Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den chci se zeptat jen na jednu věc převedl jsem učet manželky na mě jak dlouho bude trvat než budu účtovaní platit pouze já přišlo mě vyúčtování na manželku a zároveň vyúčtování pro mě kde jsou úplně jiné poplatky a nemám tam zahrnut internet , ale zato tam mám jen zařízení které platím

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel71 Pěkné odpoledne, podle popisované situace to vypadá, že toto bylo již poslední Vyúčtování, které jsme vystavili manželce a od následujícího Vyúčtování budeme služby účtovat vám :)

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno
  • Autor

Ne není dneska mě přišlo na manželku sipu 1151,00 a mě to ukazuje aplikaci 1895,- za září že mám zaplatit

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno

a přišla Vám SMS oběma že byl převod služeb dokončen?

Co Vám případně ukazují oba účty v můj vodafone?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

SMS přišla jak mě tak i manželce od teď by měla chodit jen jedna platba , ale chodějí dvě jinou cenou pro oba za stejný služby takže zaplatím jen tu část která je pro mě a půjdeme na pobočku kde nevědí si rady bohužel , už mě to unavuje

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno

Na faktuře vidím, že je pro reklamaci nutné psát písemně.

Skutečně nelze reklamovat vyúčtování i třeba po telefonu? Nebo elektronicky třeba přes tam.je/forum?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.