Odesláno 30. července30. čvc Dlouhodobě máme problém s přihlášením do Vodafonu (je jedno jestli přes web nebo aplikaci). Přihlášení je pomocí emailu a skoro pokaždé nám to hlásí, že máme špatně zadané heslo. NEMÁME. Ověřeno několikrát (velká/malá písmena, apod...), zkouší ho zadat nezávisle na sobě třeba 3 lidé a nic. Takže musíme pokaždé heslo měnit a funguje jenom při tom prvním, možná druhém přihlášení. Je to otravné, když všechno musí řešit člověk v samoobsluze a nedá se do ní dostat. Je jedno, jestli se člověk přihlašuje na mobilu, tabletu nebo PC. Na pobočce nám s tímto problémem nebyl nikdo schopen poradit. Poradí nám někdo co s tím? Děkuji Basic Red Maxi Základní, Sport - Praha 8
Odesláno 31. července31. čvc Obávám se, že tohle se bude muset sepsat a zaevidovat na tam.je/forum.Tady se o tom můžeme maximálně tak pobavit na obecné rovině. Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 31. července31. čvc Centrum péče @M. Chlustinová Pěkný den, pošlete nám prosím jednotlivé screeny na e-mail aplikace@vodafone.cz, nezapomeňte prosím celou situaci popsat. Do zprávy prosím také napište číslo plátce. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno pátek v 22:29 4 dny Nemůžu použít email pro přihlášení do vodafonu Start Start -, Základní -, Zyxel VMG8623-T50B Tachov
Odesláno sobota v 11:49 4 dny Zkus to podle návodu:https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/prihlaseni-do-muj-vodafone/ Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.