Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, už od včera se nemůžu připojit k internetu. Zkoušel jsem všechno co mě napadlo - kouknout se jestli není u mě nebo někde v okolí výpadek, vypojit/počkat a zapojit všechny kabely do modemu, vypnout/zapnout modem, tovární nastavení. Když se dostanu do nastavení modemu, tak mi to píše, že bezdrát. připojení je zapnuté a internet funguje.

 

Vodafone podpora si s tím taky moc neví rady, protože jsem tam volal včera celý den a buďto mi řekli že se mi do 24H ozvou (neozvali se) nebo se nic nevyřešilo. 

 

Budu rád za každou radu, protože jinak ten internet asi budu muset zrušit a přejít ke konkurenci.

 

modem: Modem Compal CH7465

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
  • Slamb změnil název na Nefunguje mi pevný internet
Odesláno

Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem?

A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Hanzzkoušel jste tovární nastavení?

 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor
před 6 minutami, Technikus napsal:

Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem?

A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.

Ani wifi ani připojení kabelem. Paní se kterou jsem volal naposledy mi řekla, ať už nevolám znova, protože mě má "rozpracovaného" a kontaktuje mě do 24H.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odesláno

@kautskymDle jeho textu výše jo. 🙃

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor
před 5 minutami, kautskym napsal:

@Hanzzkoušel jste tovární nastavení?

 

Ano, bohužel nepomohlo.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odesláno

Pošle mi MAC adresu do SZ prosím. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

@Marek-26píše mi to "Máte oprávnění poslat pouze 0 zpráv denně."

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odesláno

ale vypojením a zapojením se nedělá tovární nastavení, 

image.thumb.png.772273255f7a1033d8fb427faf9ddb87.png

@Hanz

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.