a tím to skončí. Napíše to hlášku "Něco je špatně ... prosím zkuste znovu připojit Váš Chromecast a zkuste znovu."

Nevíte kde by mohl být problém?

20190305_204511270_iOS.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potvrzuji, ze aplikace Horizon GO mi posledni dobou pres Chromecat taky zlobi. Sice zacne prehravat, ale po par minutach prestane. Mam moznost pouzit O2 a tam vse bez problemu, dela pouze Horizon GO.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul 2x
  • Mělník
Link to comment
Share on other sites

Guest 3georgo3

Dobrý den,

mám stejný problém jako zde zmiňuje hlavsar. Také aplikace spustí přehrávání a po chvilce přestane. Na doporučení vašeho technického centra jsem zkusil jiný chromecast, jiná zařízení (castuji z Android zařízení), restart telefonu do továrního nastavení a nic nepomohlo. Ostatní aplikace fungují bez problému.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest 3georgo3

Dobrý den,
zajímalo by mě, jestli se plánuje optimalizace sdílení do Chromecast. Nemá případně někdo tip, jak pády sdílení do Horizon GO vyřešit? 

Doporučení vašeho technického centra nepomáhá - vyzkoušeno na Chromecast 3, Chromecast Ultra. Sice chápu, že Chromecast není nabízený společností UPC, ale sami funkci castování do televize nabízíte, takže bych čekal, že to bude fungovat dle očekávání. Děkuji.

Link to comment
Share on other sites

Guest 3georgo3

Jakmile začnu odesílat video do Chromecast, přehrávání spadne (zpět na domovskou obrazovku Chromecast). Vždy náhodně, občas přehrávání funguje 5 minut, jindy půl hodiny. U ostatních aplikací funguje castování správně. 

Vyzkoušel jsem restartovat oba Chromecasty do továrního nastavení, mobilní zařízení (tovární nastavení + restart Home aplikace), zkusil jsem Chromecastům přiřadit statickou IP adresu, ale nic nepomáhá. Chromecasty jsou připojené k 5GHz. Nastavení sítě používám tovární od UPC - modem CBN CH7465LG (prémiový modem).

Dost často končí přehrávání chybou, viz screenshot níže.

Jak říkám, žádná jiná aplikace problém nemá - HBO GO, Netflix, YouTube, jenom Horizon Go.

Screenshot_20190314-230731.jpg

Edited by 3georgo3
Link to comment
Share on other sites

Guest 3georgo3

Verze FW CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH. Připojení Chromecast Ultra k 2,4 GHz síti je nemožné - mám ho připojený skrze ethernet a stejně padá. U Chromecast 3 vyzkouším. 

Link to comment
Share on other sites

  • Slamb changed the title to Problém s Chromecastem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...