Odesláno před 13 hodinami13 hod Zdravím, mám problém s Vodafone TV, službu mám od minulého týdne a bohužel od začátku téměř nefunguje. Aplikace se načte 1x z 20 spuštění, možná je ta statistika i horší a než se mi podaří aplikaci vůbec spustit, někdy trvá i desítky minut. Po spuštění funguje relativně OK až na záseky, které bych ale přežil.. Po vypnutí a zapnutí TV aplikace načte, ale nelze načíst obsah.. Pomůže až vypnutí a zapnutí aplikace, kde se ale můžu snadno dostat do dříve zmíněného problému nekonečného načítání..Někdo nějaké rady?Všeobecné:Výrobce: SkyworthDigitalModel hardwaru: 4K Google TV BoxSDK verze: 30Verze softwaru: 1.64.21ID domácnosti: Dodám, pokud by bylo třebaSériové číslo:88299EB8AF69D279D9EE055DDBC3B233A1D5885467DCF6A8F347EAProstředí:_czDatum posledního přihlášení: po pro 1 2025 09:46:44Podmíněný přistup:DAS SDK verze: 5.1.0Verze přehrávače: 2.19.1 Bez kabelu Naplno 5G BezLimitu L Základní, Sport - Svárov
Odesláno před 11 hodinami11 hod Prakticky každý den používám Chromecast TV HD a žádné takovéto problémy nemám.App se spouští hned a i přepínání mezi programy je v pohodě.Takže bych to spíš viděl na problém s HW Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno před 5 hodinami5 hod Autor To se mi moc nezdá, celý den mi to nešlo a teď najednou šlape jak hodinky.. Kdyby to bylo HW, nejede to dle mého nikdy. Ale je jen otázka času, kdy se zas přestane načítatMám Strong LEAP-S3 Upraveno před 5 hodinami 5 hod uživatelem msmejkal Bez kabelu Naplno 5G BezLimitu L Základní, Sport - Svárov
Odesláno před 5 hodinami5 hod U těchto krabiček bývá upraven i systém, kolikrát neoriginálním způsobem. A s náročností VTV hlavně na security požadavky to může být opravdu cokoliv. Třeba ani nestačí ta RAM protože ji využívá něco jiného atp. Tohle je spíše práce pro nějakého "ajťáka", který by dokázal na základě logů ze systému vyčíst, proč aplikace padá a co se tam děje, jak je systém upraven atp. Takže aktivovat režim pro vývojáře, zapnout logování na požadovanou úroveň, ideálně asi debug, pro jistotu zvětšit velikost protokolu. No a pak to vytáhnout přes ADB. Začít s Google a chatboty, pokud nenajdu/nedostanu odpověď a nechce se mi studovat znalost Androidu na tuto úroveň, tak Reddit, XDA-Developers atp. a tam hezky poprosit ve správné sekci. Zařízení není oficiálně podporováno, takže nikdo z Vodafone se tím moc zabývat nebude, takových zařízení jsou tisíce. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno před 4 hodinami4 hod A nemůže být problém s internetem ? V profilu máš uvedeno že máš bezdrátový internet přes mobilní síť, takže je tam rychlost internetu stabilní a dostatečná ?Jakým způsobem je připojený ten Android box s routerem, nemůže být problém tam ?Já používám stejně jako Standa Google Chromecast HD a občas se setkám s tím že aplikace nechce naběhnout, většinou když jí nepustím delší dobu, třeba po týdnu a taky se mě poměrně často stává asi ze stejného důvodu to, že v aplikaci zamrzne datum a čas a zůstane tam čas z posledního předchozího spuštění, přehrávání potom z tohoto důvodu nefunguje, takže při každém spuštění aplikace první co dělám je, že kontrolují čas v aplikaci jestli je stejný jako ten skutečný. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno před 3 hodinami3 hod Autor Díky za odpovědi. Debug asi zkusím provést.Jinak sem viděl dost zmínek na fórech že aplikace lidem na strong LEAP-S3 funguje. 2GB ram by melo HW stačit. Co se týče internetu, to nebude problém.. Mám stabilních 100mbps+ A box mam připojen napřímo přes kabel.. Teď např. od 17-18 hodiny aplikace fungovala naprosto nádherně. I při opakovaném vypnutí a zapnutí aplikace okamžitě načetla.. A momentálně už zas jen točí a nenačte.. Připadá mi to spíše na problém s obdržením odpovědi z vodafone serveru. Jakoby nevracel třeba auth login nebo něco Bez kabelu Naplno 5G BezLimitu L Základní, Sport - Svárov
Odesláno před 3 hodinami3 hod Tak ještě můžeš jít do aplikace Můj Vodafone a tam ze seznamu zařízení ten Android box vymazat a potom se na boxu znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem, sice si myslím že to pravděpodobně nebude mít efekt, ale za zkoušku nic nedáš a už se tímto způsobem tady vyřešilo dost problémů s aplikací Vodafone TV. A samozřejmě bych také zkusil reinstalovat aplikaci. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno před 3 hodinami3 hod Autor Díky za tip, tohle můžu vyloučit, protože už po prvotní instalaci aplikace mi trvalo asi 2 hodiny, než naběhla přihlašovací obrazovka.. Tzn problem je ještě někde předtím. Aplikaci jsem přeinstalovával asi 10x dokonce i celý box :( Bez kabelu Naplno 5G BezLimitu L Základní, Sport - Svárov
Odesláno před 3 hodinami3 hod Také lze zkontrolovat aktualizace boxu - OS, stejně tak aktualizace aplikací. V nouzi lze zkusit i továrko. A jinak se lze přihlásit i pomocí QR přes app - Nastavení / Účet / Přihlášení pomocí QR kódu Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Praha
Odesláno před 3 hodinami3 hod Autor Vše zmíněné jsem již udělal. Jediný paprsek naděje je aktualizace na Android 14, která má na box zařízení přijít během prosince. Každopádně se mi nechce věřit, že by to bylo verzí Androidu Bez kabelu Naplno 5G BezLimitu L Základní, Sport - Svárov
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.