Návštěvník hudson161 Odesláno 19. října 2018 Sdílet Odesláno 19. října 2018 Dnes ráno mi nešel internet ani televize, přes data jsem na výpadkách zjistil, že probíhá nějakej servis nebo údržba, už nevím, pak to najednou začalo zase jít, ale asi po půl hodině to zase celé spadlo a už to nejde celý den, ve výpadkách už nepíšou, že by probíhal servis, tak co se sakra stalo? Nijak jsem s ničím nemanipuloval, podělal někdo něco u UPC? Jsem už volal na linku, nevědí, co s tím, tak mi pošlou technika, ale ze zkušeností vím, že ti technici nejsou přímo od UPC, tak nic nevědí, tak se bojím, že budu čekat 4 dny a nic se stejně nevyřeší. Nějakej nápad, proč to z ničehonic nefunguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 19. října 2018 Sdílet Odesláno 19. října 2018 Restart modemu odpojením od el. napajení jsi zkoušel ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hudson161 Odesláno 20. října 2018 Sdílet Odesláno 20. října 2018 samozřejmě, ono i žádný programy v tv nejdou, prostě v zásuvce není vůbec signál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. října 2018 Sdílet Odesláno 20. října 2018 Aha, tak s tím jako uživatel těžko něco uděláš, musíš počkat až to přijde někdo opravit a určitě bych nepodceňoval techniky, servis většinou dělají externí firmy ale jsou s UPC úzce propojené a dobře vědí co dělají Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 21. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 21. listopadu 2018 No udrzbove prace mam ja uz od pondeli (lokalita Praha 7) a fakt je to otravne, vypadava jak tv tak net. Na strankach to je vyznaceno ale vzdy na konkretni den, takze udrzba mela byt v pondeli do 18h, o uterku ani zminka, v utery opet vypadky a na strankach najednou zase jen utery, a dnes repete.Chapu, ze udrzna a servis se delat musi ale 3dni uz je otravny. Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 21. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 21. listopadu 2018 No, ona spíše než údržba je to odstraňování výpadku / rušení na síti. Takže ty výpadky bezprostředně souvisejí s problémy na síti, nikoliv s dohledáváním rušení. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jana P. Odesláno 21. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 21. listopadu 2018 Už z toho začínám být zoufalá, poslední roky byl výpadek možná jednou za rok, pokud vůbec. Ovšem někdy na konci září se to začalo hodně zhoršovat, za poslední měsíc snad deset výpadků, kdy je internet na samotné hranici použitelnosti, nápady jako restart modemu nebo tovární nastavení jsme vyzkoušeli při prvních dvou, ty znamenaly totální nedostupnost čehokoliv. Už mám i obavu si brát home-office, když si nejsem jistá, zda se budu moct přihlásit na vzdálený počítač do práce, Citrix odmítá v takové situaci spolupracovat :-( Dneska jsou v naší lokalitě hlášené hned tři výpadky, z toho jeden ještě ani nezačal. Má někdo zkušenosti, co to znamená ? Snaží se UPC něco řešit? Nebo to jsou jen automatické hlášky a žádná náprava se ve skutečnosti nekoná a jen se čeká, až se to nějak "vyřeší samo"? Nerada bych po dvaceti letech měnili poskytovatele, ale naše trpělivost není nekonečná.... Nahlášeno od: 21.11.2018 16:23 Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 22:23:00 Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb. Nahlášeno od: 21.11.2018 17:26 Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 23:26:00 Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb. Nahlášeno od: 22.11.2018 01:00 Předpokládaný termín opravy: 22.11.2018 6:00:00 Servisní práce na síti, možný výpadek služby Horizon GO a nelineárních služeb (videotéka, zpětné zhlédnutí, aplikace) na HD Mediaboxu a HD DVR Media boxu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 21. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 21. listopadu 2018 Mám to podobně. Nijak to ale neřeším... Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 22. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 22. listopadu 2018 Ja mam toto a napr. nyni jsem bez internetu. Takze pocitam ze za chvili spadne TV. Dnes je to ctvrty den, kdy to takto pada. Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumper Odesláno 22. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 22. listopadu 2018 Koukám, že se tady týkají výpadky sítě asi jen lidí z Prahy. No já jsem z Brna a od dnešní 0:45 jsem měl celkově dva dlouhé výpadky internetu. Myslel jsem si, že se asi něco opravuje, protože to bylo v brzkých ranních hodinách, tak jsem počítač vypnul a dnes odpoledne zapnul s tím, že už bude snad vše v pořádku. Internet ale opět nefungoval. Tak jsem restartoval modem a asi po dvaceti dlouhých minutách začal Internet fungovat. Od té doby to funguje ( snad to nezakřiknu ). Přidávám to ale k tomuto tématu spíše proto, že jsem si chtě na stránce zákaznické podpory ověřit, jestli šlo o nějaké plánované, nebo servisní výpadky. Na stránce UPC na mě ale vyskakuje doteď tato obrazovka, tak teda fakt nevím jak si mohu výpadky ověřit. ( mám jen PC a připojení k internetu pouze od UPC ). Ta stránka s výpadky je opravdu přesunuta jinam, nebo prostě jen nefunguje? ( ty obrázky kde se dá výpadek nahlásit fungují ) nefunguje to pod tím, kde má být možnost výpadky ověřit. Citovat 500 Mb/s - Klasik Modem Compal Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.