Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ukoncovala jsem smlouvu. Operátorem mi bylo telefonicky sděleno ukončení 24.2.2025. Tuto informaci mi ale nechtěl dát písemně (email, SMS ). Dnes je 21.2. a byly mi vypnut internet a pevná linka. TV zatím tedy jede. Na info lince mi bylo řečeno, že bylo zrušeno již dnes a znovu zapnout to nelze. Vodafone již nikdy. 

  • -
  • -, Basic
  • ALLinONE
  • CA modul
  • Brno
Odesláno

Nechápu smysl příspěvku. Pokud dám výpověď je to z mé strany definitivní a když si to rozmyslím, tak výpověď vezmu zpět, ale asi tam bude nějaká lhůta. A určitě 2 dny mě nevytrhnou.

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín
Odesláno

@EvKajakou jste měla plánovanou pokračovací variantu? To vás teď pár dnů bez netu a pevné linky tolik rozhodí? Máte přesně k 24.2. objednané stejné služby jinde?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@EvKaPěkné ráno,  mrzí mě, pokud došlo k nějakým nesrovnalostem při ukončení služeb 😞 Kolegové z výpovědního oddělení, kteří tyto požadavky řeší, komunikují se zákazníky pouze telefonicky a potvrzují v hovoru nejzazší termín, ke kterému bude nejpozději služba ukončená. Omlouvám se za případné komplikace s tím spojené 😞 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

mam opacny problem,

dne 11. 4. 2025 jsem prostřednictvím zaslaného formuláře požádala o ukončení smlouvy, a to z důvodu, že od 1. 4. 2025 využívám připojení k internetu od jiného poskytovatele. Služby Vodafone tedy od uvedeného data nevyužívám. Přesto jsem jako projev dobré vůle uhradila platbu za celý měsíc duben.

Po mém telefonickém dotazu ohledně stavu výpovědi a nejasných faktur mi bylo sděleno, že se mi někdo z Vaší společnosti ozve. Do dnešního dne se tak však nestalo a dosud jsem neobdržela žádné vysvětlení, za co mi společnost Vodafone stále účtuje. Vzhledem k tomu, že společnost Vodafone nadále využíváme s manželem prostřednictvím jeho účtu, očekávala při řešení mé žádosti vstřícnější a profesionálnější přístup.

  • Basic
  • -
  • -
  • -
  • Liberec
Odesláno

To bude chtít navštívit pobočku, kiosek, zavolat, napsat.

Tady je to o obecné rovině.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@IvKa Pěkné odpoledne, to mě moc mrzí :( Určitě nám prosím napište přes https://tam.je/forum, ať to můžeme celé prověřit a pomoct vám. Díky za spolupráci.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community