Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nektere stranky/aplikace nefunguji

Doporučené odpovědi

Odesláno

Na iPadu/iPhone přes WiFi máš adresu jenom IPv4 nebo i IPv6?

A pokud IPv6 tak je veřejná nebo jenom lokální (bez směrovače)?

Zkus případně poslat adresy - stačí první 2 čísla u IPv4 oddělená tečkou (XYZ.ABC), u IPv6 oddělená dvojtečkou.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Teplice
Odesláno
  • Autor

Je to tak - ta DNS je divna, kdyz pripojeni pres kabel funguje spravne. Nicmene jsem vyzkousel nastavit na manualni a problem pretrvaval. Pro jistotu jeste pisu, ze v nastaveni mam vice DNS serveru (192.168.0.1, 2a00:11b4:4110::a a 2a00:11b4:4110::b) - to je v poradku?

Naopak co fungovalo, je ta aplikace od Cloudflare, kterou jsi @Vulva doporucoval. Nainstaloval jsem ji, pridal novy VPN profil, spustil aplikaci a spustil prepinac "Connected".

  • Basic
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@sismon ta IPv6 je DNS Vodafone, ta 192.168.0.1 se resolvuje na interní router.

Být tebou, tak na routeru vynutím DNS třeba Cloudflare.

Tedy:

1.1.1.1

1.0.0.1

2606:4700:4700::1111

2606:4700:4700::1001

A myslím, že poté ti pojede i ten iPhone, i bez Cloudflare aplikace. Tam bude ten problém.

  • Ultra Fibre
  • Premium
  • Základní
  • -
  • localhost
Odesláno
  • Autor

Zkousel jsem vice ruznych kombinaci rucniho nastaveni DNS (i tu kterou jsi zminoval), ale bohuzel to problem nevyresilo.

Zajimave bylo, ze jsem upgradoval na iOS 26.0.1 (skok o jednu verzi patche) a po restartu to chvilku fungovalo - na par prvnich requestu, nicmene rano jsem se zase nemohl s vypnutou aplikaci CloudFlare dostat do bankovnictvi a na Headspace.

Dal jsem z routeru odpojil vsechna ostatni zarizeni (na wifi i na kabelu), ale ani to problem nevyresilo.

Mobilni data a jine wi-fi site funguji bez problemu.

Uz mam objednany novy telefon, tak jeste vyzkousim i ten, jinak nezbyva nez pouzivat CF aplikaci, nebo prejit na alternativniho poskytovatele internetu

  • Basic
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Pokud to funguje s Cloudflare, bude problém v nastavení tvého routeru. Zkoušel jsi hard-reset a nastavit jej znovu?

  • Ultra Fibre
  • Premium
  • Základní
  • -
  • localhost
Odesláno

Spíš reset a zkusit se základním nastavením.

Než se tam nastaví zase něco, co ono aktuální chování opět rozhodí a kdy se opět dostane do bodu, že to nebude funkční.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Ano, Vodafone technik jej na dalku uvedl do tovarniho nastaveni, potom jsem jej jeste zkousel nastavit do tovarniho nastaveni pomoci fyzickeho tlacitka na zarizeni. Dodavam ze po celou dobu jej pouzivam bez jakehokoliv extra nastavovani z moji strany a po obnove nic dalsiho nenastavuji.

Nicmene vzhledem k tomu, ze je toto jiz druhy modem, na kterem se problem vyskytuje, tak tusim ze routerem to spis nebude?

Zkousel jsem se na Macbooku pripojovat na problemove stranky - Headspace, Fio, atd. a v Chrome vidim u kazdeho 10-20 requestu ERR_Connection_Refused. Dal jsem aktualizoval telefon na iOS 26.1., ale chovani je dal stejne. Zitra snad jeste budu mit ten novy telefon, tak to vyzkousim.

  • Basic
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Někdo ti tady radil abys udělal Tracert, aby bylo vidět kde je v síti to místo kvůli to neprojde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Tak update - dle ocekavani je vse na novem telefonu stejne. Doplnuji traceroute z Macbooku:

traceroute to www.fio.cz (92.38.6.11), 64 hops max, 40 byte packets
1  192.168.0.1 (192.168.0.1)  15.294 ms  4.171 ms  5.388 ms
2  * * *
3  * * *
4  cst2-191-6.cust.vodafone.cz (31.30.191.6)  20.135 ms  20.170 ms  18.857 ms
5  cz-prg.p1sit-4hunge0-7-0-7.quantcom.cz (82.119.246.26)  20.369 ms  15.813 ms  18.440 ms
6  cz-prg-bbr5-be1.quantcom.cz (82.119.246.231)  14.369 ms  20.144 ms  20.290 ms
7  82.113.32.83 (82.113.32.83)  17.533 ms  20.120 ms  16.574 ms
8  82.113.52.92 (82.113.52.92)  20.730 ms !H *  22.362 ms !H

traceroute to my.headspace.com (65.9.95.38), 64 hops max, 40 byte packets
1  192.168.0.1 (192.168.0.1)  4.378 ms  4.275 ms  4.376 ms
2  * * *
3  * * *
4  * * *
5  52.93.43.235 (52.93.43.235)  18.323 ms
    52.93.43.233 (52.93.43.233)  18.170 ms
    52.93.43.235 (52.93.43.235)  23.323 ms
6  * * *
7  * * *
8  * * *
9  * * *
10  * * *
11  server-65-9-95-38.prg50.r.cloudfront.net (65.9.95.38)  19.194 ms  22.108 ms  18.320 ms

traceroute: Warning: headspace.com has multiple addresses; using 65.9.95.90
traceroute to headspace.com (65.9.95.90), 64 hops max, 40 byte packets
1  192.168.0.1 (192.168.0.1)  4.642 ms  3.713 ms  3.848 ms
2  * * *
3  * * *
4  * * *
5  52.93.43.235 (52.93.43.235)  23.676 ms  19.232 ms
    52.93.43.237 (52.93.43.237)  20.742 ms
6  * * *
7  * * *
8  * * *
9  * * *
10  * * *
11  server-65-9-95-90.prg50.r.cloudfront.net (65.9.95.90)  29.874 ms  16.762 ms  19.249 ms

KB vraci dle ocekavani odpoved !X. Jeste pridavam screenshot z Chrome dev tools kdyz request selze

Snímek obrazovky 2025-11-05 v 18.11.05.png

  • Basic
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

pro srovnání

1.)

Tracing route to www.fio.cz [92.38.6.11]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms 1 ms 1 ms kabelbox.local [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 10 ms 12 ms 8 ms static-89-176-xxx-xxx.bb.vodafone.cz [89.176.xxx.xxx]
4 9 ms 9 ms 13 ms a5shq-ra-04-ae1.net.vodafone.cz [185.188.187.36]
5 9 ms 11 ms 12 ms a0sit-rc-01-ae22.net.vodafone.cz [185.188.187.38]
6 * * * Request timed out.
7 11 ms 11 ms 10 ms cst2-191-6.cust.vodafone.cz [31.30.191.6]
8 9 ms 11 ms 9 ms cz-prg.p1sit-4hunge0-7-0-7.quantcom.cz [82.119.246.26]
9 10 ms 12 ms 11 ms cz-prg-bbr5-be1.quantcom.cz [82.119.246.231]
10 10 ms 14 ms 12 ms 82.113.32.83
11 11 ms 14 ms 11 ms 82.113.52.92
12 11 ms 13 ms 8 ms www.fio.cz [92.38.6.11]

2.)

Tracing route to my.headspace.com [65.9.95.60]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms kabelbox.local [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 10 ms 9 ms 10 ms static-89-176-xxx-xxx.bb.vodafone.cz [89.176.xxx.xxx]
4 9 ms 11 ms 11 ms pzmsc-rc-01-ae22.net.vodafone.cz [185.188.187.34]
5 * * * Request timed out.
6 * * * Request timed out.
7 13 ms 13 ms 8 ms 52.93.43.229
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 * * * Request timed out.
11 * * * Request timed out.
12 * * * Request timed out.
13 12 ms 13 ms 8 ms server-65-9-95-60.prg50.r.cloudfront.net [65.9.95.60]
Trace complete.

3.)

Tracing route to headspace.com [65.9.95.90]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms 1 ms kabelbox.local [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 10 ms 12 ms 8 ms static-89-176-xxx-xxx.bb.vodafone.cz [89.176.xxx.xxx]
4 17 ms 11 ms 10 ms pzmsc-rc-01-ae22.net.vodafone.cz [185.188.187.34]
5 * * * Request timed out.
6 * * * Request timed out.
7 12 ms 14 ms 13 ms 52.93.43.225
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 * * * Request timed out.
11 * * * Request timed out.
12 * * * Request timed out.
13 10 ms 11 ms 7 ms server-65-9-95-90.prg50.r.cloudfront.net [65.9.95.90]
Trace complete.

Ve 3. kroku každého bodu byla IP adresa zamaskována znaky xxx

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.