Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

poprosím o radu router CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje 

Odesláno

pokud ho máš v pronájmu, volej zákaznickou linku UPC

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Nejspis problem se signalem, zkus zavoalt tu infolinku oni se ti na to na dalku mrknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mám ten istý problém. Ako si to vyriešil?

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mám po výmene starého Cisco routra presne tento istý problém: CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje. Našlo sa funkčné riešenie?

Odesláno

Že by na Slovensku byla nějaká špatná serie Compalů? Zavolej na linku UPC a dej vědět, jak jsi dopadl.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Písal som im na support. Odpovedali takto: "Na Váš modem som zaslal novú konfiguráciu a resetoval modem, otestujte si pripojenie po tejto zmene."

V priebehu dňa/večera to rodičia otestujú. No veľmi tomu neverím. Skôr si myslím, že tam môže byť problém so signálom. Cisco router pokiaľ sa nepokazil, šlapal na 100%...

Odesláno

Mně tohle začal Compal dělat před týdnem, po devíti měsících fungování. Každých 10-90 minut se sám od sebe restartnul. Včera mi technik přivezl nový. Po úvodní půlhodince nabíhání se restartnul už jen jednou, asi o hodinu později, a od té doby drží, zatím je to asi 20 hodin. Tak doufám, že už to bude v pořádku, že to opravdu bylo vadným modemem. Nějaké kontroly dotažení konektorů nebo tovární nastavení modemu, které vám nejspíš budou vnucovat, to udělat můžete, ale nejspíš to nepomůže, aspoň u mě to nepomohlo.

Upraveno uživatelem marena

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Štandardná kompatibilná špecifikácia: DOCSIS 3.0

Verzia hardvéru: 5.01

Verzia softvéru: CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH

MAC adresa: XXXXXXXXXXX

Sériové číslo modemu: DEAPXXXXXXXX

Prevadzka systému: 0day(s)6h:36m:23s

Sieťový prístup: Povolené

 

Predpokladám, že pri reštarte/strate signálu sa štatistika prevádzky systému vynuluje a čas nabieha od nuly. Ak je to tak, tak to ide už cez 6 hodín bez výpadku....?

Upraveno uživatelem PetoBB
oprava

Odesláno

Mne tiež poslali novú konfiguráciu, ešte to potom blblo pol dňa, ale na druhý deň už to fachčalo všetko v poriadku.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.