Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ukoncovala jsem smlouvu. Operátorem mi bylo telefonicky sděleno ukončení 24.2.2025. Tuto informaci mi ale nechtěl dát písemně (email, SMS ). Dnes je 21.2. a byly mi vypnut internet a pevná linka. TV zatím tedy jede. Na info lince mi bylo řečeno, že bylo zrušeno již dnes a znovu zapnout to nelze. Vodafone již nikdy. 

  • -
  • -, Basic
  • ALLinONE
  • CA modul
  • Brno
Odesláno

Nechápu smysl příspěvku. Pokud dám výpověď je to z mé strany definitivní a když si to rozmyslím, tak výpověď vezmu zpět, ale asi tam bude nějaká lhůta. A určitě 2 dny mě nevytrhnou.

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín
Odesláno

@EvKajakou jste měla plánovanou pokračovací variantu? To vás teď pár dnů bez netu a pevné linky tolik rozhodí? Máte přesně k 24.2. objednané stejné služby jinde?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@EvKaPěkné ráno,  mrzí mě, pokud došlo k nějakým nesrovnalostem při ukončení služeb 😞 Kolegové z výpovědního oddělení, kteří tyto požadavky řeší, komunikují se zákazníky pouze telefonicky a potvrzují v hovoru nejzazší termín, ke kterému bude nejpozději služba ukončená. Omlouvám se za případné komplikace s tím spojené 😞 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

mam opacny problem,

dne 11. 4. 2025 jsem prostřednictvím zaslaného formuláře požádala o ukončení smlouvy, a to z důvodu, že od 1. 4. 2025 využívám připojení k internetu od jiného poskytovatele. Služby Vodafone tedy od uvedeného data nevyužívám. Přesto jsem jako projev dobré vůle uhradila platbu za celý měsíc duben.

Po mém telefonickém dotazu ohledně stavu výpovědi a nejasných faktur mi bylo sděleno, že se mi někdo z Vaší společnosti ozve. Do dnešního dne se tak však nestalo a dosud jsem neobdržela žádné vysvětlení, za co mi společnost Vodafone stále účtuje. Vzhledem k tomu, že společnost Vodafone nadále využíváme s manželem prostřednictvím jeho účtu, očekávala při řešení mé žádosti vstřícnější a profesionálnější přístup.

  • Basic
  • -
  • -
  • -
  • Liberec
Odesláno

To bude chtít navštívit pobočku, kiosek, zavolat, napsat.

Tady je to o obecné rovině.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@IvKa Pěkné odpoledne, to mě moc mrzí :( Určitě nám prosím napište přes https://tam.je/forum, ať to můžeme celé prověřit a pomoct vám. Díky za spolupráci.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.