Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám takové dilema a nevím, jestli to dřív řešit u Vodafonu, nebo jít rovnou reklamovat telefon.

 

Mám 5 měsíců starý telefon Samsung Galaxy A55 5G 8GB/128GB. Zároveň jsem po Vánocích přešel k Vodafonu na tarif Neomezený basic+.

 

Internet většinu času běžel dobře, nyní se potýkám ale s výpadky, kdy se na telefonu stále ukazuje 5G připojení, ale internet nejede. Ze začátku stačilo restartovat připojení pomocí režimu letadlo a internet naskočil zpátky. Nyní někdy nepomůže ani toto a v pátek 7.2, kdy jsem byl ve Zlíně i se zobrazující se 5G připojením jsem byl úplně bez internetu a sms mi chodily se zpožděním.

 

Normálně se nacházím v okolí Valašského Meziříčí, kde tyto problémy nejsou tak částé, ale v městské části Hrachovec jsou výpadky mnohem častější a během třeba minuty odezní a na hodinu je klid.

 

Tyto problémy tedy přetrvávají i se zobrazeným 5G připojením a síla signálu je obvykle stejná, ať už internet funguje nebo ne.

 

Zároveň kolega v práci s vyšší modelovou řadou tyto problémy nemívá, ale má v telefonu jiné vnitřnosti, takže těžko posoudit. Napadá mě jedině vyzkoušet starý telefon, který má maximální rychlost připojení 4G, ale zase to jsou jiné podmínky ke zkoušení .. a teď co s tím? 😅

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno
  • Centrum péče

@lachim16Pěkné dopoledne, určitě SIMku vyzkoušejte v jiném telefonu, doporučím také restart telefonu. Pošlete nám k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, necháme SIMku prověřit.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Děkuji za odpověď. 

Restartovat telefon jsem zkoušel několikrát a bohužel ani v ten pátek to nepomohlo vyřešit tento problém.

Po práci odpoledne formulář vyplním a do práce zítra vezmu teda i ten starý telefon a uvidím, na co přijdu.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno
  • Autor

V práci jsem se pustil do testování a zapl jsem si video v 720p na youtube.

 

Na novém telefonu se video po 12 minutách seklo a i po zavření videa internet nefungoval. (Stále stejný signál a zobrazení 5G připojení)

Dal jsem tedy simkartu do starého telefonu (Samsung galaxy S9+) a udělal si hotspot. V režimu 4G+ jsem dokoukal zbytek hodinového videa v 720p a internet bez problémů fungoval 🤔

Dneska i zítra zkusím nastavit 4G připojení i na novém telefonu a budu dál zkoušet, ale vidím to bohužel na reklamaci telefonu 😕

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno

@lachim16určitě tě nejprve povedou k factory resetu. Než to zaneseš na reklamaci, udělej factory reset a vyzkoušej bez nějakých dalších nastavení. Maximálně bych po FR udělal základní aktualizaci vestavěných aplikací, ale první video bych zkusil hned po FR.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Než se rozhodneš pro reset do továrního nastavení, tak zkus nejprve reset wi-fi/data/Bluetooth, třeba to bude stačit a telefon se vzpamatuje, nebo ještě zkusit resetovat telefon do nouzového režimu a otestovat připojení v něm.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Děkuji za rady. Tovární nastavení mám v plánu také vyzkoušet, ale zatím jako poslední možnost.

Co tak ale dnes zkouším v práci na novém telefonu omezení na 4G připojení, tak internet zatím běží bez problémů.

Zítra jedu do Zlína, vezmu i starý telefon a druhé testování provedu tam.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno
  • Autor

Tak i v místech, kde mi ve Zlíně předtím při 5G nešel internet, tak s omezením na 4G mi vše jede bez problémů a od včerejška ani jeden výpadek. Je to zvláštní, ale žádný problém s tímhle omezením teď nemám a intrernet jede. 🤔

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno

Může být vadný 5G modem v telefonu, ale stejně tak se může jednat o nějakou softwarovou chybu, kterou by mohl vyřešit reset, ať už sítě, nebo do továrního nastavení telefonu. 

Zase jednu výhodu to má, s vypnutým 5G budeš mít pravděpodobně delší výdrž baterie.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.