Odesláno před 20 hodinami20 hod Dobrý den všem,je zde někdo znalý a poradil by s verzí CI slotu na TV?Před asi rokem, jsem kupoval novou TV (LG 55QNED753) do místa, kde se ještě z dob UPC používala vlastní CI karta. Tato TV měla ve specifikacích CL v1.4 a mně se tehdá (ani po poměrně dlouhém boji s Vodafonem) nepodařilo TV rozběhnout s původní vlastní CL kartou, a skončilo to pronájmem nového CL s tím, že údajně na novějších TV "staré" karty již nefungují...Před půl rokem jsem si kupoval TCL 55C745 (také mám vlastní CI z doby UPC), která tehdy ve specifikacích v1.4 neměla uvedené (asi jak který shop) a rozpohyboval jsem tuto TV (také trochu po boji a "vyjednávání" s podporou Vodafone) k spokojenosti. Dokonce jsem z hovoru s technikem vyrozuměl, že verze CL by neměla být problém, a vyplynulo z toho také, že v případě první TV jsem asi měl být důslednější, a nemuselo to skončit pronájmem nové CI karty.Nyní mne po bouřce z minulého pátku čeká s největší pravděpodobností nákup další TV, a ocenil bych radu nebo doporučení někoho znalého této problematiky.DěkujiTomBa Basic - Family CA modul Praha
Odesláno před 18 hodinami18 hod Trochu v tom dotazu pleteš názvosloví, televizor má CI slot a do něj se vkládá CA modul.Takže bylo by dobré uvést jaký konkrétně typ modulu byl ten tvůj původní koupený za doby UPC. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno