Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

chci se prosím zeptat ohledně rychlosti wifi. Měla jsem už s tím problém předtím a dali nám nový router a chvíli to fungovalo a pak zase přestalo. Ani přes kabel to nefunguje pořádně. Máme ten balíček 500Mb/s. Ale reálně mám jen 20Mb/s. Docela rozdíl. Jaké jsou možnosti zvýšení rychlosti? Restart dělám kazdé ráno, aby to vůbec fungovalo. Jede to po restartu o něco rychleji. Ale třeba jen 40. Díky!

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Prague
Odesláno

@SophieA jakou naměříte rychlost přes kabel z počítače? Kde rychlost měříte (zkuste speedtest.net) ?

A připojení máte přes koax (DOCSIS), nebo něco jiného? A jaký máte od VF modem/router?

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

92 přes kabel na speedtest. Mám vodafone TG3442DE a ohledně DOCSIS, mám tlustý kabel s kovovým F konektorem. Děkuji

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Prague
Odesláno

@SophieTak to zavolejte na infolinku Vodafone, to bude asi nějaký problém buď v modemu, nebo kvalitě signálu (ono se na to dá podívat v modemu, ale asi jednodušší rovnou domluvit ať se na to podívají vzdáleně).

 

Ještě pro jistotu - co je to za počítač (nebo aspoň jak starý)? Teoreticky by se mohlo stát, že to nemá gigabit síťovou kartu, kdyby to bylo hodně staré.

A ten počítač je připojený kabelem přímo do modemu, správně?

Ale stejně můžete zavolat na VF ať zkontrolují kvalitu signálu.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Je to laptop, jeden je mac a druhý widows, ale nový. Máme je oba na wifi. Ale chtěli jsme otestovat kabel, jestli je problém jen v té wifi, kabel jede rychleji, ale taky pomalu. Tak už nevím. Řekli nám na infolince, že máme prostě smůlu, že s tím nic neudělají, protože je tu hodně jiných bytů s vodafone připojením, že je to tím, ale jakože platit si 500 a mít 20 mi příjde trochu problém. Úplná neochota, tak teď fakt nevím, jestli si zařídit jiný internet, jestli to bude lepší nebo co dělat. 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Prague
Odesláno

Technik, co přivezl nový modem, dělal i nějaké testy kabeláže/zásuvky? 

Station s Wi-Fi 6 mám a aktuálně naměřím v paneláku toto

Tak kde bude chyba? 

Co třeba sousedi, kteří mají také Vodafone? 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Po kabelu byste rozhodně neměl klesnout pod 10% rychlosti, za kterou si platíte. Pošlete mi do soukromé zprávy MAC adresu modemu, nechám prověřit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.