Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

 

Děkuji všem za reakce a snahu pomoci. Techniku, o STB jsem nepsal, STB nemám, opravdu nestačí postupovat podle návodu. Jsem rád, že ten blb nejsem já a připojuju se k retronovi, taky nemám v Moje UPC Moje zařízení

Prostě UPC klasika o pravé a levé ruce, jinak samozřejmě prkotina pro zasmání...

To zapnutí zařízení na kódovaném programu platí i pro TV s CA moduly. Nebo si myslíte, že předplatrné na CA moduly posíláme jinak?

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Také mně se občas stává, že reaguju na příspěvek, který jsem si pořádně nepřečetl.. (nebo si popletu autory příspěvku). 

Mám to také bez "Obnovení programové nabídky". 2x koupené CA moduly.

 

Edited by HaWe

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice
 

Takže to vypadá, že obnovení přes moje UPC funguje jen u pronajatých zařízení (STB,Modul). Kdo má jen odkoupené zařízení má asi smůlu 😞

Nekdo "zapomnel" vyvojarum rict, ze klient ma ve svem uctu uvedena jen kasirovatelna zarizeni a ze tudiz navazat (ne)dostupnost tehle funkce na (ne)pritomnost zarizeni v uctu je kravina.
Takze by to mel @David - UPC nahlasit 'vejs' a nechat urychlene opravit.

Edited by Evzen

Díky za upozornění - nechám ihned prověřit a napíšu vám během dne, jak to vypadá. 

Prosím všechny, kterých se týká nemožnost obnovení programové nabídky na odkoupených zařízeních v MOJE UPC, aby mi poslali do zprávy číslo smlouvy. Podíváme se, proč se zařízení nezobrazují. 

Všem, kteří měli včera problémy - máte dnes už vše v pořádku? Změna se provedla po půlnoci. 

Prosím pěkně, hlásím,ze vse v poradku 👍

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Do teď jsem řešil problém, který způsobila záměna desetinné čárky za desetinnou tečku v české mutaci Windows v naprosto nečekaných aplikacích. A ano, je to více než v pořádku, mám 3x CA modul, můžu třikrát obnovovat...

No tak u mě teda byla ta půlnoční změna opravdu účinná - včera jsem viděl ze dvou CA modulů jeden a mohl jsem na něm i provést obnovu nastavení, dnes po "úpravě" už tam nemám žádný 😁. Za mě teda rozhodně 👍( ironie...). Jen tedy nevím, když teď nemám v přehledu žádné zařízení, na kterém bych mohl přijímat TV, jak to, že mi jede? Ale aspoň že jede...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.