Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,

mám problém s Vodafone TV, službu mám od minulého týdne a bohužel od začátku téměř nefunguje. Aplikace se načte 1x z 20 spuštění, možná je ta statistika i horší a než se mi podaří aplikaci vůbec spustit, někdy trvá i desítky minut. Po spuštění funguje relativně OK až na záseky, které bych ale přežil..

Po vypnutí a zapnutí TV aplikace načte, ale nelze načíst obsah.. Pomůže až vypnutí a zapnutí aplikace, kde se ale můžu snadno dostat do dříve zmíněného problému nekonečného načítání..

Někdo nějaké rady?

Všeobecné:

Výrobce: SkyworthDigital

Model hardwaru: 4K Google TV Box

SDK verze: 30

Verze softwaru: 1.64.21

ID domácnosti: Dodám, pokud by bylo třeba

Sériové číslo:

88299EB8AF69D279D9EE055DDBC3B233A1D5885467DCF6A8F347EA

Prostředí:_cz

Datum posledního přihlášení: po pro 1 2025 09:46:44

Podmíněný přistup:

DAS SDK verze: 5.1.0

Verze přehrávače: 2.19.1

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • BezLimitu L
  • Základní, Sport
  • -
  • Svárov
Odesláno

Prakticky každý den používám Chromecast TV HD a žádné takovéto problémy nemám.

App se spouští hned a i přepínání mezi programy je v pohodě.

Takže bych to spíš viděl na problém s HW

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Autor

To se mi moc nezdá, celý den mi to nešlo a teď najednou šlape jak hodinky.. Kdyby to bylo HW, nejede to dle mého nikdy. Ale je jen otázka času, kdy se zas přestane načítat

Mám Strong LEAP-S3

Upraveno uživatelem msmejkal

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • BezLimitu L
  • Základní, Sport
  • -
  • Svárov
Odesláno

U těchto krabiček bývá upraven i systém, kolikrát neoriginálním způsobem. A s náročností VTV hlavně na security požadavky to může být opravdu cokoliv. Třeba ani nestačí ta RAM protože ji využívá něco jiného atp.

Tohle je spíše práce pro nějakého "ajťáka", který by dokázal na základě logů ze systému vyčíst, proč aplikace padá a co se tam děje, jak je systém upraven atp. Takže aktivovat režim pro vývojáře, zapnout logování na požadovanou úroveň, ideálně asi debug, pro jistotu zvětšit velikost protokolu. No a pak to vytáhnout přes ADB. Začít s Google a chatboty, pokud nenajdu/nedostanu odpověď a nechce se mi studovat znalost Androidu na tuto úroveň, tak Reddit, XDA-Developers atp. a tam hezky poprosit ve správné sekci.

Zařízení není oficiálně podporováno, takže nikdo z Vodafone se tím moc zabývat nebude, takových zařízení jsou tisíce.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A nemůže být problém s internetem ?

V profilu máš uvedeno že máš bezdrátový internet přes mobilní síť, takže je tam rychlost internetu stabilní a dostatečná ?

Jakým způsobem je připojený ten Android box s routerem, nemůže být problém tam ?

Já používám stejně jako Standa Google Chromecast HD a občas se setkám s tím že aplikace nechce naběhnout, většinou když jí nepustím delší dobu, třeba po týdnu a taky se mě poměrně často stává asi ze stejného důvodu to, že v aplikaci zamrzne datum a čas a zůstane tam čas z posledního předchozího spuštění, přehrávání potom z tohoto důvodu nefunguje, takže při každém spuštění aplikace první co dělám je, že kontrolují čas v aplikaci jestli je stejný jako ten skutečný.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Díky za odpovědi.

Debug asi zkusím provést.

Jinak sem viděl dost zmínek na fórech že aplikace lidem na strong LEAP-S3 funguje.

2GB ram by melo HW stačit.

Co se týče internetu, to nebude problém.. Mám stabilních 100mbps+

A box mam připojen napřímo přes kabel..

Teď např. od 17-18 hodiny aplikace fungovala naprosto nádherně. I při opakovaném vypnutí a zapnutí aplikace okamžitě načetla..

A momentálně už zas jen točí a nenačte..

Připadá mi to spíše na problém s obdržením odpovědi z vodafone serveru. Jakoby nevracel třeba auth login nebo něco

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • BezLimitu L
  • Základní, Sport
  • -
  • Svárov
Odesláno

Tak ještě můžeš jít do aplikace Můj Vodafone a tam ze seznamu zařízení ten Android box vymazat a potom se na boxu znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem, sice si myslím že to pravděpodobně nebude mít efekt, ale za zkoušku nic nedáš a už se tímto způsobem tady vyřešilo dost problémů s aplikací Vodafone TV.

A samozřejmě bych také zkusil reinstalovat aplikaci.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Díky za tip, tohle můžu vyloučit, protože už po prvotní instalaci aplikace mi trvalo asi 2 hodiny, než naběhla přihlašovací obrazovka.. Tzn problem je ještě někde předtím.

Aplikaci jsem přeinstalovával asi 10x

dokonce i celý box :(

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • BezLimitu L
  • Základní, Sport
  • -
  • Svárov
Odesláno

Také lze zkontrolovat aktualizace boxu - OS, stejně tak aktualizace aplikací.

V nouzi lze zkusit i továrko.

A jinak se lze přihlásit i pomocí QR přes app - Nastavení / Účet / Přihlášení pomocí QR kódu

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Vše zmíněné jsem již udělal. Jediný paprsek naděje je aktualizace na Android 14,

která má na box zařízení přijít během prosince.

Každopádně se mi nechce věřit, že by to bylo verzí Androidu

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • BezLimitu L
  • Základní, Sport
  • -
  • Svárov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.