Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Taky se vám stává, že se Tobi pořád vymlouvá, že neslyší? Na mě to zkouší teda každou chvíli... I když teda mě napadá, že občas když volám někomu do sítě VF (mám O2), tak druhá strana brblá, že mě blbě slyší - možná je to obecnější problém?

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Co jsi říkal? Strašně špatně tě slyším :-D

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@CableG Neráčkuješ, nešišláš a nekoktáš náhodou? 😀

Mě slyší dobře. Ale musím správně artikulovat a vyslovovat.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno
  • Autor

@dad18 Ne, vůbec 🙂 Někdy mě slyší, někdy ne. Spíš mě zaráží, že mi to říkají i lidi - a to jsem za tu dobu vyměnil několik telefonů i sluchátek, takže technickou závadu na mé straně můžeme vyloučit 🤷🏻‍♂️

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

U těchto modelů (tipoval bych, že je to OpenWhisper), hodně záleží, jak moc se váš hlas podobá hlasům, ze kterých se model trénoval. U některých hlasů to prostě nefunguje dobře, zvlášť u jazyků jako čeština. Například OpenWhisper má u češtiny, u hlasů z Flores / Common Voice, relativně dobrou úspěšnost (kolem 10% chybovosti). To je ale jen velmi omezená metrika — Whisper (a podobné modely) trpí vtipnými halucinacemi: když děláte delší pauzy mezi slovy nebo větami, může občas vložit náhodná slova. Jeho dataset je v mnoha ohledech omezený — dobře to vidět na dětských hlasech (a také na různých odlišných dospělých), kde je chybovost výrazná.

Obecně je běžné (nevím konkrétně u českých operátorů, nezajímalo mě to), že kvalita hlasového přenosu se liší mezi operátory — v rámci jedné sítě může být zapnuté EVS, ale při mezi operátory často funguje jen AMR-WB HD nebo nižší kodeky. Některé telefony při hovoru zobrazují ikonku „HD+“
(EVS), „HD“ (AMR-WB) nebo nic (AMR-NB).

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.