Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, řeším asi týden problém s internetem.

Mám už asi cca 2 roky kabelový modem Vodafone Station 3.1 (TG3442DE) a za ním připojený router Asus (RT-N12D1), po celou dobu vše fungovalo bez problémů,

až minulý týden přestal na routeru Asus jít internet (jak přes LAN tak i přes Wifi) a router hlásí "Internet není k dispozici". Když odpojím router Asus a připojím notebook, tak internet funguje, ale přes router Asus to nejde. Reset modemu i routeru nepomáhá. V čem může být chyba? Děkuji


  • Premium+
  • Red Maxi
  • -
  • Vodafone Gigacube
  • Praha
Odesláno

A jak to máte zapojené? VS jede v bridge mode? Funguje / Bliká WAN port na Asus?

Ten asus patří do muzea, asi bych rovnou začal vyzkoušením nového (aktualizovaného) routeru.

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno
  • Autor

V jakém jede popravdě teď nevím, ale na VS mi jede i Wifi. která funguje.

Domnívám se že v bridge modu by nefungavala Wifi.

  • Premium+
  • Red Maxi
  • -
  • Vodafone Gigacube
  • Praha
Odesláno

V tom případě je tam router mode. Asus jede v režimu access point nebo na prase také routuje? Jak to máte zapojené?

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

Já bych se zeptal z druhé strany. Proč tam ten ASUS je? Co je v domácnosti cílem takového zapojení?

K řešení problému. Internet na modemu jede, podívejte se do administrace modemu od Vodafone, zda ten Asus router vidí, mělo by to být hned na úvodní stránce po přihlášení. Pokud ne, tak může být vadný kabel nebo port v modemu či routeru. Případně pak mohl umřít ten Asus.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor
před 47 minutami, pkoci napsal:

V tom případě je tam router mode. Asus jede v režimu access point nebo na prase také routuje? Jak to máte zapojené?

Také routuje, využívám z něj jak Wifi tak i Lan.

Důvod proč je tam i Asus, VS je v budově v 1.patře a Asus ve 4.patře.

  • Premium+
  • Red Maxi
  • -
  • Vodafone Gigacube
  • Praha
Odesláno

ten asus je totalni vrak , nema ani 1G LAN

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Hmm, to není úplně dle VOP, sdílet takto internet mezi jednotkami řekl bych.

Co říká ta administrace Arrisu (Vodafone Station)? Adresa je 192.168.0.1

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak může to být RD, ale to je jedno – ten Asus nepatří do křemíkového nebe, už tam nějakou dobu je.
Jak píše @kotasek , nemá to ani GBit port (a tipnul bych si, že je to stejně špatně nastavené). A vzhledem ke stáří zařízení je velmi pravděpodobné, že se už něco rozbilo.
Bude potřeba koupit nějaký nový přístupový bod (nikoliv router – nebude ho nutné přepínat do režimu AP).

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Díky za info, koupím tedy novější model.

  • Premium+
  • Red Maxi
  • -
  • Vodafone Gigacube
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.