Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,

napíšu oč mi jde, nevím zda se to tu smí řešit, nebo dostanu ban a delete účtu, ale pokusím se, snad o nic nejde.

Zjistil jsem po komunikaci s technikem od Vodafone, že na mé adrese (P4 Nusle) je dostupný intetnet 2gbps / 400 mbps (to mi musel říct technik, jelikož na webu Vodafone se upload neuvádí - proč asi?) a tak bych stávající 1000/50 mohl vyměnit za tento, což jsem netušil, jelikož před pár dny zde bylo nabízeno max 1000/50 nebo dokonce 500 mbps jen.

Tak jsem kontaktoval i T-Mobile, s tím, že v optice Vodafone (tipuji že je jejich, jen pronajímají dalším) mi TM nabízí 1000/100, což mi přišlo stále lepší než mít 1000/50 - tragický upload.

A tak jsem měl možnosti: 1000/50 co mám za dejme tomu 600 Kč/měsíčně si ponechat, dále TM 1000/100 za akční cenu 299 + 70 modem a nebo VF 2000/400 za 699 + 120 za modem, protože sice mají nabídku na mé adrese 2000/400 za 299+120, ale jen pro nové zákazníky, takže to pro mne není.

Volal jsem tedy s retenčním centrem VF a nabídka byla jen: 1000/50 cca 400 měsíčně s modemem, nebo 1000/200 cca 600 s modemem, 2000/400 se prý nedá hnout s cenou, takže cca 800/měsíčně.

A teď oč mi jde - po schválení 1000/50 za 400 měsíčně ušetřím, ale nijak si nepomohu, s cenou jsem vlastně na ceně TM, kde ale nabídnou vyšší upload (100mbps) což mi VF nenabízí - nabízí jen 1000/200 kde +200 Kč / měsíc ale (celkem 600 cca).