Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@Technikus Nejde o to, že ti nevěřím, ale že neumíš udělat stejný screen jako já.😀

Jen sem napsal jak mi to vysvětlili na lince proč je tam ta cena jiná. Já mám první den zůčtování tu cenu tam dokonce dvojnásobnou, pošlu zítra a pozítří obrázky, proč to máš jiný nevím a hlavně se nechci hádat. Já jsem jen napsal jak to mám já a nikomu necpu, že to má mít stejně jako já.

obrazek.png

Takhle to pošli abych ti mohl věřit. 😀

vtip

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Moje horní část by tě akorát zmátla, protože nemám Inkaso ani Sipo a kartou neplatím přesnou částku - provádím několik plateb kartou (min 120 Kč) a vzniká většinou přeplatek. To proč to dělám takto je to, že mám více bankovních účtů a některé pro fungování a splnění podmínek potřebují nějaké počty úhrad kartou.

To co ty máš v horní části jako "vyúčtování za červenec", jsi ode mně dostal včetně dvou posledních faktur...

U mě tak sedí to, co ukazuje kolik budu platit příští měsíc s tím, co mám následně ve faktuře.

image.png

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Ty o voze já o koze. Faktury mám taky stejný, o ně přece nejde. Ale jen o tom co se ukazuje na stránce VF. Já tam mám to co jsem poslal, a stejně tak to tam má i autor tématu. Ty to máš asi jinak, když nedokážeš poslat screen toho stejného co já, takže nevidíš to co vidí ostatní. Jsem na webu VF přes pc a mám to tak takhle.

Zítra pošlu obrázek kde tak cena bude jiná jak se blíží den zůčtování, a to samé poradím @homberg aby se tam taky podíval a zjistí že ta cena bude každý den jiná.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Ano, u tebe vidím rozdíl, 738 Kč posl. faktura a na další období se předběžně zobrazuje 769 Kč.

A já píšu, že měsíčně dostávám faktury na 415,25 Kč a co vidím na https://www.vodafone.cz/muj/vyuctovani je, Příští měsíc budete platit 415 Kč.

Zobrazení horní části máme jiný zřejmě tím, že jí platím kartou - svítí u mě přeplatek a u tebe je SIPO.

Proč máš vyšší spodní část netuším. Neposlal jsi nějakou MMS, nějaké SMS placené služby jako jízdenky apod. nad rámec paušálu?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Pořád nechápeš. To vyůčtování já mám na svojí stránce na VF kde to vyučtování za červenec je to kolik platím a co mám na faktuře. A to druhý - příští měsíc budete platit - a je tam jiná cena každý den!!! až se srovná zas na tu cenu co jsem platil minulý měsíc. Za tři dny, až tam budu mít že do konce zůčtovacího období zbývá 30 dní tam bude cena např 1 200 kč a ta cena se bude každým dnem snižovat až se zas dostane za třicet dní na částku 738 kč.

Prostě to tak mají VF nastaveno a to zmátlo autora dotazu. Mě kdysi taky, tak jsem tam zavolal a bylo mi to vysvětleno tak to se to snažím, zatím marně vysvětlit i tobě, chápeš?😀

EDIT když tam máš přeplatek tak píšou že ti ho vrátí při příští platbě tak přece nemůžeš platit zas stejnou částku když ti budou vracet přeplatek, ne?

Ale to neřešme...

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Nastaveno to tak určitě nemají u všech.

Jinak bych já viděl v tom menu "Příští měsíc budete platit" v průběhu měsíce různé částky. Ale vidím trvale stále těch samých 415 Kč.

Ale opakuji - nemám žádné SIM služby, mám jen TV a internet, pronájem modemu.

Tzn u Vašich služeb, pokud se částka denně resp. několikrát měsíčně mění a nečerpají se nějaké placené služby, je někde nějaká chyba.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Vzdávám to a počkám až ti to vysvětlí v pondělí někdo ze zástupců VF. 😀

Naposledy to zkusím 😀 - ta druhá pohyblivá cifra je - Zatím nemusíte platit

Zúčtovací období bude uzavřeno až za 2 dny.
Uvedená částka je orientační a může se lišit v případě změny služeb. Konečná částka bude uvedená ve vašem Vyúčtování.

To znamená, že se znižuje podle dnů do konce zúčtovacího období. zítra tam bude uzavřeno za 1 den a nižší částka a pozítří tam bude 0 den a částka se bude rovnat částce na faktuře.

Pak tam bude Zúčtovací období bude uzavřeno až za 30 dnů a bude tam částka 1 421 kč ta ta se bude s počtem dnů snižovat až zase tam bude ta přesná částka jakou platím pořád....

Už chápeš? UF....

P.S. podle mě tam zas máš chybu ty, když ti napíšou že máš přeplatek 120 kč který využijí při dalším vyúčtovaní tak přece nemůžeš platit zase stejnou částku, ale musí být ponížená o ten přeplatek, ne?

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Nechť to ofic. podpora Vodafone vysvětlí vám, proč tak lítá ten odhad ceny v průběhu měsíce. Přece pokud nečerpáte nic placeného, nemůže se tam objevit z ničeho nic 1421 Kč a měla by tam být stále částka 738 Kč, jestli ji platíš každý měsíc.

Já to mám fixní a v pořádku.

A přeplatek mám 102 Kč. 😉

Je možné, že Samoosbluha ukazuje nějaké nesrovnalosti, ale s vyúčtováním se to shodne na správné částce.

V mobilní aplikaci ti to zobrazuje co?

Já v menu Vyúčtování to tam vidím takto

image.png

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Technikus Fakt to musím psát zas a znova ? Před x lety jsem si všiml toho co @homberg zavolal jsem si na linku VF a bylo mi to vysvětleno jak jsem to tu už vícekrát psal. Takže to neřeším a jen jsem chtěl uchlácholit autora aby se toho nebál protože na konci zůčtovacího období tam bude mít svojí stálou cenu co platí pořád.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

@TechnikusEmpiricky mi přijde, že záleží na typu a struktuře slev na účtě a službách – některé typy služeb a slev se mi tam historicky zobrazovaly zcela správně, jiné naopak vůbec (aktuální případ u jednoho účtu, kde slevy nejsou správně započítány, i když výsledná faktura vždy sedí).

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.