Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

již delší dobu se stává, že po spuštění jakéhokoliv zařízení v domácí síťí po spuštění internetu v prohlížeči vypadává spojení s DNS servery. Projevuje se tak, že po prvních 10 sekundách kdy spojení funguje a načte se třeba první webová stránka dojde k tomu, že dalších cca 5 minut nelze načíst žádné webové stránky a ve stavové liště v prohlížeči se objevuje "Vyhledávám domena.com". Z toho usuzuji, že je problém je asi v překladu v trasování domény na adresu serveru. Stejné chování je na PC připojeným kabelem i na několika noteboocích s různým OS (Windows 7, 8, 10 .... Prpblém trvá již delší dobu, ale teď je v podstatě pravidlo, že po zapnutí musíme cca 5 minut počkat než lze Internet používat, což je dost nekomfortní a naštve vás, pokud zrovna chcete něco rychle zjistit. Těžko hlásit telefonicky, protože než bych se s někým spojil, tak by se to zase rozjelo.

Aktuálně, jak se dívám, jsou přes DHCP načteny tyto DNS servery: 213.46.172.37 a 213.46.172.37

Díky za radu.

Odesláno

Co přesně máte za typ modemu, máte za ním připojený ještě nějaký vlastní router ? 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkusil bych začít tím, že si na jednom klientovi nastavím ručně jiný DNS server - např. od Google:
- 8.8.8.8, pokud máte adresu IPv4
 - 2001:4860:4860::8888 , pokud máte adresu IPv6

Popis včetně videa s postupem najdete např. na https://www.zive.cz/clanky/jak-a-proc-pouzivat-alternativni-dns-zrychli-internet-a-odblokuje-weby/sc-3-a-194474/default.aspx.

Případně přímo postup od Microsoftu - https://support.microsoft.com/cs-cz/help/15089/windows-change-tcp-ip-settings.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Teplice
Odesláno

Zdravím,

Skippy:

Díky za tip. Nastavit Google DNS jsme zkusil. Přesněji mám na stolním PC nastaveno. Problém se ale vyskytuje i na tomto PC.

Tomus:

Modem je Cisco EPC3925 je v četně WIFI. Za ním už žádný router není.

Díky.

 

dns.png

nastaveni.png

Odesláno

Modem máte odkoupen nebo pronajatý?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Já bych tipoval je bude vadný modem u tohoto obstarožního kousku by ani nebylo divu, nepíšeš Jaký máš internetový tarif, tento modem zvládne u routovat rychlost maximálně 140 Mbit, Pokud máš modem v pronájmu tak si ho nech preventivně vyměnit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
On 1/9/2019 at 10:50 PM, Marek-26 napsal:

Modem máte odkoupen nebo pronajatý?

Zdravím Marek-26 a Tomus,

ano, modem je pronajatý. Tarif na internet mám Internet 150+ . Pokud vše jede, tak to podle rychlosti stahování se budu blížit konstrukční rychlosti modemu těch 140 MB/s.

Zkusím tedy vyměnit modem. Mám od UPC i televizi.

Díky.

 

Odesláno

Tento modem bych si určitě nechal vyměnit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.