Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes jsem vložil novou SIM do modemu TP-link Archer MR600 , TAC kod(prvnich 8 čísel IMEI) souhlasí dle seznamu podporovaných modemu, ale nemůžu se připojit k síti. Nevíte někdo co s tím? Aktivace SIMky zabere nějaký čas, nebo to je hned? Diky

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • -
  • -
  • -
  • Hroznětín
Odesláno

Moje zkušenost je, že je nejlepší vložit SIM do mobilu, vypnout PIN a zavolat si na nějakou 800 linku .

Pak je aktivace SIM jistá.

  • Super
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10
Odesláno

To se dá volat z datové SIM karty ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dá i posílat SMS. Jen ty ceny.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

@PetrP Pěkné odpoledne, aktivace by měla proběhnout do 24 hodin od dokončení objednávky. Pokud máte stále potíže s funkčností, kontaktujte prosím zákaznickou linku na čísle 800 77 00 77. Případně se nám ozvěte přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community