Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Není kam ty postižené kanály přemisťovat, všude už je plno, pokud je problém s rušením od od 4G/5G je potřeba to řešit individuálně a zkontrolovat kabelové rozvody a najít místo kudy do nich rušení vniká.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Já tenkrát vyměnil kabely v bytě za novélěpe stíněné a ty 3 postižené frekvence přestali kostičkovat.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno

A servisovali jste u VF tyto závady? Pokud operátorovi nenahlasite a ne objednáte si opravu, asi těžko někdo ví, jaké chyby máte v konkrétním domovním rozvodu....Tady něco tvrdit na fóru vám těžko pomůže.

  • Basic, Super
  • Super
  • Základní, Family
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Zrovna kabely v bytě zřejmě nebudou operátora zajímat

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To sice ne, ale technik by měl dát jistotu kde je problém, když ne od VF tak se pak vymění doma kabely a je to.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community