Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,

v čase od 1. do 5.9.2025 jste informovali zákazníky o údržbě a plánovaných omezeních, cituji "Krátkodobému omezení kvality internetového připojení" na vašich stránkách k tomu ještě dodáváte, že jakýkoliv výpadek bude trvat max. 1 hodinu. Rád bych tedy věděl, jestli je od cca 12:00 do 17:17 (kdy tenhle post píšu) podle vás 1 hodina. Asi se budete ptát na lokalitu, tak ulice Ruská, Praha 10. Komplikujete život a mlžíte a to si na stránkách uvádíte x superlativ jako např. "Nejlepší pevná síť" apod. Tohle není přístup profesionální a odpovědné firmy....

  • -
  • Premium
  • -
  • -
  • PRAHA 10

Vyřešil r2d2

Přejít na řešení
  • Slamb změnil název na Nedodržení termínu plánovaného výpadku
Odesláno
  • Centrum péče

@Milo Dobré odpoledne, Milo,

ve vaší ulici dokončujeme modernizaci sítě, díky které pak můžeme nabídnout vyšší rychlosti a spolehlivější připojení. Obvykle to je opravdu spojené s kratším výpadkem, může se ale stát, že práce vyžadují více času, omlouvám se za tuto situaci. Pro zákazníky, kteří mají také mobilní služby, máme po dobu výpadku neomezená data na mobilu - více najdete na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/free-data-day/.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Super, chápu, že modernizace je potřebná, ale tento týden to samé. Dneska večer zas vypadek několik hodin... Přemýšlím, a nejsem sám, jestli za modernizaci chci platit tímhle způsobem.... Zároveň ty neomezená data jsou mi nanic, když mám firemní mobil a je u jiného operátora. Jakou kompenzaci dostanu????

  • -
  • Premium
  • -
  • -
  • PRAHA 10
Odesláno

Nelze požádat o korekci faktury za služby?

Ale kolik by to bylo?

Pokud nemluvíme o cca 14ti dnech apod., to nemá smysl řešit.

Na druhou stranu, po absolvování těchto pár dnů s výpadky bude modernizovaná síť a tak budou otevřené dveře na lepší a rychlejší služby.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Řešení

@MiloKompenzaci za výpadek nedostanete žádnou, alespoň pokud se nejedná o výpadek trvající dny nebo týdny. Jde o domácí linku bez SLA a garancí (ale cena tomu odpovídá). A pokud se vám služba nezdá dostatečná, podívejte se po konkurenční nabídce — třeba vás zaujme. Ale linky s garantovanou dostupností začínají na několika tisících korun měsíčně.

Pokud jste na připojení závislý, doporučuji pořídit si neomezená data — já je taky využívám. Když Vodafone vypadne (občas se to stává), jedu přes hotspot (stejně jako v terénu).

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Třeba my máme ve škole 320/320 (alespoň to naměřim na kabelu). Za cca 4 roky co tam jsem, 1 výpadek cca 5min . No ale za cca 14k / m :)

Měla by to být zálohovaná optika, ale to jen z doslechu.

Upraveno uživatelem Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

co ja bych dal za vypadek ktereho vysledkem bude navyseni rychlosti....

  • Super
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Ova

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.