Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Nelze se přihlásit na účet na Techforum

(založen 2021, poslední přispěvek z prosince 2022, heslo je ze správce hesel - takže je zaručeně dobře)

Mail na "zapomenuté heslo" mi na @centrum.cz nikdy nedorazí (ani do spamu).

Zkoušeno 2x v posledních dnech.

Edit: tak fórum ten původní účet asi "ztratilo", protože při psaní tohoto přispěvku mi to nabízelo založit nový účet.

A účet šel založit s úplně stejným nastavením jako byl před lety.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Vyřešil tomus

Přejít na řešení
Odesláno
  • Řešení

Bohužel uživatelské účty které zde na fóru nejsou aktivní déle než jeden rok, jsou z důvodu ochrany osobních údajů (GDPR) automaticky smazány,

aktuálně už se ale před smazáním rozesílají uživatelům emaily s upozorněním, takže už by se nemělo stát že vám účet bude smazán bez upozornění.

Takže kdo nechce přijít o účet, měl by se zde aspoň jednou za rok přihlásit pod svým uživatelským jménem.

Ale i po smazání uživatelského účtu původní příspěvky uživatele ve fóru zůstávají, ty se nemažou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • tomus změnil název na Přihlášení na forum
  • Slamb změnil název na Smazání účtu na fóru
Odesláno

Není rozumné, když jde založit nový účet se stejným uživatelským jménem.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Proč? Chceš aby do konce věků bylo tvoje uživatelské jméno vyřazeno z databáze a nikdo nikdy další ho už nemohl použít? Jsi snad Jágr?

Starý nepoužívaný účet se po oznámení maže a jako by tu nikdy nebyl, pak máš možnost si ho založit znova a už jsem pravidelně chodit, i kdyby jen občas nakouknout... 😉

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Když zůstanou příspěvky, tak moc nedává smysl účet se stejným jménem ale někoho úplně jiného 🤷🏻‍♂️

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@dad18 "Původní příspěvky uživatele ve foru zůstávají" - pokud zůstávají i s nickem (nevím jak to je), potom to vidím jako problém. Nový uživatel zdědí něco, co nepsal a nemá s tím nic společného. Pokud je to bez nicku, pak je to vcelku jedno. V každém případě mi přujde čistější znovu jednou zmrazený účet neotevírat. Vím o službách, kde to takto běžně mají.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Nevím jak zde, ale na jiných forech se jméno vymazaného změní na - návštěvník, host, anonymní... Přispěvky zůstanou aby byla dodržená časová osa. Jen není vidět jestli to psal Petr nebo Pavel.

Účet není zmrazený, ale vymazaný. Proto se můžeš registrovat znova, ale se starými příspěvky tě to už nespojí.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Po smazání uživatelského účtu původní příspěvky sice zůstávají, ale změní se u nich nick,

dám tady příklad, dlouholetý člen Katoda již nejevil o svůj účet zájem i přes upozornění a tak mu byl před časem smazán a u jeho příspěvku se nyní zobrazuje nick Návštěvník Katoda.

https://www.techforum.cz/topic/54939-dokon%C4%8Den%C3%AD-spojen%C3%AD-s-vodafonem/page/3/#findComment-368603

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pokud se mění jméno nebo se příspěvek dokonce anonymizuje, tak pak opakovaně použitý nick není problém.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.