Odesláno čtvrtek v 05:19 2 dny Dobrý den, vlastním modem compal ch7465. Používám 5Ghz WiFi síť a v PC mám síťovou kartu mt7925. Problém mám s nastavením kanálu, modem si defaultně nastavuje kanál automaticky a vždy mi to běží na kanálu 132 (při tomto nastavení mi jede WIFI na zhruba 20Mb), ručně jsem nastavil kanál 36 a rychlost byla OK. Další den jsem si všiml, že je internet opět pomalý tak se podívám do admin modemu a tam vidím kanál 36 ale po zadání příkazu (netsh wlan show profiles) do cmd vidím kanál 132. Zavolal jsem na podporu Vodafone, kde jsem problém vysvětlil a technik mi na dálku nastavil ručně kanál 52 protože je volný a nikdo na něm není v mém okolí. Dneska ráno zkusím internet a opět pomalý a kanál 132. Můžete mi poradit co dělat? Vyměnit modem za jiný? Nebo nějak lépe specifikovat podporě můj technický problém? Zvláštní je, že na Ipadu/Iphonu mi jede aktuálně internet sice ne plnou rychlostí ale řekněmě na 50% ale na PC (pokud je kanál 132) Mi jede internet rychlostí kolem 20Mbit (při kanálu 52 mi jel kolem 500Mbit). Nevím jestli je to nějakou nekompatiblitou se WIFI kartou ale na druhou stranu karta v PC asi neovlivní to, že se mi automaticky mění kanál na modemu i když jej já nebo technik ručně přenastavíme. Jinak signá WIFI mám výborný, modem je za jednou zdí asi 2m od PC. Jinak v administraci modemu je stále ručně nastaven kanál 52 ale i tak vidím, že jedu na 132ce. Super Super - Compal CH7465 Ostrava
Odesláno čtvrtek v 09:06 2 dny Nejedná se o chybu ale o vlastnost tohoto modemu, i přesto že síť je přepnutá na manuální nastavení kanálů, tak každou noc modem restartuje svoji wi-fi část a kanál se automaticky přenadí v případě potřeby na nějaký jiný, vypnout to nejde, ale údajně lze kontaktovat Vodafone aby ti tuto funkci deaktivovali. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno čtvrtek v 09:14 2 dny Tak jako tak bych si nechal vyměnit modem za Arris (Vodafone Station). Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx